Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AutoCom CDP PRO TRUCK opinie

Piechus 07 Sty 2013 07:28 301938 594
  • #481 07 Sty 2013 07:28
    piotrekwoj1
    Poziom 38  

    damdam napisał:

    Ustaw port na np 2400,8,N,1, brak sterowania przepływem

    Witam ponownie czy ktoś posiada informacje jak powinien być ustawiony bluetooth w autocomie nie mowie tutaj o porcie tylko otakich parametrach jak napisał kolega powyżej a dokładniej o domyśle ustawienie portu szeregowego . Moje są jak poniżej.

    Wireless Bluetooth RS232 TTL transceiver module
    - Pozwala na urządzenie docelowe zarówno wysyłać i odbierać dane przez Bluetooth TTL bez podłączania kabla szeregowego do komputera
    - Łatwy w użyciu i całkowicie zamknięty
    - Chipset: CSR
    - Bluetooth V2.0
    - Napięcie pracy: 3.3V
    - Prąd: parowanie 20 ~ 30mA, związany 8mA
    - Zdefiniuj szybkość transmisji: 1200, 2400, 4800, 9600, 19200, 38400, 57600 oraz 115200
    - Domyślnie ustawienie portu szeregowego: 9600, N, 8, 1
    - Hasło: 1234
    - Nadaje się do: myszy, klawiatury, joysticka; komputerów i urządzeń peryferyjnych; odbiornik GPS; instrument i automatyka przemysłowa

  • #482 07 Sty 2013 19:32
    jarekmax
    Poziom 12  

    Witam! Piszę do was bo używacie autocom-ów. Planuję zakup takiego tylko zastanawiam się którą wersję wybrać. Dostępne są te srebrne, czerwone i czarne. Podobno czarne są na lepszych komponentach, a te srebrne są nie stabilne. Jaka jest prawda bo jak narazie to srebrne są droższe od czarnych. Gdzie lży prawda. Co do softu czy da się zainstalować do ciężarówek i używać tego z wersji pro cars? Z Góry dzięki.

  • #483 07 Sty 2013 22:08
    direx_zywiec
    Poziom 10  

    Sprzęt godny polecenia.
    Sam posiadam takowy od ponad roku.
    Ale od razu wymieniłem w nim klika elementów gdyż są "ryżowej" jakości.
    Przez to między innymi miałem problemy z komunikacją.
    Ale poza tym zabiegiem zdecydowanie polecam :)

  • #484 07 Sty 2013 22:14
    jarekmax
    Poziom 12  

    direx_zywiec napisał:
    Sprzęt godny polecenia.
    Sam posiadam takowy od ponad roku.
    Ale od razu wymieniłem w nim klika elementów gdyż są "ryżowej" jakości.
    Przez to między innymi miałem problemy z komunikacją.
    Ale poza tym zabiegiem zdecydowanie polecam :)


    Ale z którego konkretnie korzystasz? czarnego czy srebrnego? Skoro od roku domyślam sie że srebrny. Z jakiego softu korzystasz? Jakie elementy wymieniłeś?

  • #485 09 Sty 2013 20:11
    marx232
    Poziom 14  

    Jarexmax, Pro są pewniejsze.

    W plusach czyli czarnych to totolotek, lubią siadać szczególnie przetwornice, problemy z usb nie zawsze działa z oryginalnymi sterownikami i trzeba kombinować.

  • #486 09 Sty 2013 20:19
    jarekmax
    Poziom 12  

    marx232 napisał:
    Jarexmax, Pro są pewniejsze.

    W plusach czyli czarnych to totolotek, lubią siadać szczególnie przetwornice, problemy z usb nie zawsze działa z oryginalnymi sterownikami i trzeba kombinować.


    Ok. A co z oprogramowaniem? czy do pro można używać tego samego softu co do plusa?

  • #487 09 Sty 2013 20:38
    brandy-p
    Poziom 31  

    Nie, bo plus i pro mają inny firmware.

  • #488 09 Sty 2013 20:48
    marx232
    Poziom 14  

    Inne firmware i program jest trochę inny, ale wszystko robi się z tej samej instalki.
    Po zainstalowaniu do konkretnego interfejsu firmware jest w sofcie.

  • #489 09 Sty 2013 21:10
    jarekmax
    Poziom 12  

    Ale kupując pro mogę robić i osobowe i ciężarowe jak w plucie? czy oprogramowaniem plus jest lepszy od pro?

  • #491 09 Sty 2013 21:19
    jarekmax
    Poziom 12  

    Czyli podsumowując lepiej kupić pro i mieć instalkę do cars i track? A o co chodzi z tym 3 in 1 co jest tą 3 funkcją w plusie?

  • #494 09 Sty 2013 22:07
    marx232
    Poziom 14  

    Cars - osobowe i dostawcze do 3,5T tj. np. busy, iveco itd.
    Truck - Ciężarowe, dostawcze itd.
    Generic - tak jak mówisz, ogólny

  • #495 13 Sty 2013 00:42
    misiek997
    Poziom 1  

    hubert04 napisał:
    jak z 100 to ja biore co gzie i od kogo?


    co? aktywacja
    gdzie? na priv
    od kogo? ode mnie

    zapraszam

  • #496 13 Sty 2013 19:38
    _Megamax_
    Poziom 15  

    Podeślijcie Koledzy sprawdzone źródło gdzie kupić , na pw oczywiście . Interesują mnie ciężarowe i osobowe . Tak jak Koledzy pisali chodzi mi o wersję PRO , bo są podobno mniej awaryjne .

  • #497 13 Sty 2013 22:23
    bodzio012
    Poziom 32  

    Czyli ten nowy model warto brać czy nie, opisany jako TCS CDP+ 3x1 a w opisie ma CDP Pro + , czy lepiej brać srebrny i pro??
    Ponoć w tych nowa płyta i stabilniejszy, poprawiony????



    AutoCom CDP PRO TRUCK opinie

  • #498 14 Sty 2013 00:15
    AUTOSTAN
    Poziom 14  

    Witam.
    Właśnie niedawno stałem się posiadaczem VCI CDP+ 3 w 1. Zainstalowałem nojnowszą wersję programu DELPHI 2.12.3 dla osobówek i ciężarówek. Jest to podobno "matka" AutoComa. Nie jestem tym zachłyśnięty. Myślałem że w programie będzie więcej opcji. Zastanawiam się nad MultiDiagiem. Jakby ktoś na ten temat coś wiedział i można by było porównać to bardzo proszę. Nawet namyślam się nad odsprzedażą VCI.
    Jakieś sugestie?

  • #499 14 Sty 2013 10:07
    damdam

    Poziom 33  

    Jednym uniwersalem i tak wszystkiego nie obskoczysz.

  • #500 14 Sty 2013 23:50
    osmaster81
    Poziom 12  

    Witam
    Ja też od niedawna jestem posiadaczem tego nowego czarnego autocoma ryżowego ze
    zedjęcia powyżej, kupiłem specjalnie pod ciężarówki
    mam jeszcze kts 670 i modisa i musze powiedzieć że za takie grosze to naprawdę dużo robi
    Ale napewno jest nie wart żeby go kupić legalnie nie ma żadnych podpowiedzi ,pomocy ,schematów co w innych uniwersalach jest na pożądku dziennym

  • #501 14 Sty 2013 23:53
    AUTOSTAN
    Poziom 14  

    A np. Actia Multi Diag (przynajmniej osobowe)

  • #502 15 Sty 2013 06:56
    niuniu36

    Poziom 27  

    Miałem sprzedałem francuskie ok reszta tak sobie,skandynawia tylko z przystawka i to za duże pieniądze,japończyki praktycznie wszystkie brak połaczenia a jak jest to tylko standardowy OBD jak Elm za 50zł

  • #504 31 Sty 2013 23:14
    luka199
    Poziom 9  

    witam
    Kupiłem auto Com do ciężarówek i mam pytanie! Słyszałem że samochód ciężarowy po odpaleniu silnika może mieć czasami wyższe napięcie niż jest przewidziane w autocomie i może to uszkodzić urządzenie! Jak można to sprawdzić żeby nie uszkodzić urządzenia?

  • #505 01 Lut 2013 06:13
    brandy-p
    Poziom 31  

    Rozebrać i sprawdzić jakie są kondensatory na zasilaniu.

  • #506 01 Lut 2013 10:45
    AUTOSTAN
    Poziom 14  

    Autocom wykrywa napięcie automatycznie (ikonka akumulatora u góry z prawej strony okna - z błyskawicą - napięcie za wysokie lub za niskie). Nowe VCI kondensatory na 50V.

  • #507 01 Lut 2013 19:34
    luka199
    Poziom 9  

    Czyli jak się zapali ta ikonka akumulatora to autocom po prostu nie będzie się chciał połączyć automatycznie z samochodem, czy jest to informacja że trzeba odłączyć urządzenie bo może się uszkodzić ?

  • #508 02 Lut 2013 15:14
    Etelberg
    Poziom 12  

    luka199 napisał:
    witam
    Kupiłem auto Com do ciężarówek i mam pytanie! Słyszałem że samochód ciężarowy po odpaleniu silnika może mieć czasami wyższe napięcie niż jest przewidziane w autocomie i może to uszkodzić urządzenie! Jak można to sprawdzić żeby nie uszkodzić urządzenia?


    Witam, mam też Autocoma pod Truck'a z przeróbką na osobówki i napięcie pracy mają te testery jak dobrze pamiętam do 32v gdzie ładowanie przy włączonym silniku jest ok 28V. Obawy ludzie mają przy zakupie Autocoma po osobówki gdyż nie wiedzą czy wytrzyma przy instalacji 24v. Pozdrawiam

  • #509 02 Lut 2013 16:11
    AUTOSTAN
    Poziom 14  

    luka199 napisał:
    Czyli jak się zapali ta ikonka akumulatora to autocom po prostu nie będzie się chciał połączyć automatycznie z samochodem, czy jest to informacja że trzeba odłączyć urządzenie bo może się uszkodzić ?


    Gdy na ikonie akumulatora wyświetli się "czerwona błyskawica" to napięcie może być za niskie - zła lub niemożliwa komunikacja - , lub napięcie zbyt wysokie - możliwość uszkodzenia urządzenia.

  • #510 02 Lut 2013 16:51
    przemo_95
    Poziom 9  

    Witam
    Mam takie pytanko bo przeglądałem cały temat i nie bardzo znalazłem odpowiedź. Do jakich samochodów udało się podłączyć auto coma? Mercedes Daf Scania Volvo Renault Iveco Man?