Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1.9 TDI Automat Brak przyśpieszenia

22 Lip 2011 21:04 13267 28
  • Poziom 10  
    Witam

    Mam taki problem moje Audi Audi A4 1.9 TDI Automat stracił przyśpieszenie, mianowicie jak dodaję gazu przy 80 KM/h brak przyśpieszenia obroty skaczą do 3,5 tys, ale zero przyśpieszenia ? wcześniej hulał fajnie jaki może być powód ??
  • Poziom 17  
    Zmieniałeś kiedyś olej? jak długo masz to auto? były jakieś problemy z płynem chłodniczym?
  • Poziom 10  
    Niedawno był wymieniany olej i żadnych problemów nie było z płynem chłodniczym. Autko mam 4 lata :)
  • Poziom 17  
    Sprawdz ten olej jeszcze raz. Jak nic nie wyjdzie to do speca od skrzyń się udaj.
  • Poziom 2  
    Turbina dobrze dziala?
  • Poziom 10  
    A co skrzynia ma do tego ?

    KRUPIER88 Turbinka gwizda równo :) Pytam się o rady bo nie wiem co jest grane i po koleji chcę wykluczać możliwości. Może ktoś miał podobny problem ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    pudzianex88 napisał:
    brak przyśpieszenia obroty skaczą do 3,5 tys, ale zero przyśpieszenia ?

    Czyli silnik zwiększa prędkość obrotową a nie przekłada się to na szybkość jazdy? To sprzęgło do wymiany.
  • Poziom 10  
    Jakie prawdopodobieństwo że to sprzęgło ? Samochód jeździ ok ? ale brak przyśpieszenia ? A co sądzicie o zaworze N75 ??
  • Poziom 30  
    Pawel wawa napisał:
    pudzianex88 napisał:
    brak przyśpieszenia obroty skaczą do 3,5 tys, ale zero przyśpieszenia ?

    Czyli silnik zwiększa prędkość obrotową a nie przekłada się to na szybkość jazdy? To sprzęgło do wymiany.
    Paweł ale to jest automat.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie doczytałem, tak czy inaczej nie mamy odpowiedzi czy wchodzi na obroty ale nie ciągnie, czy jest w trybie awaryjnym.
  • Poziom 10  
    Wchodzi na obroty i dopiero jak go przytrzymam na obrotach to coś ciągnie ! Jeżeli dodaję równomiernie gazu to się lepiej rozpędza niż jak mu depnę ? Ale mół jest odczuwalny bardzo.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wygląda na konwerter czy jak mu tam, ale to niech specjaliści od automatu się wypowiedzą.
  • Poziom 17  
    Jeśli silnik wchodzi na obroty, a auto nie przyśpiesza, to nic do tego nie ma turbina ani zawór n75 ani inny zawór układu podciśnień. Czep się skrzyni. Vag prawdopodobnie nic nie pomoże...
  • Poziom 39  
    Podpinałeś kiedyś takie auto, że tak twierdzisz ?
  • Poziom 17  
    Tak swojego passata b5 tdi w automacie, który miał uszkodzoną skrzynię z podobnymi objawami. A co chcesz wiedzieć?
  • Poziom 39  
    Nic nie chcę wiedzieć. Wiem że skrzynię automatyczną w tym samochodzie można zdiagnozować kompem , tylko trzeba umieć to zrobić.
  • Poziom 10  
    Czyli twierdzicie że skrzynia ? jak można sprawdzić skrzynię pod
    vag ?? ewentualnie może ktoś miał podobny problem i chętnie się wypowie ? bo wszyscy czepiacie się automatu, ja szukam odpowiedzi i ludzie mają podobne problemy ale nie mają automatu i wtedy przyczyna stoi przy zaworze bądź turbinie ? Więc na razie nie wiem co sądzić o tym :( Czekam na Ekspertów z dziedziny :)
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie potrafisz dobrze opisać usterki. Ciągle nie wiem, czy obroty rosną "proporcjonalnie" do szybkości auta czy silnik wchodzi na wysokie obroty a auto nie jedzie. I co z kontrolką, działa w ogóle? Zapala się w trakcie jazdy? Błędy jakieś są w odczycie komputerowym?
  • Poziom 10  
    No to przecież piszę że autko jeździ jeżeli dodaje się gazu swobodnie to auto rozpędza się ale jak momentalnie dodam gazu to obroty wskakują ale auto nie zbiera się jak wcześniej dopiero po jakimś momencie jakby z opóźnieniem dużym ! Jak sprawdzić Vagiem Audi ? co mam zrobić sprawdzę i powiem czy są jakieś błędy ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Olej w skrzyni jest, jego poziom jaki? Błędy odczytaj, co z kontrolką silnika?
  • Poziom 10  
    Błędy Vag :

    Silnik:
    575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym , różnica do regulowania

    Skrzynia Biegów :
    293 Przełącznik wielofunkcyjny F-125/ nieznane ustawienia przełaczników

    Klimatyzacja:
    771 Czujnik poziomu paliwa G
    wiele innych których nie idzie odczytać bo się wiesza Vag ?

    Może to coś więcej da :(czekam na jakieś podpowiedzi
  • Poziom 10  
    Nikt się nie wypowie ??
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Ja się wypowiem. Wiązki trzeba sprawdzać, pozycjoner. Auto nie po zalaniu? No i warto ogarnąć ten błąd w dolocie.
  • Poziom 29  
    Co do skrzyni to nie napisałeś jaką masz i który rok auta, ale z tego co piszesz to przypuszczalnie jest ona w trybie awaryjnym i zazwyczaj na desce migają wszystkie P,N,D, itd. jeżeji tak to w zależności jaka to skrzynia? najczęściej komputer skrzyni do wymiany albo do naprawy, a znajduje się on w skrzyni, przypuszczam że wsteczny bieg Ci się bardzo ślizga. więcej na temat skrzyni dowiesz się na elektrodzie wpisując pojazd rok i automat. Co do silnika ciśnienie dolotowe ? diagnostyka, jakie jest za małe za duże, nie błędy tylko parametry, może to być turbina, zawór egr, nieszczelność pomiędzy przepływomierzem a turbiną, nieszczelność za turbiną. KLIMATYZACJA i czujnik poziomu paliwa to chyba coś nie halo, może to była deska rozdzielcza?
  • Poziom 10  
    Dzięki panowie biorę się za błędy na koniec zostawię skrzynię.

    Oto co pokazał mój komputer jak podłączyłem inny program:

    VCDS-Lite Version: Release 1.0
    Monday, 25 July 2011, 19:19:02:0


    Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
    Scan: 01,02,03,08,15,16,17,25,35,37,45,55,56,57,67,75,76,77

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 028-906-021-AHU.LBL
    Controller: 028 906 021 CE
    Component: 1.9l R4 EDC 00AG 0803
    Coding: 00001
    Shop #: WSC 06335
    1 Fault Found:
    00575 - Intake Manifold Pressure
    17-10 - Control Difference - Intermittent
    Readiness: N/A

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 02: Auto Trans Labels: None
    Controller: 01N 927 733 BB
    Component: AG4 Getriebe 01N 2781
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 00000
    2 Faults Found:
    00293 - Multi-function Switch (F125)
    25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
    00297 - Gearbox Speed Sensor (G38)
    03-10 - No Signal - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
    Controller: 4D0 907 379 D
    Component: ABS BOSCH 5 7402
    Coding: 0265108005
    Shop #: BB 37402
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 4D0-907-379-ABS.LBL
    Controller: ### ö8D 082 0##
    Note: Excessive Comm Errors

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 8A0-959-655.LBL
    Controller: 8A0 959 655 C
    Component: Airbag V AUDI D00
    Coding: 01022
    Shop #: WSC 67270
    2 Faults Found:
    00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
    32-10 - Resistance too High - Intermittent
    01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
    31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-0xx-17.LBL
    Controller: 8D0 919 034
    Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D10
    Coding: 00140
    Shop #: WSC 00006
    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 25: Immobilizer Labels: None
    Controller: 4A0 953 234
    Component: IMMO AUZ9Z0T4790543 D77
    Coding: 00000
    Shop #: WSC 48275
    No fault code found.

    End --------------------------------------------------------------------------------------------------
  • Poziom 29  
    Widzę że kontrolka poduszki Ci się świeci chociażchyba ktoś ją odłączył . Osobiścię czepił bym się skrzyni i połączeń czyjników z kompem od szkrzyni. co do silnika masz czasem złe ciśnienie doładowania w stosynku do oczekiwanego i tu dalej jak Ci napisałem powyżej(do sprawdzenia turbo, wszystkie przewody dolotowe, czujnik ciśnienia i przepływomierz. Wykasuj błędy, przejedź się i sprawdź jeszcze raz co powróci. Pozdrawiam.
  • Poziom 1  
    Kolego pudzianex88, co było powodem Teojego problemu?? Dwa dni temu ten problem nawiedził moje audi a3 8l tdi 130 automat..... daj znać
  • Poziom 8  
    Koledzy czy problem się rozwiązał ?