Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

AutoCom CDP PRO TRUCK opinie

Piechus 04 Feb 2012 21:45 323910 594
Texa Poland
  • Texa Poland
  • #32
    malisz1981
    Level 10  
    A co tu myśleć ja po wymianie kabla nie mam żadnych problemów łącze się z każdym volvem nawet fl chadzą może twój sprzęt jest wadliwy
  • #33
    hubert04
    Level 25  
    kolego troche mi sie metlik w głowie zrobił czy mógł byś podaj jeszcze raz pinologie tego kabelka.
    górny rzad -|-|-|-
    dolny rzad -|-|-|-
    Z góry dzieki Pozdrawiam
  • #34
    volttan
    Level 2  
    Na początek sprawdz czy działa Ci z Renuald DXI ze złączem diagnostycznym po lewej stronie kierownicy gniazdo OBDII Renuald DXI to prawie Volvo architektura elektroniki jest taka sama diagnoza odbywa sie po J1708.
    A jak sobie nie poradzisz to zapraszam do mnie, do Sokołowa masz niedaleko
  • #35
    transss
    Level 2  
    Mariusz1981 czy ten kabel od delpch śamiga bez żadnych przeróbek w VOLVO FH 12 ? czy przerobiłeś coś w pinologi jeżeli tak to podziel się z nami narysuj shemat lub opisz go
  • #36
    dklkubo
    Level 2  
    sprawdziłem jeden interfejs chodzi na osobowych i ciężarowych trzeba tylko zmienić klucz na podany przez kolegę wyzej
  • #37
    janusz2008
    Level 33  
    Volvo Fh-16, też nie łączy. Chyba kable żle zrobione?
  • #38
    szybki120
    Level 10  
    Panowie bo cały dzień straciłem i nie moge połączyć się z VOLVEM zasilanie zrobiłem tak jak było mówione wyżej ale pojazd nie odpowiada na połączenie z interfejsem ,prosze o pomoc gdzie mają być podpięte piny z gniazda 8 pinowego pod OBD skorzystałem ze zdjęcia kolegi i opisałem numerkami
  • Texa Poland
  • #39
    malisz1981
    Level 10  
    Najprawdopodobnie nieda się dorobić takiego kabla zrobiłem duplikat przewodu delphi z taką samom pinologią i nic nie działa nie łączy sie kolega elektronik podpowiedział ze nie raz spotkał się z sytuacą kiedy to w kostce jest zalany dodatkowy układ scalony czy coś w tym stylu i sie nie da tak łatwa podrobić ja kabla nie potne bo mam pożyczony ale zamówiłem taki w serwisie delphi cena to połowa interfejsu przewód mam dostać po 20 lutego
  • #40
    szybki120
    Level 10  
    Koledzy bo mnie pokręci żeczywiście jeden interfejs jest wstanie działać na CAR i TRUCK i to obydwa programy są na płycie od skośnych ustalane przez ID ale nie mam wszystkich części kluczy bo coś mi się wiesza znaczy się albo łączy się po ogólnym a nie łączy po konkretnym aucie a jak nie to znowu po ogólnym nie działa ,i tak w koło macieju to wyskoczy że niewłaściwy klucz albo numer seryjny albo coś innego. a druga żecz to taka że jes pewnie kilka rodzai tych kluczy w zależności od tego czy to wersia demo czy pełna bo chińskie to wyglądają na demo bo jak pamiętam w orginale było wiele więcej funkcji a nie tylko kasowanie błędów i podgląd parametrów więc moja prośba o to jeśli ktoś ma jakieś pomysły albo informacje to prosze o pomoc można na pw. A odnośnie tego kabelka delphi to gdzie o niego uderzyć
  • #41
    lukasso90
    Level 11  
    Witam u mnie też dorabiałem kabel do volvo i nic, renówki chodzą dziwna praca tego urządzenia podczas łączenia volvami dosłownie pstryknie i koniec .Co do wersji truck chodzi też na osobówkach.
  • #42
    dklkubo
    Level 2  
    różne klucze do wersji car i truck trzeba je wpisać przy próbie łączenia inne niż normalne do wersji car lub truck są w jakimś poście wyżej
  • #43
    janusz2008
    Level 33  
    Sprawdzałem i jest ,,spaprany" kabel 8-pin. Autocom nie. Ciekaw jestem,czy wszystkie kable do Volva /8pin/ żle zrobili?.
  • #44
    hubert04
    Level 25  
    Najprawdopodobniej w kablu do volva siedzi coś w stylu RP1210
  • #45
    brandy-p
    Level 31  
    A korzystał ktoś z wersji PDA ? Ma te same możliwości co na laptopie?
  • #46
    hubert04
    Level 25  
    Witam koledzy i po tak długiej przerwie nikt nic nie wymyślił
    a ja coś mam

    Dodano po 3 [minuty]:

    Otóż PrawdoPodobniE przyczyną nie łączenia sie z volvoem jest jeden mały rezystor SMD o wartości 470 ohm a powinien być 47 ohm ale pewności nie mam Jeszcze
  • #47
    zasadam
    Level 11  
    podobno na allexxo.pl są uwalone kable do ciężarówek ale nie długo mają się pokazać poprawione
  • #48
    malisz1981
    Level 10  
    Rozmawiałem z kilkoma dilerami chińskiego testera każdy ściemnia to samo że nikt nic nie zgłaszał i niema takiego problemu.Jak już wczesniej pisałem kabel taki można dostać u dilera delpchi za 500 netto w carsie komplet kabli 4500 netto.Ja taki kabelek zamówiłem 3tygodnie temu i diler twierdzi że napoczątku tygodnia go dostane.
  • #49
    tronix_1
    Level 15  
    Witam.

    Również mam problem z połączeniem sie z Volvem FH12 za pomocą interfejsu Autocom Truck.Tak jak kolega wyżej wspominał zastanawiało mnie zatrzaskiwanie sie jakby przekaźników multipleksera podczas próby podłączenia.I tak wykorzystując tachograf z Renault Magnum, a dokładnie jego szynę CAN dokonałem kilku prób podłączenia sie pod wtyk OBD w interfejsie z podłączonym w szynę diagnostyczną oscyloskopem 2 kanałowym. Po sprawdzeniu kilku konfiguracji ustaliłem że jedyne sygnały pojawiają sie na pinie 10 i 2 przy ustawieniu FH12 i na 12, 13 przy FE.

    Poniżej przedstawiam wyniki mojego doświadczenia na zdjęciach:

    AutoCom CDP PRO TRUCK opinie AutoCom CDP PRO TRUCK opinie





    Pozostaje tylko pytanie czy piny 10 i 2 nie musza być połączone z inna para pinów.
  • #50
    janusz2008
    Level 33  
    Wg. twojego rysunku/OBD2/ pin2i 10 to jest linia K i L i one do ,,truck" są niepotrzebne.
  • #51
    tronix_1
    Level 15  
    W gnieździe OBD piny 2 i 10 to szyna danych. Gwiazdka oznacza (*) Uzależniona od producenta. Przepraszam za zamieszanie zapomniałem dodać że wtyk (CDP) jest opisany i narysowany od strony pinów a nie przewodów(dotyczy to również gniazda).

    AutoCom CDP PRO TRUCK opinie AutoCom CDP PRO TRUCK opinie
  • #52
    janusz2008
    Level 33  
    A tu masz J-1850 i ta transmisja jest do osobówek i dostawczych.Tobie jest potrzebny protokół J-1708.
  • #53
    tronix_1
    Level 15  
    Tak oczywiście masz rację ale w tym miejscu może być również inny protokół diagnostyczny. Dlatego obok nazwy szyny danych jest gwiazdka(*). Dodatkowo tylko i wyłącznie na te piny multiplekser kieruje sygnał. Niestety nie mam u siebie żadnego Volva FH12, wtedy mógłbym dokonać próby połączenia.
  • #55
    hubert04
    Level 25  
    Wlutowany jest 470 a powinien chyba według orginalnego CDP być 47
  • #56
    malisz1981
    Level 10  
    ja w interfejsie nic nie zmieniałem i tobie też nie proponuje znień kabel na orginalny i wszystko działa łączysz się z każdym volvo
  • #57
    janusz2008
    Level 33  
    Czyli dokupiłeś kabel z delphi za 500zł?.
  • #58
    zasadam
    Level 11  
    kolego gdzie kupiłeś ten kabelek ?
  • #59
    lukasso90
    Level 11  
    Ogólnie jeśli volvo ma taki sam protokół na renault to tak samo powinna wyglądać jego praca przy łączeniu ja u siebie sprawdzałem oscyloskopem i żadnych sygnałów nie ma a powinno coś być, przy łączeniu tester wysyła zapytanie do sterownika dziwne że tego nie ma chyba ,że jest luka programie i czegoś brak.
  • #60
    jolekmisia
    Level 13  
    Witam a ja mam pytanie z trochę innej beczki , może ktoś wie czy w owych interfejsach jest coś takiego jak licznik podłączeń lub blokada po roku , czy po innym czasie ?? Słyszałem różne opowieści więc najlepiej jeśli wypowie się ktoś kto używa tego sprzętu już jakiś dłuższy czas.