Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Silnik 9A (volkswagen) a żywotność

antonio603 24 Lip 2011 00:35 1853 4
  • #1 24 Lip 2011 00:35
    antonio603
    Poziom 7  

    Witam-poproszę o Wasze opinie o w/w motorze pod kątem solidności konstrukcji i tych słynnych dohc--więcej zaworów niż w 2E-będzie to chodziło na gazie czy nie:)-poproszę o Wasze spostrzeżenia-czy warto pchać się w taki silnik.

    0 4
  • #2 27 Lip 2011 05:41
    manta
    Poziom 39  

    Gaz odpada, układ zasilania ke-jetronic nie bardzo współpracuje z gazem. Dół to vw 1.8, pasek + łańcuch w napędzie. W większości łańcuch do wymiany. Po większych przebiegach uszczelniacze zaworów do wymiany. Raczej bezproblemowy.

    0
  • #3 28 Lip 2011 09:12
    antonio603
    Poziom 7  

    Tylko dlaczego gaz odpada?
    Przecież mechaniczny wtrysk benzyny nie jest potrzebny do pracy na lpg?.Najwyżej się zatrze,ale wcale nie musi-gdyby wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa,wtedy ke-jetronic nie pracuje-napędzany jest ciśnieniem pompy paliwa.W najgorszym razie na lpg powinno działać bez problemu.Czy tak?

    0
  • #4 28 Lip 2011 19:27
    manta
    Poziom 39  

    Nie tak, pracujący przepływomierz powoduje ruch tłoczka w rozdzielaczu, a więc jego zgon. Ten układ to nie tylko pompa, ale parę innych elementów.

    0
  • #5 13 Sie 2011 01:48
    antonio603
    Poziom 7  

    Reasumując- guzik wiecie.Jesteście laikami.Ale dziękuję za czynny udział.

    0