Witam
Remontowany był wał korbowy w silniku. Zdemontowana była uszczelniacz wału korbowego z obudową i kołem sygnałowym, niestety nie wiem (nie ja rozkładałem) jak to koło było wcześniej ustawione a niestety jest ono źle założone gdyż jest kompletnie przestawiony zapłon i samochód nie odpala tylko strzela (iskra oczywiście jest) na kole sygnałowym jest dziurka która pewnie znakiem do prawidłowego montażu natomiast na obudowie jest też dziurka ale tak nieśmiało wygląda że nie wiem czy to ta. Czy ktoś wie jak to wszystko poskładać do kupy

Remontowany był wał korbowy w silniku. Zdemontowana była uszczelniacz wału korbowego z obudową i kołem sygnałowym, niestety nie wiem (nie ja rozkładałem) jak to koło było wcześniej ustawione a niestety jest ono źle założone gdyż jest kompletnie przestawiony zapłon i samochód nie odpala tylko strzela (iskra oczywiście jest) na kole sygnałowym jest dziurka która pewnie znakiem do prawidłowego montażu natomiast na obudowie jest też dziurka ale tak nieśmiało wygląda że nie wiem czy to ta. Czy ktoś wie jak to wszystko poskładać do kupy
