Witam
Tydzień temu miałem wyjazd w trasę zalałem mojego TDCi pod korek i dodałem dodatek do diesla -STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy-
Nagle po około 300 km. świst, spadek mocy i straszne kopcenie okazało się że pękł na amen wąż od intercoolera w nocy niewiele mogłem zrobić i jakoś jeszcze 200 km. do celu musiałem dojechać. Wymieniłem w ASO (całą prawą stronę pod maską miałem czarną) Moc auto odzyskało , więc myślę że zrobili to dobrze od razu po wymianie przy dodawaniu gazu to zasłona dymna za mną była, teraz mniej a czarny dymek tylko przy depnięciu.
Po wymianie mam przejechane już ponad 700 km, wczoraj dystans 400 km i 100/150km/h. a dalej kopci może jakieś sugestie panowie macie,czy to normalna sytuacja po wymianie węża albo dolaniu STP?
Tydzień temu miałem wyjazd w trasę zalałem mojego TDCi pod korek i dodałem dodatek do diesla -STP Formuła do czyszczenia wtryskiwaczy-
Nagle po około 300 km. świst, spadek mocy i straszne kopcenie okazało się że pękł na amen wąż od intercoolera w nocy niewiele mogłem zrobić i jakoś jeszcze 200 km. do celu musiałem dojechać. Wymieniłem w ASO (całą prawą stronę pod maską miałem czarną) Moc auto odzyskało , więc myślę że zrobili to dobrze od razu po wymianie przy dodawaniu gazu to zasłona dymna za mną była, teraz mniej a czarny dymek tylko przy depnięciu.
Po wymianie mam przejechane już ponad 700 km, wczoraj dystans 400 km i 100/150km/h. a dalej kopci może jakieś sugestie panowie macie,czy to normalna sytuacja po wymianie węża albo dolaniu STP?