Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

HTC desire hd, kontakt z ciecza

blineek 30 Jul 2011 14:12 5630 8
    blineek
    Level 9  
    HTC wpada do wody, o ironio do wiadra. spedza tam 1-2sec, przez przypadek naciskam jakis przycisk okazuje sie ze on dalej dziala. Szybko wyjmuje baterie - nastepuje suszenie domowymi sposobami (lezy w domowej temperaturze). Trwa 6 dni do dzisiaj. W miedzy czasie go odpalalem i prawde mowiac po 6 dniach wyglada to identycznie co przy wczesniejszym odpaleniu. Czyli zasieg, net, aparat, ladowanie, gps, glosniki, mikrofon i co najwazniejsze wyswietlacz dotykowy dziala :) jedyny mankament jak widac na fotce pod wyswietlaczem sa plamki/cienie cokolwiek. Nie widac tego na ciemnym tle lecz na jasnym. Woda? Uszkodzenia? Jestem laikiem ale wg mnie ciecz pomiedzy szybka a matryca ale moge sie mylic. Telefon na gwarancji orange/htc lecz po kontakcie z ciecza zakladam utrate.

Chcialbym sie tego pozbyc/naprawic/wysuszyc. Zaczalbym od tego co moge zrobic sam ale oczywiscie jesli polecacie serwis bedzie to serwis (najchetniej oddalbym go do realizatora mojej gwarancji i im zaplacil jesli to mozliwe. Zajmuje sie tym regenersis. nic o nich niewiem). Jestem z okolic trojmiasta (w razie polecenia dobrego seriwsu). A wiec co polecacie? Moge zrobic cos by temu pomoc domowymi sposobami ?

HTC desire hd, kontakt z ciecza
    1st
    Level 22  
    6 dni? Bez rozbierania? Czyszczenia? Rdza robi swoje.... nie masz już gwarancji więc niewiele ryzykujesz rozbierając go i dokładnie czyszcząc, najlepiej jeśli masz wannę ultradźwiękową, jeśli nie to moczenie w spirytusie, pędzelek itp. albo jakiś serwis w Twojej okolicy. Nie wysyłaj telefonu do Regeneris bo odeślą Ci go z powrotem z opisem "zalany"
    blineek
    Level 9  
    teoretycznie nie ryzykuje tak jak mowisz ;) ale w praktyce wyglada to troche gorzej... boje sie ze go bardziej uszkodze.