Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Fibaro Fibaro
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E-30 automat

c280 30 Lis 2004 18:47 5264 47
  • #31 30 Lis 2004 18:47
    c280
    Poziom 27  

    dziwi mnie trochę to że jak stoje na światłach i trzymam hamulec i włącze driwe to obroty silnika nic nie spadają .wcześniej jeżdziłem mercedesem i jak włączyłem driwe to obroty silnika wyrażnie spadały.czy w BMW to jest prawidłowe zachowanie?

  • Fibaro
  • #32 01 Gru 2004 07:40
    blackpower
    Poziom 16  

    Tylko mi nie mow ze za kazdym razem jak sie zatrzymujesz to zmieniasz pozycje biegu na Neutral albo Parking, bo z tego co napisales zrozumialem ze jak stoisz na swiatlach to wlasnie tak robisz?

  • #33 01 Gru 2004 07:49
    c280
    Poziom 27  

    a to jest nieprawidłowe czy co?bardziej chodzi mi o te obroty .

  • Fibaro
  • #34 01 Gru 2004 15:10
    blackpower
    Poziom 16  

    No raczej tak....
    Na automacie sie jezdzi ze stala wlaczona pozycja DRIVE, jak tak bedziesz maglowal na kazdym skrzyzowaniu skrzynie, to niedlugo ci sie rozleci.
    Ona jest do tego przystosowana, zeby pracowac pod obciazeniem.
    U mnie jak trzymam noge na hamulcu przy wlaczonym DRIVE obroty sa stale na poziomie 800-900 obr, i faktycznie obroty sie nie roznia miedzy pozycja PARKING czy DRIVE, przy przelaczeniu jest delikatne wahniecie o doslownie kilka obrotow w dol i z powrotem silnik krokowy stabilizuje silnik.
    Dlatego odpowiadam ze reaguje u ciebie silnik bardzo dobrze.
    Zreszta na kazdym skrzyzowaniu powinienes pierwszy startowac, za nim manuale zmienia biegi ty juz jestes daleko... :D
    Byles juz w ASO ?

  • #35 01 Gru 2004 18:23
    c280
    Poziom 27  

    jeszcze nie byłem w ASO nie wyrabiam się czasowo.

  • #36 04 Gru 2004 18:11
    Doran
    Poziom 14  

    czy silnik osiaga maxymalne obroty az do odciecia ?
    czy odleglosc czujnika obrotow od kola zębatego jest własciwa ?
    czy wlacznik wolnych obrotow dziala i daje informacje do ECU ze wcisales pedal gazu?
    czy zawor wolnych obrotow otwiera sie i zamyka (nie jest zabrudzony smola, sadza?)
    skrzynia jest na linke czy ma sterownik ?
    czy dziala obrotomierz ?
    czy mieszanka jest spalana calkowicie ( enegia iskry ok ?)
    czy zawor cisnienia na listwie wtryskiwaczy utrzymuje wlasciwe cisnienie ?( w koncu ilosc mieszanki = czas wtrysku gdzie cisnienie paliwa musi byc const.)

  • #37 05 Gru 2004 11:28
    c280
    Poziom 27  

    silnik kręci do obcięcia,tps działa,wolne obroty ok,skrzynia ma linke (ok),obrotomierz ok,skład miaszanki prawidłowy,świece i przewody nowe,ciśnienie paliwa jest raczej ok bo po założeniu gazu też się muli .nie wiem tylko jaki wpływ ma odległość czujnika od koła. silnik na wolnych pracuje rónomiernie.

  • #38 08 Gru 2004 13:38
    Doran
    Poziom 14  

    czy wlacznik wolnych obrotow dziala i daje informacje do ECU ze wcisales pedal gazu? sprawdziles miernikiem ?
    ''nie wiem tylko jaki wpływ ma odległość czujnika od koła.'' przy zlej odleglosci i zwiekszaniu predkosci obrotowej moze gubic zabek na kole i nie zawsze go czytac , sprawdz czy nie jest 'spuchniety' od wody
    no i koncu co z by-passem , jest czysty i klika czy porusza sie w zabrudzonej smole z oparow oleju ?
    skoro auto za duzo pali i kocentrujemy sie na silniku to albo : za bogata mieszanka , albo zaplon nie wtedy kiedy trzeba

  • Fibaro
  • #39 10 Gru 2004 19:57
    c280
    Poziom 27  

    wył. wolnych obrotów to właśnie chyba tps.ma 3 wyjścia 1+2 na wolnych 2+3 pedał do oporu.co to jest by-pass?zapłon wg .złącza diagnozy ok .tylko się zastanawiam czy dobrze sprawdził bo przewody wysokiego mam nowe ale bez podłączonego oczka na 6 świecy.

  • #40 10 Gru 2004 22:21
    totem
    Poziom 14  

    wszystkie automaty z reguly sa mulowate w poruwnaniu z tradycyjna sktrzynia .moze pujdz na badania spalin jak wyniki beda dobre to znaczy ze wszystko jest ok i ze ten typ tak ma . No chyba ze znalazbys taki sam i mogl poruwnac. ja tez mam automat 3.0 liter mini van pali benzyny okolo16l po miescie. jak masz brudny olej w skrzyni to trzeba by wymienic.no i oczywiscie sprawdzic swiece w jakim sa stanie powinny byc czyste

  • #41 11 Gru 2004 19:03
    c280
    Poziom 27  

    wszystkie płyny ,oleje ,świece i filtry są nowe.

  • #43 12 Gru 2004 18:40
    c280
    Poziom 27  

    totem.po czm taka opinia ?miałeś podobny przypadek czy co ?

  • #44 12 Gru 2004 20:08
    totem
    Poziom 14  

    skrzynia do remontu kalitalny albp wymianic
    powodzenia

  • #45 13 Gru 2004 20:59
    c280
    Poziom 27  

    w oleju ze skrzyni nie czuć spalenizny ani nie ma "ciał obcych" zmienia biegi prawidłowo to czemu myślisz ,że padła.

  • #46 08 Sty 2005 21:44
    piker073
    Poziom 10  

    witam.posiadam takie mw z 86 roku i też automat i na linkę.miałem podobne dolegliwośi i w moim przypadku wystarczyła regulacja właśnie linki do skrzyni biegów.

  • #47 14 Mar 2006 00:25
    maarex
    Poziom 10  

    ta skrzynia o ile sie nie mylę jest sterowana mechanicznie za pomoca linki prwdopodobnie trzyba troszeczkę skrócić lub wydłuzyć na regulacji linkę

  • #48 11 Sie 2006 20:21
    autkom

    Poziom 17  

    Jeśli dużo pali to może prosty sposób z analizą spalin coś podpowie. Ja tam bym się czepiał ciśnienia wtrysku. Jak na mnie to jest zbyt wysokie i już.

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo