Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samochodzik Rc Początek ITP

24 Lip 2011 15:25 3280 24
  • Poziom 9  
    Witam jestem amatorem ( a przynajmniej będę przez ten czas ) samochodzików RC.
    Chcę złożyć sobie swój pierwszy ładny i fajny samochód i pytam chce się was spytać od czego zacząć czy kupić jakiś samochodzik za 30 zł i go tuningować ?
    I jak to ma przebiegać.
  • Warunkowo odblokowany
    Chcesz złożyć czy stuningować?, jeśli tuningować, to samochodzik za 30 zł, nie nadaje się kompletnie, nie jest rozkładany, zapewnie nie ma do niego części, a jak chcesz składać, to musisz wydać na to trochę więcej...
    kup na allegro zestaw do składania, rozpocznij przygodę, a jeśli chcesz tuningować, to kup droższy, pójdź do sklepu modelarskiego, zapytaj sprzedawcę, pamiętaj, jeśli tuning, to musi być to samochód, do którego możesz dokupić części, czyli po prostu znanej firmy :)
    Pozdrawiam
  • Poziom 30  
    I przygotuj nie 30 a 1000 PLN
  • Poziom 9  
    No tak szczerzę to nie będę mógł wydać 1000 Zł bardziej wole sobie złożyć :) ale Płetwa z tym przesadziłeś :P Ale czy mogę jakoś zrobić taki tani ?
  • Warunkowo odblokowany
    tani, co dokładnie masz na myśli, móię ci, że poniżej 500 zł nie kupisz samochodu który możesz tuningować, nie ma do nich części, to są zabaweczki marki majteczki, do których części nie znajdziesz
  • Poziom 9  
    kurde.. znalazłem u siebie sklep modelarski i może tam coś będzie wiec jeszcze nie wiem jak to będzie ;( jeszcze poszukam na allegro czy są jakieś samochodziki
  • Poziom 9  
    A takie pytanie na serio by się nie dało kupić jakiegoś zrytego samochodzika na pilota im z nim coś robić ?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pobawić się, ale za 30zł to jedynie chińszczyzna z tesco, nie wliczając baterii.