Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
IT SerwisIT Serwis
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AutoCom CDP PRO TRUCK opinie

29 Lip 2011 08:55 311352 594
  • Poziom 10  
    witam
    przymierzam sie do kupna interfejsu do diagnozy ciezarowek. Czy ktos moze pracowal na tym autocomie i czy jest cos wart, czy lepiej dolozyc pare tys. i kupic osobny do volva, scani itp

    pozdrawiam
  • IT SerwisIT Serwis
  • Poziom 10  
    Witam mam autocom trucks dużo marek robi nie łączy mi się z volvo nie wiem czemu kabel wszystko w porządku ,nie robiłem renówki jeszcze a inne idą bez problemu .Naczepy wabco linią K tylko bo do reszty nie ma kabli .Ogólnie błędy parametry pokazuje ładnie nie ma za wiele testów podzespołów .
  • Poziom 9  
    Witam czy AUTOCOM robi EBS Knorra w ciężarówkach i naczepach.
    Pozdrawiam
  • Poziom 11  
    Możesz odczytać/skasować błędy i podglądnąć bloki pomiarowe.
  • Poziom 9  
    Witam,czy ktoś próbował dorobić kabel do
    haldex EB+,wabco EBS D i E przez złącze iso 7638,czy autocom komunikuje się ze sterownikami.
    Pozdrawiam
  • Poziom 24  
    Ja posiadam Auto Com CDP PRO TRUCK i również nie łączy mi się z VOLVO FH12 za to z DAF-em XF105 bardzo dobrze

    Dodano po 3 [minuty]:

    Ja posiadam Auto Com CDP PRO TRUCK i również nie łączy mi się z VOLVO FH12 za to z DAF-em XF105 bardzo dobrze
  • Poziom 12  
    Witam
    Czy ktoś z kolegów robil tym testerem kalibracje w manie tga bo jak chce skalibrowac czujniki to w okienku nie mam wartosci czujników ani przycisków góra/dól a w funkcji demo one są
  • Poziom 31  
    Panowie, czy urządzenie jest to samo do osobówek i ciężarówek, a różnica jest tylko w sofcie, czy to dwa różne narzędzia?
  • Poziom 24  
    dwa różne narzędzia ponieważ do TRUCK jest na 24v a osobówki 12V

    Dodano po 5 [minuty]:

    pytanie do PAWEL7505 czy diagnozowałeś inne cieżarówki tym urządzeniem. I czy łączy ci sie z volvo fh. Mi nie łączy sie z volvo ale z dafem tak. Czy u któregoś z kolegów posiadających to urządzenie łączyło sie z volvo?
  • Poziom 31  
    hubert04 napisał:
    dwa różne narzędzia ponieważ do TRUCK jest na 24v a osobówki 12V

    I to jedyna różnica?
  • IT SerwisIT Serwis
  • Poziom 33  
    Też probowałem się tego dowiedzieć, bo był taki na alledrogo. Nikt tego nie potwierdził, żeby działał na osob. i truck. Wszystkie są 12v a 24v jest z gniazda we wtyku przerabiane na 12v. Wtyki do truck były niebieskie i teraz Cars ma też niebieską. Chińczyki teraz mają 2tyg. wolnego tak się dowiedziałem, bo zamierzam zbadać ten temat i możliwe że kupić.
  • Poziom 12  
    Witam
    Hubert dignozowalem tylko mana tga i tgx radzi sobie ,co do volvo to w sobotę podlącze i dam znać .
  • Poziom 9  
    kupiłem autocom i jest taki sobie czasem lepiej dołożyć troszkę kasy i kopic lepszy
  • Poziom 16  
    Gdyby było trzeba, mam interfejsy do Volvo...
  • Poziom 31  
    Trochę pogrzebałem i okazało się iż hardware jest taki sam do osobówek i trucków. Tylko niektóre chinole mają jeden kondensator o niższym napięciu(w osobówkach). I okazało się, że instalka programu jest ta sama (cars i truck), a jaka wersja się zainstaluje zależy od danych wpisanych podczas instalacji. Takie info znalazłem na temat 2w1. Może ktoś sprawdzi?

    key to use CARS CDP software with TRUCKS hardware : QLJJJSDRNICO - read & erase only

    key to useTRUCKS software with CARS CDP hardware : QUDXHXPALMLD - read & erase only
  • Poziom 16  
    Ja najszybciej sprawdzę w przyszły weekend, o ile nie wypadnie jakaś złożona naprawa, a może komuś uda się wcześniej to potwierdzić... ?
  • Poziom 9  
    witam jestem posiadaczem autocomu z fh taki sam problem niema zasilania na interfejs problem rozwiązałem zasilanie jest poprostu chinol zamienił bieguny ale niemoge znaleść lini diagnistycznej.Może ktoś coś wie więcej.
  • Poziom 24  
    Ja do Volvo mam 2 rodzaje przejsciówek (Volvo 8Pin<=>OBD 16pin) i tak na
    1.wtyczka obd było zasilanie pin 16 masa pin4i5 linie diagnostyczne pin12i13
    2.---------------- zasilanie zamineione z masą
    ciekawe czy po podłączeniu na piny kabelkami coś da tylko pod jakie we wtyczce odb czy pod line K i L czyli 7 i 15
  • Poziom 9  
    poradziłem sobie porzyczyłem kabel od delpch i wszystko smiga tera kwestia zdublowania połonczeń ale yo już pestka jutro dam znać co i jak
  • Poziom 15  
    Witam, czy posiadacze tego urządzenia mogliby się wypowiedzieć o jego możliwościach? Co można zrobić w ciężarówkach? Szczególnie interesuje mnie Scania.
  • Poziom 9  
    sprawa jest prosta kabelek delpchi wygląda tak masa niech będzie pierwszym pinem od prawej i tak 1-4,2-3,3-11,4-1,5-9,6-13,7-12,8-16 liczone w rzędzie interfejs zaczyna działać po włączeniu zapłonu coś jak w dafie
  • Poziom 24  
    w Tej konfiguracji interfejs sie swiecie lecz ne łączy mi sie z samochodem żadnego sterownika nie wykrywa.No chyba że ja coś żle zrozumiałem z tych połączeń.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Jak byś mógł kolego rozrysowac to połączenie jak ja wyżej od strony kabla było by prościej. Z góry dzieki :))
  • Poziom 31  
    Panowie, a jakiej wersji softu używacie?
  • Poziom 9  
    według pinów z twojego rysunku wynika iż 3pin podłącz do 12w obd a2pin do 1 wobd jakie volvo podłanczasz ja podłanczałek fh13 z 2005 silnik 13a
  • Poziom 24  
    Ja podłączałem do volva fh12 d12d i fh12 d12c i sie na moich przejściówkach nie łączył na pierwszej urządzenie się świeciło ale nie było komunikacji typu PC<->ECU lub inne sterowniki w samochodzie. Na drugiej przejściówce są pozamieniane piny masy z prądem. W volvie złącze diagnostyczne oraz piny w złączu są takie same w każdym, przewody jakie są podłączone to do tego złacza to szary i pomarańczowy to jest linia BUS J1708/1587, czarny prąd za zapłonem (15), miały masa (31), oraz niebieski diagnoza poduszek powietrznych ale nie we wszystkich ten kabelek występuje reszta zostaje bez zmian w innych Volvach. Mi chodzi głównie gdzie pod jakie piny w obd podłączyć (BUS J1708/1587).podłączyłem piny tak jak napisałeś czyli pin3<->pin12 OBD
    pin2<-> pin1 OBD sie nie łączył żadnym sterownikiem.

    Dodano po 13 [minuty]:

    Załączam zdjęcia złącza diagnostycznego VOLVO FH12AutoCom CDP PRO TRUCK opinie oraz moja przejsciówkeAutoCom CDP PRO TRUCK opinie

    Dodano po 4 [minuty]:

    OPIS PINÓW ZŁĄCZA VOLVO FH12 górny rząd puste, puste, pomarańczowy (BUS J1708/1587), prąd za zapłonem (15)
    OPIS PINÓW ZŁĄCZA VOLVO FH12 dolny rząd MASA (31), puste, puste, szary (BUS J1708/1587)

    Dodano po 2 [minuty]:

    Pytanie do tych którym się udało za pomocą AUTOCOM CDP PRO TRUCK (china) połączyć z VOLVEM FH Jesli tak to prosze o wytłumaczenie pinologi do tej przejściówki

    Dodano po 6 [minuty]:

    Jeżeli chodzi o podłączanie do innych samochodów to ja testowałem na:
    DAF XF105 działają wszystkie systemy
    MAN TGA działają wszystkie systemy
    RENAULT MAGNUM działają wszystkie systemy
    VOLVO FH brak komunikacji z pojazdem (zła przejściówka brak dobrej)

    NIE TESTOWANE NA:
    Mercedes
    Scania
    Iveco
  • Poziom 2  
    Witaj,
    Jeśli działa ci z renault magnum dxi to z Volvo tez powinien, w Renault DXI ze złączem diagnostycznym typu obd2 po lewej stronie kierownicy szyna danych j1708 podpięta jest do pinów 12,13 nie pamiętam tylko który L/H
  • Poziom 9  
    Nie wiem jak z fh12 ,nie próbowałem, ale piny które Ci podałem są na 100%. W sobotę postawili mi na warsztat volvo fh 13 z adblu 2008r. Podłączyłem i wszystko działa nawet sprawdza poziom położenia siłownika sprzęgła.Z hamulcani też sie łączy .Podłanczałem scanię, praktycznie wszystkie R-kę też .Wszystko smiga sprzęt dla początkujących.
  • Poziom 24  
    Ja podłączałem z Renault MAGNUM E-TECH w renault jest złącze 12 pinowe
    w volvie nie ma złącz obd jest VOLVOSKIE 8 pinowe takie jak na zdjeciu