Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Kamery IP przekierowanie portów livebox

andre821 22 Jul 2011 20:16 4007 4
Optex
  • #1
    andre821
    Level 10  
    Witam, Posiadam liveboxa oraz kamerę IP która łączy się z nim bezprzewodowo. Tu wszystko działa ok. obraz z kamery widzę z każdego miejsca gdzie jest internet. Kamera ma ustawiony port 80. Teraz problem: kupiłem jeszcze dwie takie same kamery. Po mojej sieci widzę je wszystkie 3 razem w jednym interfejsie, jednka nie widać tych dwóch nowych w internecie. Próbowałem zmieniać porty kamer, kombinowałem w ustawieniach liveboxa z serwerami LAN ale to nie pomaga. Próbowałem np z portem 8081, czy nr portu ma znaczenie? Jeśli ktoś wie jak pomóc to napiszcie jak najszybciej, nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na te problemy. Kamery firmy foscam.


    Pozdrawiam.
  • Optex
  • #2
    ciastex
    Level 24  
    Czy działa tylko jedna z nich jednocześnie ?
    A może masz słaby transfer ?
    Jaki to typ kamery ?
    Którego masz Liveboxa ?
  • Optex
  • #3
    @rtemid@
    Level 15  
    Kamery wykorzystują serwer www - trzy kamery to trzy serwery www każdy musi mieć inny port bo będą konflikty. Musisz ustawić na każdym z serwerów inny port a później odpowiednio je przekierować na routerze pod konkretny IP. Zwróć uwagę na to że livebox też wykorzystuje www jeżeli używasz dostępu do GUI routera z internetu również należy określić mu port.
  • #4
    andre821
    Level 10  
    Parę dni temu poradziłem sobię z problemem i wszystko działało. Od wczoraj coś przestało... Prawdopodobnie był konflikt z portami, bo livebox działa na porcie 80 i jedna z kamer (pierwsza) miała też ten port co w rezultacie spowodowało że nie mogłem jej wogole wkoncu zobaczyć w sieci. Po wyłączeniu przekirowania portu 80 kamera znow się pojawiła w mojej sieci. Zmieniłem port na 8080 (pozostałe dwie mają 8081 i 8082). W zakładce serwery LAN w liveboxie przypisałem te porty do ip kamer, ale w tej konfiguracji po wpisaniu nazwa.dyndns.org pojawia się komunikat z błędem, nie otwiera się strona. Dziwne jest to że w liveboxie jak ustawiłem abym miał możliwość łączenia się z zewnątrz z konfigiem liveboxa poprzez port 443 na https to po wpisaniu https://nazwa.dyndns.org otwiera się logowanie do liveboxa, a jak wpisuje nazwa.dyndns.org np port 8080 czy 8081 czy 8082 to nic się nie otwiera, pisze że przekroczono czas oczekiwania. Czy o czymś zapomniałem w konfiguracji? nie mam już pomysłu jak to rozwiązać, a dopóki ten konflikt się nie pojawił to działało,ale widocznie nie może być kamera na porcie 80. Jak macie jakieś pomysły to proszę o pomoc.

    Dodano po 3 [minuty]:

    A w liveboxie w zakładce zasady dostępu gdzie jest dynamiczne otwieranie portów to trzeba coś ustawiać? Bo ja wpisuje tylko w serwery LAN te adresy ip i porty.
  • #5
    andre821
    Level 10  
    zrobiłem to co chciałem, wszystkie kamery są (były) na zewnątrz. jednak niestety przez duża ilość resetowań liveboksa zablokowano mi hosta dyndns. Czy zostanie on automatycznie odblokowany czy juz zamknęli na Amen?

    Dodano po 6 [minuty]:

    ok, juz działa wszystko. Zamykam temat. Jeśli ktoś bedzie miał podobne problemy to podaje meila, postaram się pomóc: andre821(malpa)poczta.onet.pl