Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Ibiza 1.4 MPI 2001 koło zamachowe, koło sygnałowe jak ustawić

defektos 22 Jul 2011 19:03 9641 5
  • #1
    defektos
    Level 10  
    Witam

    Remontowany był wał korbowy w silniku. Zdemontowana była uszczelniacz wału korbowego z obudową i kołem sygnałowym, niestety nie wiem (nie ja rozkładałem) jak to koło było wcześniej ustawione a niestety jest ono źle założone gdyż jest kompletnie przestawiony zapłon i samochód nie odpala tylko strzela (iskra oczywiście jest) na kole sygnałowym jest dziurka która pewnie znakiem do prawidłowego montażu natomiast na obudowie jest też dziurka ale tak nieśmiało wygląda że nie wiem czy to ta. Czy ktoś wie jak to wszystko poskładać do kupy

    Ibiza 1.4 MPI 2001 koło zamachowe, koło sygnałowe jak ustawić
  • #2
    tzok
    Moderator of Cars
    Z tego co mi wiadomo to przerwa na kole fonicznym powinna się znaleźć pod czujnikiem gdy tłok w pierwszym cylindrze jest w GMP.
  • #3
    toku74
    Level 31  
    Na obudowie uszczelniacza jest "kropka" /gdzieś na godz. 5/ taka sama jest na kole sygnałowym. Zdejmij osłony rozrządu, ustaw wał korbowy w GMP zgodnie ze znakami z przodu silnika i wciśnij uszczelniacz z pokrytymi kropkami.
  • #4
    defektos
    Level 10  
    Znalazłem jedną kropkę na obudowie ale to bardziej na godzinie czwartej,(zaznaczyłem na fotce niebieska strzałka) kurcze nie wiem mam teraz dwie sprzeczne odpowiedzi.
  • Helpful post
    #5
    toku74
    Level 31  
    To te kropki. Ja tak ustawiałem /co i dla mnie dziwne było, bo przerwa faktycznie w innym miejscu wypadała jak na zdjęciu/ i bryka. Zresztą jak zdejmowałem z fabrycznego to miałem w GMP 1 cyl. i te kropki się pokrywały.
  • #6
    defektos
    Level 10  
    Witam

    Oczywiście samochód po złożeniu odpalił Podziękowania dla toku74