Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AutoCom CDP PRO TRUCK opinie

Piechus 30 Wrz 2012 12:30 306165 594
  • #361
    Namek
    Poziom 11  
    lukasx2 napisał:
    ja za autocoma cdp z oki dalem 92 dolary na aliexpress wyszlo 330pln z przesylka. podlaczylem juz sporo aut i nie bylo zadnego problemu.

    Kolego, możesz przynajmniej z grubsza powiedzieć, co było w tej kwocie 330zł?
    300zł pewnie =~~ 92 dolary, a reszta? Cło? Podatek? Jaką przesyłkę wziąłeś?

    Dzięki z góry za info.
  • Relpol przekaźniki
  • #363
    Namek
    Poziom 11  
    No akurat mnie taka cena nie dziwi, bo są nawet i od 88 dolców, z chipem OKI. Mnie interesuje bardziej, jakie są poszczególne koszty - 92 dolce + ile za przewalutowanie, ile za przelew zagraniczny, jaki kurs realny (w porównaniu do aktualnego ogólnego kursu - czy jest jakaś różnica w przeliczaniu przez bank), ile za cło, ile za ew. podatek, czy sprzedający oznaczył paczkę jako gift i przeszło bez podatku?
  • #364
    lukasx2
    Poziom 10  
    Autocoma kupiłem na aliexpress w sierpniu( w ofercie było autocom CDP with oki chip free shipping 92,80 $). przy płaceniu za przedmiot wybrałem opcję moneybookers i i tam można było wybrać ipko gdzie mam konto. kwotę 92 $ i 80 centów przeliczyło na 330zł. Paczkę dostałem po 2 tygodniach od zakupienia przedmiotu, przyniósł mi ją listonosz Poczty Polskie, chociaż w opcjach dostawy zaznaczyłem DHL.( na paczce oprócz innych stempli był stempel poczty Szwedzkiej z Malmo). Nic nie wiem o żadnym cle ani podatku, poprostu zapłaciłem 330pln i dostałem paczkę po 2tygodniach. Rozebrałem obudowę aby sprawdzić czy jest oki i był. musiałem tylko znaleźć w sieci generator pliku aktywacyjnego do wersji 2012 release3. Chociaż w opisie aukcji była instrukcja że mam sprzedawcy przesłać mailem plik który wygeneruje mi istalator podczas instalowania, a on miał mi przesłac właściwy.( czekałem 2 dni i nie przesłał więc sam sobie poradziłem) Mimo wszystko jestem zadowolony autocom działa i łączy się z wszystkimi pojazdami jakie dotej pory podłączyłem. Na alledrogo można juz kupic autocoma za 550 zł. te 200 parę złotych to marża sprzedawcy z allegro.

    Dodano po 12 [minuty]:

    przepraszam za pomyłkę, cena to było dokładnie 91,99$ a oto link do mojego zakupu dla wszystkich niedowiarków: http://www.aliexpress.com/snapshot/110523123.html. ten sprzedawca nie ma juz w ofercie autocomów ale za to clipa za 147$ którego tez kupiłem.
  • Relpol przekaźniki
  • #365
    coralgol1976
    Poziom 16  
    lukasx2 napisał:
    musiałem tylko znaleźć w sieci generator pliku aktywacyjnego do wersji 2012 release3.

    Raczej 2011 wydanie 3 :)
    lukasx2 napisał:
    Jestem zadowolony autocom działa i łączy się z wszystkimi pojazdami jakie dotej pory podłączyłem.

    Za tą kasę masz z całą pewnością wszystkie adaptery, nawet te których inni nie mają.
  • #366
    Namek
    Poziom 11  
    coralgol1976 napisał:
    lukasx2 napisał:
    musiałem tylko znaleźć w sieci generator pliku aktywacyjnego do wersji 2012 release3.

    Raczej 2011 wydanie 3 :)
    lukasx2 napisał:
    Jestem zadowolony autocom działa i łączy się z wszystkimi pojazdami jakie dotej pory podłączyłem.

    Za tą kasę masz z całą pewnością wszystkie adaptery, nawet te których inni nie mają.

    Kolejny, który stara się bronić alldrogowiczów?
    CDP PLUS (szaro-czarny):
    -alle 1200zł
    -ali 115$ = niepełna 400zł
    CDP PLUS + kable (adaptery):
    -alle 1520zł
    -ali 115$ + 35$ = 150$ = niespełna 500zł

    Różnica? Chyba nawet nie muszę mówić, że trzykrotna.

    Gwarancje na taki sprzęt na alle, to bardzo często gruszki na wierzbie, i często, jak nam padnie, to musimy na własną rękę szukać kogoś, kto naprawi nam ten sprzęt (oczywiście odpłatnie). Od chińczyka dostajemy roczną gwarancję (oczywiście spore koszty przesyłki tam i z powrotem), ale nawet jeśli nie będziemy chcieli skorzystać z gwarancji, to za taką samą cenę, możemy kupić łącznie trzy urządzenia (3x500zł ali = 1500zł alle).

    Ktoś jeszcze widzi wyższość sprzętu z alle? Jak zrobią nalot na firmę, która sprzedaje na alle, to mogą dojść do kupujących, jak było w przypadku OP-COMa.
  • #367
    lukasx2
    Poziom 10  
    Tak chodziło mi o 2011 release 3, kupiłem bez dodatkowych adapterów. Do tej pory oprócz standardowego złącza potrzebowałem tylko adaptera do mercedesa 38pin, którego sam sobie zrobiłem wg schematu ze strony mhh. Adaptera do toyoty 22pin(corolla 97r) nie ma nawet u chińczyków, nawet w programie do autocoma nie ma informacji o takim kablu chociaż jest tam obsuga silnika tego pojazdu(całe szczeście można prosto zdiagnozować łącząc odpowiednie piny w gnieździe i obserwując miganie lampki check engine)
  • #368
    piotrekwoj1
    Poziom 38  
    Witam wszystkich jest już dostępny keygen do wersji 2012.1, 2012.2 tylko trochę za drogo jak na mnie sam keygen na jeden komputer to 400 euro a jedna aktywacja to 40 euro zainteresowanym mogę podać link.
  • #369
    KarizmoGSM

    Poziom 25  
    Ta widziałem to tylko jeszcze nie słyszałem żeby ktoś to używał ba nawet nie wiadomo skąd pobrać wersje 2012

    Mam pytanie która wersje wybrać SP122 czy SP128 na bluetooth mi nie zależy.
  • #370
    piotrekwoj1
    Poziom 38  
    Kolego wersję 2012.1 ma już nie jedna osoba ja też ją mam ale co z tego , niestety nie mogę wrzucić na żaden serwer bo mam problemy z netem.
  • #371
    KarizmoGSM

    Poziom 25  
    Tak rzeczywiście później doczytałem i udało mi sie znaleźć dobra który wybrać?
  • #372
    daniel_lhr
    Poziom 13  
    Czy koledzy rozgryzli juz jak wykonac ten kabel 8 pin do volvo truck ? Ja ostatnio widziałem jak pewnien człowiek łaczył sie z volvo 2001r autocom wygladał na ryżowy i łaczył sie przez volvo bus , bo noramalnie przez volvo truck sie nie dało . Wiec moze te chinskie kable beda dzialac tylko trzeba laczyc sie przez volvo bus?
  • #373
    marx232
    Poziom 14  
    Autocom cdp+ ma problemy z linią K często nie łączy się ze sterownikami, każda wersja, bo obudowy moga być takie same a wykonanie wewnątrz to już co innego, za dobrego cdp+ oczywiście z problemami z linią K bo to we wszystkich, trzeba zapłacić 200usd plus wysyłka i cło.
    Widać że łapią trochę szybciej komunikację niż dwupłytowe, ale z nawiązaniem mają problemy.
    Dodatkowo ale to prawdopodobnie błędy w sofcie często nie pokazują rzeczywistych błędów lub wyskakują w silniku błędy licznika czy skrzyni itd.
    Np. w samochodzie z odłączonym egr cdp prawidłowo czytał błędy, cdp+ dodatkowo wyskakiwały trzy błędy które nie miały nic wspólnego z tym samochodem.

    Kompletne update i aktywacje 2012.2 już dostępne. :) PW

    I co do starych nie ma problemu ze zmianą seriala, bo wiadomo że 30250 itd są na czarnej liście i na 2012 bez zmiany nie pójdą, w cdp+ jest problem, brak możliwości zmiany sn więc i może być problem z aktualizacją powyżej 2012.

    A co do keygena niech nikt nie myśli ze zrobi zrzutę i się podzieli z kolegami bo jest przypisany do konkretnego komputera, każdy następny komp dodatkowo 200euro.

    Jeden plus jest w tym że nie trafi do sieci, bo będzie bezużyteczny.
  • #374
    brandy-p
    Poziom 31  
    daniel_lhr napisał:
    Czy koledzy rozgryzli juz jak wykonac ten kabel 8 pin do volvo truck ? Ja ostatnio widziałem jak pewnien człowiek łaczył sie z volvo 2001r autocom wygladał na ryżowy i łaczył sie przez volvo bus , bo noramalnie przez volvo truck sie nie dało . Wiec moze te chinskie kable beda dzialac tylko trzeba laczyc sie przez volvo bus?


    Rozwiazanie jest w poscie 355.

    Dodano po 6 [minuty]:

    marx232 napisał:
    Autocom cdp+ ma problemy z linią K często nie łączy się ze sterownikami, każda wersja, bo obudowy moga być takie same a wykonanie wewnątrz to już co innego, za dobrego cdp+ oczywiście z problemami z linią K bo to we wszystkich, trzeba zapłacić 200usd plus wysyłka i cło.
    Widać że łapią trochę szybciej komunikację niż dwupłytowe, ale z nawiązaniem mają problemy.
    Dodatkowo ale to prawdopodobnie błędy w sofcie często nie pokazują rzeczywistych błędów lub wyskakują w silniku błędy licznika czy skrzyni itd.
    Np. w samochodzie z odłączonym egr cdp prawidłowo czytał błędy, cdp+ dodatkowo wyskakiwały trzy błędy które nie miały nic wspólnego z tym samochodem.

    Kompletne update i aktywacje 2012.2 już dostępne. :) PW

    I co do starych nie ma problemu ze zmianą seriala, bo wiadomo że 30250 itd są na czarnej liście i na 2012 bez zmiany nie pójdą, w cdp+ jest problem, brak możliwości zmiany sn więc i może być problem z aktualizacją powyżej 2012.

    A co do keygena niech nikt nie myśli ze zrobi zrzutę i się podzieli z kolegami bo jest przypisany do konkretnego komputera, każdy następny komp dodatkowo 200euro.

    Jeden plus jest w tym że nie trafi do sieci, bo będzie bezużyteczny.


    W cdp+ na razie nie ma potrzeby zmiany SN bo w 2012 nie sa na "czarnej liscie"

    Jak keygen z twojego kompa jest dla mnie bezuzyteczny to prosze podeslij mi go na PW.
  • #375
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    Marek Sp napisał:
    nie zabijesz możesz do upojenia aktualizować . A to się dzieje w momencie jak laptop połączy sie z netem


    A co moze sie stac jak podczas aktualizacji padnie bateria w lapku ?
  • #376
    piotrekwoj1
    Poziom 38  
    Witam nic się nie stanie ale z tym netem to prawda trzeba zablokować autocoma i wszystko działa
  • #377
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    Ja mam problem a z autocom +. Testu mi nie przechodzi - pisze możliwe VCI. I nic więcej - ani aktualizacja ( idzie do około 95% i później błąd ) ani nic nie da się zrobić.
    System to XP sp3 - sterowniki do urządzenia to już chyba wszystkie sprawdzałem i tylko na 2-ch pisze możliwy VCI bo inaczej pisze brak urządzenia. Oczywiście jestem podłączony do auta i zapłon jest załączony.

    Dziwne jest to że połączyłem się do 2-ch samochodów e39 i saxo ale to były te dwa auta i nic więcej -- później już nic nie szło zrobić.
    System Xp instalowany na nowo kilka razy i żadnego efektu.

    Gdzie może leżeć problem?


    Dodam jeszcze tylko że jak urządzenie jest podpięte pod usb i wpinam się wtyczką do auta to zaświecają się diody na 1 sekunde na czerwono i to koniec. Jak wcześniej byłem połączony z autem to świeciło na niebiesko i migało na zielono podczas odczytu.

    Czary mary ?

    dodaje linki do video jak to u mnie wyglada:
    http://www.youtube.com/watch?v=XO6EaLNcpPI&feature=g-upl
    http://www.youtube.com/watch?v=Tp9wd8ke75M&feature=g-upl
  • #378
    piotrekwoj1
    Poziom 38  
    Kolego odinstaluj autocoma i wyrzuć wszystko co z nim związane wyczyść rejestr odinstaluj sterowniki, zainstaluj go ponownie bez podłączonego netu ale spróbuj wersją 2011.1 i wtedy zaktualizuj urządzenie.
  • #379
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    A czy wersja 2011.1 zadziała z autocom plus. Serial urządzenia ...251
  • #380
    brandy-p
    Poziom 31  
    kiko_tychy napisał:
    A czy wersja 2011.1 zadziała z autocom plus. Serial urządzenia...

    Kolego, mozesz nie publikowac SN
  • #381
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    Kurcze- no mogę ale co to komu da ?
  • #382
    KarizmoGSM

    Poziom 25  
    kiko_tychy napisał:
    Kurcze- no mogę ale co to komu da ?


    To ze producent blokuje później sn i trzeba więcej zabawy żeby uaktualnić soft (zmiana sn)
  • #383
    brandy-p
    Poziom 31  
    kiko_tychy napisał:
    A czy wersja 2011.1 zadziała z autocom plus. Serial urządzenia ...251


    Pewmie by działała, gdybyś miał hardware key.
  • #384
    marx232
    Poziom 14  
    kiko_tychy napisał:
    A czy wersja 2011.1 zadziała z autocom plus. Serial urządzenia ...251



    Zadziała bez problemu.





    Do drugiego kolegi co ma problem z błędem "możliwy vci" jeżeli działało Tobie prędzej to podmień kabel usb, ale jeżeli nie działał (bo kupiłeś najgorsze co mogłeś kupić) od początku to masz na 100% nieprawidłowe sterowniki, złe sterowniki usb to aktualizacja nie przechodzi i wyświetla możliwy VCI.
    Te które dodają do kompletu nie działają, jeżeli kupiłeś gdziekolwiek na alledrogo, czy nawet bezpośrednio z chin.
  • #385
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    No to jakie sterowniki powinno się zastosować ?
  • #386
    ZakkFromHell
    Poziom 8  
    Witam

    Śledziłem Waszą dyskusję dotyczącą tych interfejsów, z tego co widzę o CDP+ nie ma zbyt wiele informacji. Postanowiłem zaryzykować i nabyć CDP+, ponieważ raz że jest to urządzenie 3in1, dwa że nie ma już problemów z Fordem, trzy że nie powinno być problemu z napięciem przy trucks. Nie wiem czym różnią się wersje czerwone od czarnych - może jest nowszy kabelek z diodą, może jest głośniczek dodany. Ja kupiłem CDP+ w wersji czerwonej bez diody na kablu OBD2.

    Istotna kwestia jest taka że w niektórych wtyczka OBD2 ma tą plastikową "rozdziałkę" z przerwą po środku, a w innych tej przerwy brak - wtedy trzeba chyba to samemu wyłamać. Ja szukałem wersji z przerwą i taką też kupiłem.

    Urządzenie jest estetycznie wykonane, kabel solidny, a oprogramowanie w wersji 2011.3 działa - wszystkie 3 wersje.

    Przetestowałem urządzenie jak na razie tylko za pomocą kabla OBD2 na kilku autach i działa bez zarzutu:

    - Ford Mondeo
    - Toyota Avensis
    - VW Passat b5/b5FL
    - Volvo S60
    - Citroen C3
    - Truck - Renault Magnum
    - Truck - DAF XF

    Mam pytanie - czy ktoś ma jakieś doświadczenia z CDP+? Kilka postów temu odradzaliście zakup nowego urządzenia, bo podobno jakieś problemy z nimi itd.

    Chciałbym kupić kabel truck do volvo - widziałem dyskusje że były z nim problemy, ale teraz są wersje v2 i v3 z tego co patrzyłem na allegro. Czy komuś coś wiadomo o tych nowych wersjach? czy już działają?

    A może wiecie gdzie mogę taki kabelek kupić pojedynczo, nie cały zestaw?
  • #387
    KarizmoGSM

    Poziom 25  
    Ja mam tego plus i niestety nie mogę sie połączyć z fiatem po przez 3 pinów złącze, totalnie z niczym.
    Przez OBD 2 łączy sie z Punto II i raczej wszystko śmiga
    Czeka mnie raczej odsyłka i wymiana na starszy z antenką bo to szit.
  • #388
    szogun0
    Specjalista grupy V.A.G.
    A którym złączem się łączysz w tym fiacie, jak to jest punto, to ma co najmniej 2.
  • #390
    kiko_tychy
    Poziom 15  
    U mnie jednak sprzet byl wadliwy - sterowniki musialem podmienic bo oryginalnie nie dzialaly.