Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Peugeot BOXER 2.2 HDI 2007 rok. Brak światła postojowego...

arkadiuss_2008 30 Jul 2011 21:33 5090 4
    arkadiuss_2008
    Level 10  
    Witam wszystkich użytkowników na forum. Oczywiście jestem laikiem w powyższej sprawie, dlatego potrzebuję od was pomocy. Mianowicie mam problem z tylnym prawym światłem postojowym. Od pewnego czasu się wyłączyło i nie chce świecić, ale co najważniejsze wszystko działa jak należy, są kierunki,stop, światło cofania. Świecą normalnie ani jakimś słabym światłem ani tym podobne.Na desce świeci się tylko kontrolka informująca o problemie z żarówką i nic więcej. Żarówkę sprawdzałem jest sprawna , kable nigdzie nie przecięte,bezpieczniki wszystkie sprawne więc co może być problemem? Dodam tylko, że z lewej strony nie ma takiej sytuacji i jest wszystko ok.Proszę o pomoc jeśli ktoś już kiedyś się spotkał z czymś takim...
    LoLek85
    Level 28  
    Sprawdzałeś gniazdo żarówki? Sprawdzałeś czy dochodzi napięcie do odpowiedniego pinu kostki od lampy?
    colin555
    Level 27  
    moc wsadzonej żarówki w tą pozycje to?
    kabel nie przecięty czyli całą wiązke sprawdziłeś ze tak mówisz czy tylko to co widzialeś oczami przy kostce?
    boxer rama czy paka?
    arkadiuss_2008
    Level 10  
    Jak ju z pisałem jestem w tych sprawach kompletnie nieobeznany. Wiem tylko, że moc żarówki to 5W/21W 12 V tak jak jest na niej napisane i jest to żarówka dwu ogniwowa (przepraszam za nie fachowe nazewnictwo). Gniazda nie sprawdzałem bo nie mam do tego odpowiednich narzędzi tak mi się bynajmniej wydaje bo z drugiej strony nie wiem jakim narzędziem można to zrobić, dlatego proszę wszystkich o poradę . Sprawdzałem tylko to co mogę wizualnie zauważyć.
    LoLek85
    Level 28