Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Yihua 898BD - Czy warto kupić?

paszczak2 31 Jul 2011 13:37 5467 3
    paszczak2
    Level 10  
    Witam,
    Nie znalazłem żadnych opinii na forum o tym produkcie, więc postanowiłem założyć nowy temat.

Znalazłem na allegro Stację lutowniczą Yihua 898BD w cenie 273zł w komplecie są dołączone 4 dysze i 2 zapasowe grzałki.
    Jestem dość początkujący, dla mnie ma to być pierwsza tego typu stacja lutownicza po transformatorówce. Od października rozpoczynam studia na kierunku mechatronika więc zapewne nie będzie stała nie używana.

Proszę o opinie czy ta stacja jest warta tych pieniędzy, i czy ktoś się orientuje czy wyświetlacz pokazuję faktyczną temperaturę na wylocie grzałki czy tylko zadaną temperaturę?

Proszę oprócz tego o informacje czego potrzebowałbym (polecenie dobrego topnika itd.) by wykonywać drobne naprawy typu wymiana joya w telefonie czy też wymiana kondensatorów w płycie głównej.

Dodano po 5 [minuty]:

http://www.youtube.com/watch?v=p505Oj17z0U&feature=player_embedded
    neo_84
    Level 15  
    Witam w tym tygodniu zakupiłem ta stacje troszkę inaczej przyciski rozmieszczone ale ten sam model powiem tak cena zadowalająca, jakościowo made in china zepsuła się w 1 godzine użytkowania :D ale nic poważnego, odpadł kabel od gniazda hot air na szczęście plomba jest w takim miejscu ze można swobodnie rozebrać ja na części proste hehe Środek polutowany cienkimi kablami lipnej jakości pewnie dla tego odpadają. Ogólnie kiepskie luty :D wizualnie wygląda spoko teraz może trochę o lutowaniu a wiec hot air działa ;) próbowałem odlutować układ 130 pin w miarę poszło gładko. Jeśli chodzi o kolbe tez nie jest zle szybko sie nagrzewa i raczej trzyma temperaturę, dobrze leży w ręce.

Podsumowując jeśli ma być to lutownica dla elektronika amatora to powinna zdać egzamin przy większym nasileniu prac nie wiem czy wytrzyma długo ...