Witam
w zwiazku ze zmiana skrzyni biegow w mojej Toyocie Celice rok 91, 2.0 Gti
postanowilem zmienic licznik mechaniczny(linka) na elektroniczny (impulsator mialem juz zamontowany w nowej skrzyni)
zdobylem licznik od anglika (z elektroicznym predkosciomierzem) ale w zwiazku z tym ze niechcialem miec odwrotnie obrotomierza oraz przerabiac wtyczek wyciagnelem sam predkosciomierz i wsadzilem do starej obudowy.
probwalem podlaczyc na dziesiatki sposobow, niestety bez rezultatow.
stanelo na tym ze mam z impulstora wyprowadzone 3 kabelki (2 czarno czerwone i jeden niebieski) oraz ze mam 3-4 wejscia w liczniku.
czy kots z Szanownych Kolegow jest w stanie to rozwiklac? czy mam podac jakies zasilanie na impulsator, czy sam generuje?
dodam ze przejrzalem instrukcje serwisowe do mojego autka i alebo nie ma ukladu z elektrycznym licznikim, albo jest ale razem z ukladem stabilizacji toru jazdy a i tak zadnego opisu sygnalow.
pozdrawiam
w zwiazku ze zmiana skrzyni biegow w mojej Toyocie Celice rok 91, 2.0 Gti
postanowilem zmienic licznik mechaniczny(linka) na elektroniczny (impulsator mialem juz zamontowany w nowej skrzyni)
zdobylem licznik od anglika (z elektroicznym predkosciomierzem) ale w zwiazku z tym ze niechcialem miec odwrotnie obrotomierza oraz przerabiac wtyczek wyciagnelem sam predkosciomierz i wsadzilem do starej obudowy.
probwalem podlaczyc na dziesiatki sposobow, niestety bez rezultatow.
stanelo na tym ze mam z impulstora wyprowadzone 3 kabelki (2 czarno czerwone i jeden niebieski) oraz ze mam 3-4 wejscia w liczniku.
czy kots z Szanownych Kolegow jest w stanie to rozwiklac? czy mam podac jakies zasilanie na impulsator, czy sam generuje?
dodam ze przejrzalem instrukcje serwisowe do mojego autka i alebo nie ma ukladu z elektrycznym licznikim, albo jest ale razem z ukladem stabilizacji toru jazdy a i tak zadnego opisu sygnalow.
pozdrawiam