Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 385 zawór zwrotny paliwa

26 Lip 2011 12:12 3090 7
  • Poziom 8  
    Witam.
    Mam problem z zapalaniem premium 385.
    Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu.
    Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest?
    Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.
  • Poziom 17  
    Uklad ma byc szczelny a zaworu nie ma.
  • Poziom 8  
    Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?
  • Poziom 17  
    Uklad sklada sie nie tylko ze strony na ktorej jest cisnienie ,jest tez podcisnienie i na tej stronie poszukaj.
  • Poziom 8  
    Dzięki norrbi układ jednak był nieszczelny na podciśnieniu i faktycznie wtedy wycieku niebędzie. Po sprawdzeniu układu sprężonym powietrzem (tak jak kazałeś) usterka znalazła się sama, wymieniłem przewód paliwa i renia się już nie zapowietrza.
  • Poziom 17  
    Sprawdzenie układu sprężonym powietrzem .
    Można wiedzieć jak ? ile bar ? można zapodać i gdzie ?
  • Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Witam.
    Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.
  • Użytkownik usunął konto