Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Laguna II 1.9 DCi 107 KM - uruchamianie silnika

24 Lip 2011 15:55 6887 13
  • Poziom 8  
    Moja przygoda , którą opiszę rozpoczęła się jakiś m-c temu . Zatankowałem paliwo , wróciłem do domu , wówczas samochód nie wykazywał jeszcze żadnych nieprawidłowości . Na następny dzień , po uruchomieniu silnika , po
    kilku sekundach silnik zgasł . Za którymś razem, po włożeniu karty, silnik uru-
    chomił się , jednak w czasie jazdy, czasami zapalała sie lampka od świec żarowych . Lampka ta , po kilku minutach gasła , silnik pracował normalnie .
    Problem lampki już odpadł , nie zapala się , samochód jednak ma pewne
    swoje''uwarunkowania'' , po 2 , 3 dniach jazdy , mam problem z uruchomieniem silnika, chcę dodać , że mam nowy akumulator , a rozrusznik
    działa naprawdę dobrze . Pojechałem na diagnostykę komputerową , nie wyszedł
    żaden błąd , nie wykryto żadnej usterki . Tą diagnostykę wykonałem w dwóch niezależnych punktach , każda z nich nie wykryła żadnej usterki .
    Kiedy odłączę klemę akumulatora , Renia przez dość długi czas / ilość uruchomień / działa bez uwag. Samochód jest dynamiczny w czasie jazdy ,
    ma dobre osiągi, nie gaśnie na wysokich obrotach . Potem problem powraca ,
    z uruchamianiem... Dodam jeszcze ,że wymieniłem filtr paliwa. Może ktoś zna klucz do mojego sukcesu z Laguną ?
  • Poziom 40  
    Sprecyzuj problem z uruchomieniem samochodu. Tzn kręci,nie kręci długo kręci itp.
  • Poziom 8  
    Kiedy wkładam kartę , naciskam START , rozrusznik kreci kilkanaście razy,
    potem przerwa, znów kilkanaście razy .... i za 3..4 razem , odpala bez zarzutu
  • Poziom 40  
    Albo rozrusznik za wolno kręci, albo kręci dobrze, ale jest problem z osiągnięciem ciśnienia na rampie (listwie CR).
  • Poziom 25  
    Spaliłeś to paliwo które zatankowałeś ? są pęcherzyki w przewodach paliwowych ?
    Czym było diagnozowane ? chodzi o urządzenie.
  • Poziom 8  
    Paliwo dawno spaliłem...tankowałem kilka razy...na '' dobrych stacjach''..,
    problem dalej istnieje...
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Pojechać na diagnostykę a nie na czytanie błędów. I na Clip'a a nie uniwersalny tester.
  • Poziom 25  
    Nie koniecznie, może licznik zaczął świrować i pora na jego naprawę.
  • Poziom 8  
    Dzięki za porady...jadę dziś na diagnostykę .
  • Poziom 8  
    Byłem na diagnostyce... wykryto brak komunikacji między czytnikiem a kartą .
    Samochód już jest na stole operacyjnym . Po wszystkim / naprawie / i efektach , napiszę osobno .
  • Poziom 10  
    Kolego moja renia juz uratowana usterka był immobilizer pewnie to samo co u ciebie. Koszt jako poniosłem za naprawe to 460 zł naprawa olej bagnet od oleju bo złamałem płyn chłodniczy wiec wydaje mi sie ze jeszcze w miare rozsadna cena. prawie 2 tygodnie bez auta ale juz jest ok i renia idzie na sprzedaż bo już mam jej dosc.

    pozdrawiam
  • Poziom 25  
    farenthide20 napisał:
    Kolego moja renia juz uratowana usterka był immobilizer pewnie to samo co u ciebie. Koszt jako poniosłem za naprawe to 460 zł naprawa olej bagnet od oleju bo złamałem płyn chłodniczy wiec wydaje mi sie ze jeszcze w miare rozsadna cena. prawie 2 tygodnie bez auta ale juz jest ok i renia idzie na sprzedaż bo już mam jej dosc.

    pozdrawiam


    Nie kolego, po prostu pomyliłeś samochody, a zalecana dla Ciebie była by taczka.
    Nie dbałeś, zarzynałeś, zagotowałeś nie patrzyłeś na wskaźniki znajdujące się w liczniku to masz co chciałeś.
    Kup teraz gulfa 2 w dieslu będziesz zadowolony, dwa druty na krzyż, szyby na korbkę, brak imo, poduszek i bezpieczeństwa, adekwatny samochód do poziomu jaki prezentujesz.
  • Poziom 8  
    Moja Lagunka jeszcze na stole operacyjnym...juz wiem ,że bya uszkodzona kieszeń , ponadto problem wystąpił również z immo...czekam wiec cierpliwie na jej wyleczenie....Pozdrawiam