Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A4 1.8 20v turbo (AEB) '96 - Brak napięcia na cewkach zapłonowych

strugar 27 Lip 2011 12:13 8599 13
  • #1 27 Lip 2011 12:13
    strugar
    Poziom 9  

    witam
    mam problem jak w temacie auto zgasło w trakcie jazdy i już nie daje się uruchomić. po zaholowaniu samochodu do garażu stwierdziłem brak napięcia na wszystkich cewkach zapłonowych. kontrolka immobilajzera gaśnie pompa paliwa pracuje rozrusznik kreci normalnie.

    czy na zasilaniu cewek jest jakiś przekaźnik? jeśli tak to gdzie go mam szukać i który to?

    proszę o pomoc sprawa bardzo pilna

    0 13
  • #2 27 Lip 2011 12:32
    zibiii
    Poziom 23  

    Sprawdzales czujnik polozenia walu ?

    0
  • #3 27 Lip 2011 12:52
    yaaro
    Poziom 33  

    zibiii napisał:
    Sprawdzales czujnik polozenia walu ?


    Kolega pytał o zasilanie a nie impulsy, zasilanie jest po zapłonie stałe, musi być nawet jak wyjmiesz czujnik.

    0
  • #4 27 Lip 2011 15:02
    andrzej20001
    Poziom 43  

    W motronicu 3.2 do 1997 obwód cewek zasila też pin nr.d10 kompa, od 06.1997 motronic 3.8.2 pin nr.1 kompa.Bezpiecznik F4 i w nowszych F3

    0
  • #6 06 Paź 2012 22:43
    riddickkill
    Poziom 9  

    Witam.

    Czy za brak napięcia w jednek cewce, (okresowo pali normalnie,jednak coraz częściej się to zdarza) ,może być odpowiedzialny czujnik ów na wale?
    Cewka oraz świece, są ok
    pozdrawiam.

    0
  • #7 07 Paź 2012 18:04
    Bartek890130
    Poziom 13  

    riddickkill napisał:
    Czy za brak napięcia w jednek cewce, (okresowo pali normalnie,jednak coraz częściej się to zdarza) ,może być odpowiedzialny czujnik ów na wale?
    Cewka oraz świece, są ok


    A można jaśniej o co konkretnie pytasz?

    Wszystkie cewki muszą mieć napięcie po zapłonie nawet gdy wypniesz czujnik. Czytaj wyżej.

    A błędy na Vag-u sprawdzałeś?

    1
  • #9 07 Paź 2012 22:08
    riddickkill
    Poziom 9  

    Błędów na VAG nie sprawdziłem ,miałem nadzieję ,że uniknę warsztatu ;)

    OK ,konkretnie jest tak - Auto po zapaleniu silnika pali na trzy cylindry, po jakimś czasie chwyta na czwarty. Czasami odpala normalinie ,ale po zatrzymaniu i wył silnikai przy jego ponownym rozruchu, znowu pali tylko na trzy cylindry.

    chyba jednak będzie trzeba na warsztat ,być może jest to wtrysk.

    Dodano po 3 [godziny] 13 [minuty]:

    Gdyby bezpiecznik był spalony, silnik nie odpaliłby wcale.

    1
  • #10 08 Paź 2012 07:46
    emeryt2
    Poziom 42  

    Zasilanie na cewkach WN musisz mieć , /chyba ,ze sprawdzałeś na poszczególnych cewkach , ale to b. trudne w tym wykonaniu/ możesz nie mieć kluczowania z modułu zapłonu.
    Sprawdź czy masz kluczowanie cewek i moduł z ECU na pinach; B5, B6 , B13 i B14. Mam nadzieje ,że wiesz jak to zrobić!

    0
  • #11 08 Paź 2012 08:54
    damdam

    Poziom 33  

    Leży moduł na obudowie filtra.

    2
  • #12 08 Paź 2012 10:26
    riddickkill
    Poziom 9  

    Zasilanie na cewkach WN musisz mieć , /chyba ,ze sprawdzałeś na poszczególnych cewkach , ale to b. trudne w tym wykonaniu/ możesz nie mieć kluczowania z modułu zapłonu.
    Sprawdź czy masz kluczowanie cewek i moduł z ECU na pinach; B5, B6 , B13 i B14. Mam nadzieje ,że wiesz jak to zrobić!


    Niestety nie wiem, czy możesz mi objaśnić jak to zrobić?
    pozdrawiam.

    0
  • #13 30 Paź 2012 14:50
    mbrsl
    Poziom 1  

    Witam

    Mam właśnie ten sam problem co "riddickkill" wydaje się że pali na 3 cylindry bo szarpie nim na wolnych i nie ma mocy... czasami jest taki strzal ze ledwo jedzie i nagle jakby palil na wszystkie i idzie jak burza. Nie mam pojęcia co to może być.... macie jakieś porady ?

    1
  • #14 30 Paź 2012 18:23
    trans-serwis
    Poziom 39  

    mbrsl napisał:
    macie jakieś porady ?
    Mamy, odwiedzić mechanika.

    0