Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung le19a650a1 obraz zanika

29 Lip 2011 00:33 2171 5
  • Poziom 2  
    Witam!

Z góry mówię, że nie znam się za bardzo na tego typu rzeczach dlatego zwracam się uprzejmie o pomoc do ekspertów :D

A więc do rzeczy. Postanowiłem, że podłącze sobie do komputera monitor LCD (model w nazwie tematu) za pomocą kabla VGA (a więc tylko 2 kable, zasilanie oraz VGA komputer<->monitor) i tutaj sprawa się komplikuje. Podczas rozruchu komputera obrazu NIE MA natomiast pojawia się po odłączeniu i ponownym podłączeniu kabla zasilającego, ale przy jakiejkolwiek próbie zmiany rozdzielczości oraz uruchomieniu jakiejkolwiek gry obraz ponownie zanika, a na ekranie gości magiczny napis w stylu że nie ma żadnego sygnału z komputera (nie pamiętam teraz dokładnie tego komunikatu) i wtedy pomaga jedynie reset. Karta graficzna to ATI Radeon HD 2400 i z tego co się orientuje obsługuje ona rozdzielczość 1440x900 (bo taką mam maksymalną do wyboru).

Proszę bardzo o pomoc bo nie mam pojęcia w czym tkwi problem :cry:

Pozdrawiam
  • Poziom 29  
    Witam.
    Najprostszym rozwiązaniem na diagnozę byłoby podłączenie tego monitora pod inny komputer lub podmiana - jedynie do testów - samej karty graficznej.
    Powodzenia.
    Mateusz.
  • Poziom 2  
    Nie mam ani 2 komputera ani 2 karty graficznej, ale jeszcze powiem, że gry działają normalnie w trybie okienkowym a na 'ful skrin' w każdej rozdziałce mam komunikat PC Tryb Niedostępny. Czy to naprawdę wina karty graficznej? :cry:
  • Poziom 29  
    Witam.
    smeik9 napisał:
    ... na ekranie gości magiczny napis w stylu że nie ma żadnego sygnału z komputera ...

smeik9 napisał:
    ... a na 'ful skrin' w każdej rozdziałce mam komunikat PC Tryb Niedostępny...