Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 385 zawór zwrotny paliwa

TEXAS100 26 Lip 2011 12:12 2847 7
  • #1 26 Lip 2011 12:12
    TEXAS100
    Poziom 7  

    Witam.
    Mam problem z zapalaniem premium 385.
    Jak postoi 3-4 dni to trzeba ręczną pompką podpompować bo inaczej nie da rady, z dnia na dzień bez problemu.
    Podejrzewam, że to jakiś zawór zwrotny tylko nie wiem gdzie on jest?
    Jeśli ktoś mógł by pomóc, to z góry dziękuję.

    0 7
  • #2 26 Lip 2011 20:46
    norrbi
    Poziom 17  

    Uklad ma byc szczelny a zaworu nie ma.

    0
  • #3 27 Lip 2011 11:24
    TEXAS100
    Poziom 7  

    Wydaje mi się że układ jest szczelny bo żadnego wycieku nie zauważyłem ani nawed pocenia bo chyba coś takiego było by widoczne przy nieszczelnym układzie. Niewiem gdzie szukać?

    2
  • #4 27 Lip 2011 22:28
    norrbi
    Poziom 17  

    Uklad sklada sie nie tylko ze strony na ktorej jest cisnienie ,jest tez podcisnienie i na tej stronie poszukaj.

    0
  • #5 02 Sie 2011 09:16
    TEXAS100
    Poziom 7  

    Dzięki norrbi układ jednak był nieszczelny na podciśnieniu i faktycznie wtedy wycieku niebędzie. Po sprawdzeniu układu sprężonym powietrzem (tak jak kazałeś) usterka znalazła się sama, wymieniłem przewód paliwa i renia się już nie zapowietrza.

    0
  • #6 14 Cze 2014 18:50
    uhr
    Poziom 17  

    Sprawdzenie układu sprężonym powietrzem .
    Można wiedzieć jak ? ile bar ? można zapodać i gdzie ?

    1
  • #7 14 Cze 2014 18:58
    serwis_gh
    Specjalista - układy wtrysku Diesel

    Witam.
    Ssie od smoka do pompki paliwowej, dalej jest ciśnienie. Zawór zwrotny jest tylko w pompce paliwowej, czyli jeśli na tym odcinku nie ma nieszczelności paliwo nie będzie się cofać. Ciśnienie powietrza najlepiej w rozsądnych granicach 2-4 bar.

    0
  • #8 14 Cze 2014 19:24
    638936
    Użytkownik usunął konto