ja za autocoma cdp z oki dalem 92 dolary na aliexpress wyszlo 330pln z przesylka. podlaczylem juz sporo aut i nie bylo zadnego problemu.
Kolego, możesz przynajmniej z grubsza powiedzieć, co było w tej kwocie 330zł?
300zł pewnie =~~ 92 dolary, a reszta? Cło? Podatek? Jaką przesyłkę wziąłeś?
No akurat mnie taka cena nie dziwi, bo są nawet i od 88 dolców, z chipem OKI. Mnie interesuje bardziej, jakie są poszczególne koszty - 92 dolce + ile za przewalutowanie, ile za przelew zagraniczny, jaki kurs realny (w porównaniu do aktualnego ogólnego kursu - czy jest jakaś różnica w przeliczaniu przez bank), ile za cło, ile za ew. podatek, czy sprzedający oznaczył paczkę jako gift i przeszło bez podatku?
Autocoma kupiłem na aliexpress w sierpniu( w ofercie było autocom CDP with oki chip free shipping 92,80 $). przy płaceniu za przedmiot wybrałem opcję moneybookers i i tam można było wybrać ipko gdzie mam konto. kwotę 92 $ i 80 centów przeliczyło na 330zł. Paczkę dostałem po 2 tygodniach od zakupienia przedmiotu, przyniósł mi ją listonosz Poczty Polskie, chociaż w opcjach dostawy zaznaczyłem DHL.( na paczce oprócz innych stempli był stempel poczty Szwedzkiej z Malmo). Nic nie wiem o żadnym cle ani podatku, poprostu zapłaciłem 330pln i dostałem paczkę po 2tygodniach. Rozebrałem obudowę aby sprawdzić czy jest oki i był. musiałem tylko znaleźć w sieci generator pliku aktywacyjnego do wersji 2012 release3. Chociaż w opisie aukcji była instrukcja że mam sprzedawcy przesłać mailem plik który wygeneruje mi istalator podczas instalowania, a on miał mi przesłac właściwy.( czekałem 2 dni i nie przesłał więc sam sobie poradziłem) Mimo wszystko jestem zadowolony autocom działa i łączy się z wszystkimi pojazdami jakie dotej pory podłączyłem. Na alledrogo można juz kupic autocoma za 550 zł. te 200 parę złotych to marża sprzedawcy z allegro.
Dodano po 12 [minuty]:
przepraszam za pomyłkę, cena to było dokładnie 91,99$ a oto link do mojego zakupu dla wszystkich niedowiarków: http://www.aliexpress.com/snapshot/110523123.html. ten sprzedawca nie ma juz w ofercie autocomów ale za to clipa za 147$ którego tez kupiłem.
musiałem tylko znaleźć w sieci generator pliku aktywacyjnego do wersji 2012 release3.
Raczej 2011 wydanie 3
lukasx2 napisał:
Jestem zadowolony autocom działa i łączy się z wszystkimi pojazdami jakie dotej pory podłączyłem.
Za tą kasę masz z całą pewnością wszystkie adaptery, nawet te których inni nie mają.
Kolejny, który stara się bronić alldrogowiczów?
CDP PLUS (szaro-czarny):
-alle 1200zł
-ali 115$ = niepełna 400zł
CDP PLUS + kable (adaptery):
-alle 1520zł
-ali 115$ + 35$ = 150$ = niespełna 500zł
Różnica? Chyba nawet nie muszę mówić, że trzykrotna.
Gwarancje na taki sprzęt na alle, to bardzo często gruszki na wierzbie, i często, jak nam padnie, to musimy na własną rękę szukać kogoś, kto naprawi nam ten sprzęt (oczywiście odpłatnie). Od chińczyka dostajemy roczną gwarancję (oczywiście spore koszty przesyłki tam i z powrotem), ale nawet jeśli nie będziemy chcieli skorzystać z gwarancji, to za taką samą cenę, możemy kupić łącznie trzy urządzenia (3x500zł ali = 1500zł alle).
Ktoś jeszcze widzi wyższość sprzętu z alle? Jak zrobią nalot na firmę, która sprzedaje na alle, to mogą dojść do kupujących, jak było w przypadku OP-COMa.
Tak chodziło mi o 2011 release 3, kupiłem bez dodatkowych adapterów. Do tej pory oprócz standardowego złącza potrzebowałem tylko adaptera do mercedesa 38pin, którego sam sobie zrobiłem wg schematu ze strony mhh. Adaptera do toyoty 22pin(corolla 97r) nie ma nawet u chińczyków, nawet w programie do autocoma nie ma informacji o takim kablu chociaż jest tam obsuga silnika tego pojazdu(całe szczeście można prosto zdiagnozować łącząc odpowiednie piny w gnieździe i obserwując miganie lampki check engine)
Witam wszystkich jest już dostępny keygen do wersji 2012.1, 2012.2 tylko trochę za drogo jak na mnie sam keygen na jeden komputer to 400 euro a jedna aktywacja to 40 euro zainteresowanym mogę podać link.
Czy koledzy rozgryzli juz jak wykonac ten kabel 8 pin do volvo truck ? Ja ostatnio widziałem jak pewnien człowiek łaczył sie z volvo 2001r autocom wygladał na ryżowy i łaczył sie przez volvo bus , bo noramalnie przez volvo truck sie nie dało . Wiec moze te chinskie kable beda dzialac tylko trzeba laczyc sie przez volvo bus?
Autocom cdp+ ma problemy z linią K często nie łączy się ze sterownikami, każda wersja, bo obudowy moga być takie same a wykonanie wewnątrz to już co innego, za dobrego cdp+ oczywiście z problemami z linią K bo to we wszystkich, trzeba zapłacić 200usd plus wysyłka i cło.
Widać że łapią trochę szybciej komunikację niż dwupłytowe, ale z nawiązaniem mają problemy.
Dodatkowo ale to prawdopodobnie błędy w sofcie często nie pokazują rzeczywistych błędów lub wyskakują w silniku błędy licznika czy skrzyni itd.
Np. w samochodzie z odłączonym egr cdp prawidłowo czytał błędy, cdp+ dodatkowo wyskakiwały trzy błędy które nie miały nic wspólnego z tym samochodem.
Kompletne update i aktywacje 2012.2 już dostępne. PW
I co do starych nie ma problemu ze zmianą seriala, bo wiadomo że 30250 itd są na czarnej liście i na 2012 bez zmiany nie pójdą, w cdp+ jest problem, brak możliwości zmiany sn więc i może być problem z aktualizacją powyżej 2012.
A co do keygena niech nikt nie myśli ze zrobi zrzutę i się podzieli z kolegami bo jest przypisany do konkretnego komputera, każdy następny komp dodatkowo 200euro.
Jeden plus jest w tym że nie trafi do sieci, bo będzie bezużyteczny.
Czy koledzy rozgryzli juz jak wykonac ten kabel 8 pin do volvo truck ? Ja ostatnio widziałem jak pewnien człowiek łaczył sie z volvo 2001r autocom wygladał na ryżowy i łaczył sie przez volvo bus , bo noramalnie przez volvo truck sie nie dało . Wiec moze te chinskie kable beda dzialac tylko trzeba laczyc sie przez volvo bus?
Rozwiazanie jest w poscie 355.
Dodano po 6 [minuty]:
marx232 napisał:
Autocom cdp+ ma problemy z linią K często nie łączy się ze sterownikami, każda wersja, bo obudowy moga być takie same a wykonanie wewnątrz to już co innego, za dobrego cdp+ oczywiście z problemami z linią K bo to we wszystkich, trzeba zapłacić 200usd plus wysyłka i cło.
Widać że łapią trochę szybciej komunikację niż dwupłytowe, ale z nawiązaniem mają problemy.
Dodatkowo ale to prawdopodobnie błędy w sofcie często nie pokazują rzeczywistych błędów lub wyskakują w silniku błędy licznika czy skrzyni itd.
Np. w samochodzie z odłączonym egr cdp prawidłowo czytał błędy, cdp+ dodatkowo wyskakiwały trzy błędy które nie miały nic wspólnego z tym samochodem.
Kompletne update i aktywacje 2012.2 już dostępne. PW
I co do starych nie ma problemu ze zmianą seriala, bo wiadomo że 30250 itd są na czarnej liście i na 2012 bez zmiany nie pójdą, w cdp+ jest problem, brak możliwości zmiany sn więc i może być problem z aktualizacją powyżej 2012.
A co do keygena niech nikt nie myśli ze zrobi zrzutę i się podzieli z kolegami bo jest przypisany do konkretnego komputera, każdy następny komp dodatkowo 200euro.
Jeden plus jest w tym że nie trafi do sieci, bo będzie bezużyteczny.
W cdp+ na razie nie ma potrzeby zmiany SN bo w 2012 nie sa na "czarnej liscie"
Jak keygen z twojego kompa jest dla mnie bezuzyteczny to prosze podeslij mi go na PW.
Ja mam problem a z autocom +. Testu mi nie przechodzi - pisze możliwe VCI. I nic więcej - ani aktualizacja ( idzie do około 95% i później błąd ) ani nic nie da się zrobić.
System to XP sp3 - sterowniki do urządzenia to już chyba wszystkie sprawdzałem i tylko na 2-ch pisze możliwy VCI bo inaczej pisze brak urządzenia. Oczywiście jestem podłączony do auta i zapłon jest załączony.
Dziwne jest to że połączyłem się do 2-ch samochodów e39 i saxo ale to były te dwa auta i nic więcej -- później już nic nie szło zrobić.
System Xp instalowany na nowo kilka razy i żadnego efektu.
Gdzie może leżeć problem?
Dodam jeszcze tylko że jak urządzenie jest podpięte pod usb i wpinam się wtyczką do auta to zaświecają się diody na 1 sekunde na czerwono i to koniec. Jak wcześniej byłem połączony z autem to świeciło na niebiesko i migało na zielono podczas odczytu.
Kolego odinstaluj autocoma i wyrzuć wszystko co z nim związane wyczyść rejestr odinstaluj sterowniki, zainstaluj go ponownie bez podłączonego netu ale spróbuj wersją 2011.1 i wtedy zaktualizuj urządzenie.
A czy wersja 2011.1 zadziała z autocom plus. Serial urządzenia ...251
Zadziała bez problemu.
Do drugiego kolegi co ma problem z błędem "możliwy vci" jeżeli działało Tobie prędzej to podmień kabel usb, ale jeżeli nie działał (bo kupiłeś najgorsze co mogłeś kupić) od początku to masz na 100% nieprawidłowe sterowniki, złe sterowniki usb to aktualizacja nie przechodzi i wyświetla możliwy VCI.
Te które dodają do kompletu nie działają, jeżeli kupiłeś gdziekolwiek na alledrogo, czy nawet bezpośrednio z chin.
Śledziłem Waszą dyskusję dotyczącą tych interfejsów, z tego co widzę o CDP+ nie ma zbyt wiele informacji. Postanowiłem zaryzykować i nabyć CDP+, ponieważ raz że jest to urządzenie 3in1, dwa że nie ma już problemów z Fordem, trzy że nie powinno być problemu z napięciem przy trucks. Nie wiem czym różnią się wersje czerwone od czarnych - może jest nowszy kabelek z diodą, może jest głośniczek dodany. Ja kupiłem CDP+ w wersji czerwonej bez diody na kablu OBD2.
Istotna kwestia jest taka że w niektórych wtyczka OBD2 ma tą plastikową "rozdziałkę" z przerwą po środku, a w innych tej przerwy brak - wtedy trzeba chyba to samemu wyłamać. Ja szukałem wersji z przerwą i taką też kupiłem.
Urządzenie jest estetycznie wykonane, kabel solidny, a oprogramowanie w wersji 2011.3 działa - wszystkie 3 wersje.
Przetestowałem urządzenie jak na razie tylko za pomocą kabla OBD2 na kilku autach i działa bez zarzutu:
- Ford Mondeo
- Toyota Avensis
- VW Passat b5/b5FL
- Volvo S60
- Citroen C3
- Truck - Renault Magnum
- Truck - DAF XF
Mam pytanie - czy ktoś ma jakieś doświadczenia z CDP+? Kilka postów temu odradzaliście zakup nowego urządzenia, bo podobno jakieś problemy z nimi itd.
Chciałbym kupić kabel truck do volvo - widziałem dyskusje że były z nim problemy, ale teraz są wersje v2 i v3 z tego co patrzyłem na allegro. Czy komuś coś wiadomo o tych nowych wersjach? czy już działają?
A może wiecie gdzie mogę taki kabelek kupić pojedynczo, nie cały zestaw?
Ja mam tego plus i niestety nie mogę sie połączyć z fiatem po przez 3 pinów złącze, totalnie z niczym.
Przez OBD 2 łączy sie z Punto II i raczej wszystko śmiga
Czeka mnie raczej odsyłka i wymiana na starszy z antenką bo to szit.