Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Biały dym z tłumika Xsara 1.9 TD

26ws 27 Lip 2011 23:27 2681 8
  • #1 27 Lip 2011 23:27
    26ws
    Poziom 7  

    Witam. Wymieniłem rozrząd w mojej xsarze 1.9 TD i mam problemy z odpaleniem a a jak odpali to na chwilke i po 2-3 sekundach gaśnie i jest duzoo białego dymu który leci z tłumika, ... Świece żarowe grzeją dobrze po jakims czasie się wyłańczają. Prosze o pomoc!:((

  • #2 27 Lip 2011 23:31
    robert_d_g
    Poziom 22  

    Jeżeli przed wymianą było dobrze znaczy, że źle złożony rozrząd

  • #3 27 Lip 2011 23:54
    26ws
    Poziom 7  

    a zapomniałem powiedzieć... pękł wałek rozrządu w pół tego nie było widać dopiero po rozkręceniu tego co go trzyma po środku (zaden zawór nie dostał na szczęście) a tak to chodził samochod jak brzytwa... to co może być źle zrobione? ja jestem początkującym mechanikiem i nie wiem dokładnie a jeszcze się za brata diesla wziełem chodz o dieslu nie mam pojecia ;p

  • #4 28 Lip 2011 00:16
    adiabel
    Poziom 17  

    Dam Ci kolego dobrą radę: jak nie masz o czymś pojęcia to może lepiej się za to nie bierz. Najpierw chociaż trochę teorii , a potem dopiero praktyka.

  • #5 28 Lip 2011 08:24
    robert_d_g
    Poziom 22  

    Napisz w jaki sposób dokonałeś wymiany rozrządu, czy poprostu ściągnąłeś stary pasek zakładając na jego miejsce nowy, używając przy tym standardowych kluczy płaskich, oczkowych i nasadek, czy coś więcej w tym było :?:

  • #6 28 Lip 2011 09:23
    26ws
    Poziom 7  

    na pompie wtryskowej i kole od walka sa dziurki takie ze trzeba błozyc np srubke 6 i je zablokować. Za rozrusznikiem jest blokada wału na bolec 7. Ustawiłem tak naciaglem pasek poprzez przykrecenie i juz

    Dodano po 3 [minuty]:

    adiabel nie badz taki cwany... czlowiek na bledach sie uczy a ja wole sam naprawy podejmować niż oddawać takim mechanikom u mnie co nawet koła nie umieja zmienic!!

  • Pomocny post
    #7 28 Lip 2011 13:00
    qwertyuiop1000
    Poziom 24  

    Spokojnie uczysz sie dobrze i myślę że masz rozrząd dobrze złożony ,problem chyba leży w dobrym odpowietrzeniu układu paliwowego :idea: ,popusć wszystkie nakretki wtrysków i obserwuj czy dobrze leci z nich paliwko ,oczywiscie musisz kręcić rozrusznikiem ,potem dokręć te nakretki i próbuj odpalać ,na poczatku bedzie kulał ale z czasem gdy dostanie cisnienia powinno być ok :idea: biały dym będzie ale do momentu gdy silnik sie nagrzeje i resztki paliwka się nie wypalą :idea::idea:

  • Pomocny post
    #8 28 Lip 2011 14:12
    adiabel
    Poziom 17  

    26ws nie denerwuj się tak. Nie chciałem Cię przecież obrazić, a jeśli dobrze Ci idzie to pogratulować.

  • #9 29 Lip 2011 01:03
    26ws
    Poziom 7  

    adiabel ok przepraszam ;)

    A problem tkwił i w rozrządzie i w zapowietrzeniu. Rozrząd był przestawiony na wałku i na pompie o 1 ząbek. Dalej kulał to zrobiłem z odpowietrzeniem tak jak napisałeś i chodzi idealnie! ;))

    Dziękuje bardzo za pomoc ;)

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME