Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Problem z rachunkiem w plusie przy Iphone - 3200zl

jazaki 09 Sie 2011 13:28 107015 88
  • #31 09 Sie 2011 13:28
    Neolit
    Poziom 1  

    Myślę, że masz szansę się wytłumaczyć. 2GB w miesiąc to jest naprawdę nieźle abstrakcyjna wartość.
    Ja jestem raczej hardkorowym użytkownikiem smartfona.
    Non stop włączony net. Wszystko co tylko może aktualizuję się samo.
    Korzystam z dużej ilości aplikacji wymagających dostępu do internetu i nigdy ale to nigdy nie zbliżyłem się do 2GB (które tak na marginesie mam w ramach abonamentu).

    bkbrutal napisał:
    Witam

    Widzę że mój przypadek nie jest odosbniony. Wczoraj rano dostałem smsa: "W związku z wysoką kwotą wykorzystywanych usług prosimy o pilny kontakt właściciela telefonu pod płatnym numerem: ...."

    Po pierwsze co mnie zaskoczyło, to że jest 8:06 rano, a ich automat poinformował mnie że godziny pracy konsultantów w soboty to 10 do 16 chyba.

    Dodzwoniłem się w końcu po 11. Pani po drugiej stronie pyta się mnie czy mam świadomość iż przez ostatni miesiąc wykorzystałem 2 gb internetu, co daje rachunek o wartości ponad 12 tys zł!! Oczywiście nie miałem pakietów, ponieważ miałem zamiar zmienić operatora, a umowa moja była tylko tymczasową po cesji.
    Prawdopodobnie jutro mój numer zostanie przeniesiony do play.

    W moim przypadku jest bardzo dużo przypuszczeń. bo mam sobie htc od 3 dni, a wcześniej korzystałem z internetu baaaardzo niewiele. Na początku jak dostałem telefon poblokowałem atualizacje itp rzeczy które mogą sprawić problem. Okazało się że to jednak nic nie dało, bo telefon sam sobie ściągał jakieś mapy google:)

    Wiem, że z samopobierającego superultranowoczesnego kombajnu multimedialnego się nie wytłumacze. Nie miałem świadomości że coś pobiera.
    Ale zastanawia mnie, dlaczego nie poinformowali mnie jeżeli mój rachunek przekroczył np 1000 zł czyli 4-krotność najwyższego mojego rachunku, tylko poczekali aż nabije 12 tys na odchodne. To dziwne, jeżeli Mojego Ojca informowali o tym że przekroczył 500 zł na rachunku.

    Oczywiście po rozmowie z konsultantką dostalem smsa, że uprzejmie proszą o wpłate zaliczki 10000 zł na numer konta jakiś tam. a co najlepsze nie dostalem faktury, bo dopiero dzisiaj kończy mi się okres rozliczeniowy.

    Pozdrawiam

  • #32 10 Sie 2011 07:26
    korinsj
    Poziom 2  

    Zrobiłem krótką analizę. Ponieważ na bilingu jest odnotowana godzina o której nastąpiło połączenie, a nie czas trwania połączenia, odrzuciłem ostatnią pozycję, bo nie wiemy ile trwała. W ten sposób uzyskałem:

    godzina: 09:50
    czas trwania: 00:01
    kierunek: upload
    przesłane: 45100KB (44MB)
    transfer: 44MB/sek (352Mbit/sek)

    godzina: 09:51
    czas trwania: 00:02
    kierunek: download
    przesłane: 1000000KB (976MB)
    transfer: 244MB/sek (1,9Gbit/sek)

    godzina: 09:53
    czas trwania: 00:02
    kierunek: download
    przesłane: 999900KB (976MB)
    transfer: 244MB/sek (1,9Gbit/sek)

    Z tego wychodzi że Plus posiada technologię z transferem 1,8Gbit/sek download i 352Mbit/sek upload. Napisałem do Plusa pismo że też chcę mieć internet z takim transferem. Jeśli dostanę odpowiedź negatywną (bo nie mają technologicznie takich możliwości), wówczas zgłoszę sprawę do UOKiK że jestem traktowany gorzej niż inni klienci.

  • #33 10 Sie 2011 09:56
    bst3
    Poziom 1  

    Podobna sytuacja. Orange abonament. Telefon przez ponad miesiąc łączył się z Internetem co 15 sekund (zobaczyłem dopiero na billingu) pobierał paczkę 50kB i rozłączał się. i za 15 sek. znów to samo. I tak natargało ponad 200zł. Reklamacja nie przyjęta. Dałem telefon do ich serwisu, żeby sprawdzili co jest nie tak (na gwarancji) odpisali że używałem nielegalnego oprogramowania i to mogło być przyczyną. Jeżeli posiadanie kilku mp3 jest nielegalnym oprogramowaniem to ok.

    W efekcie zapłaciłem rachunek. Wyłączyłem Internet w telefonie we wszystkich możliwych miejscach które udało mi się odnaleźć (sony eric. 510) - a nie było to takie łatwe, pomimo wyłaczenia w ustawieniach wciąż były ustawienia smsów, które mogły pobierać coś z netu (typu push i coś tam jeszcze).

    Pismo dostałem niemal identycznie sformułowane jak kolega na początku.

    Koniec końców zapłaciłem za rachunek. I czekam na zakończenie abonamentu. Teraz wezmę na kartę. I tak nic na tym nie korzystam, że mam abonament :( A jeszcze naciągają.

  • #34 10 Sie 2011 12:10
    pepe72
    Poziom 2  

    Witam.

    Wyjaśnienie jest dość proste inna sprawa z reklamacją.

    Za każdym razem jak telefon PRZEŁĄCZA się pomiędzy siecią komórkową a WiFi zamykana jest sesja i o ile był jakikolwiek ruch (przeważnie jest co najmniej jeden pakiet z informacją (IN) i odpowiedzią (OUT)) zaokrąglane jest to do 100kb (zgodnie z cennikiem). Dlatego jest tak wiele rekordów po 100k (faktycznie dużo mniej).

    Niestety ten sam efekt może wystąpić gdy zanika zasięg data i telefon wielokrotnie próbuje się połączyć z siecią.

    Trzymam kciuki za reklamację.

    P

    Dodano po 2 [minuty]:

    michna3 napisał:

    [...]
    H3K napisał:
    bo w praktyce płaci się za samo rozpoczęcie połączenia, nieważne czy pobierzesz 1kb, czy 99kb, zawsze płacisz 25gr. Widocznie Twój telefon połączył się kilkadziesiąt razy nabijając rachunek.


    Nie prawda. Płaci się za pakiety danych (przeważnie 100 KB). Jeśli połączysz się w ciągu doby 10 razy z Internetem, za każdym razem wymieniając 10 KB danych, to zapłacisz tylko raz za 100 KB danych (przynajmniej tak jest w Heyah - mogę w ciągu doby wykorzystać rozpoczęty pakiet danych. Dodatkowo taki pakiet danych (100 KB) kosztuje 2 gr).
    [...]


    W Heyah tak jest w Erze tak nie ma. W Plusie też nie musi być.

  • #35 10 Sie 2011 14:19
    skaktus
    Poziom 37  

    pepe72 - mylisz się, każdy operator czy to heyah, era, play, orange,plus liczy 100 kb z góry, nie ważne czy pobierzesz 1 kb czy 50.

    Jedyne wyjątki to Gadu Air i Mbank mobile - oni mają taryfikację co 1 kb.

  • #36 10 Sie 2011 16:05
    pepe72
    Poziom 2  

    skaktus napisał:
    pepe72 - mylisz się, każdy operator czy to heyah, era, play, orange,plus liczy 100 kb z góry, nie ważne czy pobierzesz 1 kb czy 50.

    Jedyne wyjątki to Gadu Air i Mbank mobile - oni mają taryfikację co 1 kb.


    Chyba "michna3". Ja nie twierdziłem, że możesz wykorzystywać rozpoczęte "100".

  • #37 11 Sie 2011 00:05
    Pelias
    Poziom 10  

    pepe72:
    Moment. A to w specyfikacjach 3GPP nie ma przypadkiem, że przełączenie stacji bazowej/nodeB ma następować transparentnie?

    Jeśli przy tej okazji zrywa połączenie, to AFAIK jest to niesprawność sieci, za którą operator bierze jeszcze dodatkowe pieniądze.

  • #38 11 Sie 2011 00:16
    pepe72
    Poziom 2  

    Pelias napisał:
    pepe72:
    Moment. A to w specyfikacjach 3GPP nie ma przypadkiem, że przełączenie stacji bazowej/nodeB ma następować transparentnie?

    Jeśli przy tej okazji zrywa połączenie, to AFAIK jest to niesprawność sieci, za którą operator bierze jeszcze dodatkowe pieniądze.


    Między stacjami jest transparentne ale jak zerwie sesje (jak jadę do pracy to mi kilka razy GPRS zanika) to niestety może być różnie. Jak jesteś na obrzeżach miasta to nie ma gwarancji, że wszędzie dostaniesz dane (obserwacja z praktyki).

    Poza tym temat rozpoczął się od domu z WiFi i to (przełączanie pomiędzy WiFi a GPRS) może być głównym powodem.

    Nie wiem jak iPhone ale np. Samsung Galaxy miał default wyłączanie WiFi przy screen saverze.

  • #39 11 Sie 2011 08:15
    korinsj
    Poziom 2  

    "każde rozłączenie sesji i ponowne nawiązanie połączenia powoduje zamknięcie rekordu 100KB"

    To w żadnym wypadku nie tłumaczy takiego transferu danych!

    Popatrzmy na biling:
    1. 09:50 - 8500KB + 36600KB (wysłanych)
    2. 09:51 - 536900KB + 463100KB (odebranych)
    3. 09:53 - 999900KB (odebranych)
    4. 09:55 - 454400KB (odebranych)

    Nie wiemy ile czasu trwało odebranie ostatniej paczki (a jedynie kiedy się rozpoczęło). Pod uwagę bierzemy tylko pierwsze 3 paczki. Mamy więc łącznie przesłane 2045000KB (1,95GB) danych w czasie 5sek. Podzielmy to przez 100KB, otrzymamy 20450 paczek w ciągu 5sek, czyli 4090 paczek 100KBajtowych na sekundę. Jeśli to były zerwania sesji, to by oznaczało że w ciągu jednej sekundy nastąpiło 4090 zerwań i połączeń. Zestawienie nawet jednego połączenia w czasie 1sek jest niemożliwe. Należy wykonać logowanie do GPRS, połączyć się protokołem PPP, potem IP, itd. To jest niemożliwe.

    Dodano po 40 [minuty]:

    ...aaa no właśnie. dlaczego nikt nie zauważył że było to zaledwie nawiązywanie połączenia! był to dopiero początek sesji, a więc nie ma tu mowy o przesyłaniu mp3, filmu czy coś w tym stylu. to było zaledwie zestawienie połączenia!

  • #40 11 Sie 2011 16:01
    akub_k
    Poziom 1  

    Przeczytałem temat i faktycznie sam biling daje wiele do myslenia. Ale chciałbym sie podzielić swoim doświadczeniem kiedy to chyba w zeszłe wakacje Plus Naliczył mi kolo 100 zł za połączenie z internetem GPRS na przełomie 21/22 bodajrze czyli tak jak konczy sie okres rozliczeniowy a zaczyna drugi wiec na pierwszej katurze było połączenie za 40 zł a na drugiej chyba 60 zł. napisałem do nich list z dokładnymi godzinami połączeń a było to między 23 a 4 rano piszać ze przez 7 poprzednich lat nic podobnego nigdy mi sie nie zdazyło. Natomiast w odpowiedzi od POLKOMTEL S.A otrzymałem list gdzie nie przyznali się do błędu jednakże odstępują od połowy kwoty, którą musiałem zapłacić. Moim zdaniem taka firma jeśli nie miała by nic na sumieiu nie wyszła by z taka propozycja. No w Twoim przypadku to jednak jest troche bardziej złożony problem ale bardzo ciekawi mnie jak zostanie ta sprawa rozwiązana. I faktycznie jak piszą poprzednicy zgłoś to gdzie sie tylko da.

    Pozdrawiam :) mam nadzieje to cos moze pomoże

  • #41 11 Sie 2011 21:13
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    pepe72 napisał:
    Witam.

    Wyjaśnienie jest dość proste inna sprawa z reklamacją.

    Za każdym razem jak telefon PRZEŁĄCZA się pomiędzy siecią komórkową a WiFi zamykana jest sesja i o ile był jakikolwiek ruch (przeważnie jest co najmniej jeden pakiet z informacją (IN) i odpowiedzią (OUT)) zaokrąglane jest to do 100kb (zgodnie z cennikiem). Dlatego jest tak wiele rekordów po 100k (faktycznie dużo mniej).

    Niestety ten sam efekt może wystąpić gdy zanika zasięg data i telefon wielokrotnie próbuje się połączyć z siecią.

    Trzymam kciuki za reklamację.

    P

    Dodano po 2 [minuty]:

    michna3 napisał:

    [...]
    H3K napisał:
    bo w praktyce płaci się za samo rozpoczęcie połączenia, nieważne czy pobierzesz 1kb, czy 99kb, zawsze płacisz 25gr. Widocznie Twój telefon połączył się kilkadziesiąt razy nabijając rachunek.


    Nie prawda. Płaci się za pakiety danych (przeważnie 100 KB). Jeśli połączysz się w ciągu doby 10 razy z Internetem, za każdym razem wymieniając 10 KB danych, to zapłacisz tylko raz za 100 KB danych (przynajmniej tak jest w Heyah - mogę w ciągu doby wykorzystać rozpoczęty pakiet danych. Dodatkowo taki pakiet danych (100 KB) kosztuje 2 gr).
    [...]


    W Heyah tak jest w Erze tak nie ma. W Plusie też nie musi być.



    Nie rozumiem dlaczego zastanawiacie się nad tym czy 1 kb w sesji jest i tak liczony jako 100kb jak to i tak za mało żeby naliczyć taki rachunek w tak krótkim czasie. A może w Plusie pobrane 100kb nawet przy kompresji do 30% liczone jest od razu jako 1GB pobranych danych? ;) to może wszystko wyjaśnia i oczywiście Polkomtel szuka osób które można nabić w butelkę? Mam nadzieję, że cała sprawa się wyjaśni oczywiście na korzyść użytkownika;) Po całej sprawie może poproś o jakąś rekompensatę za stracony czas ;) niech się zaczną kłaniać. Poza tym ja się cieszę, że w dalszym ciągu korzystam z telefonu na kartę.

    powodzenia

  • #43 12 Sie 2011 14:45
    kelsey
    Poziom 10  

    Niestety ale na własnej skórze przechodziłem podobny problem w Orange. Nawet skarga do UKE gów... dała. Wielokrotnie prosiłem orange o dokładne adresy IP stron z jakimi niby się łączyłem. W każdym kolejnym piśmie pisali, że nie mają takiego obowiązku i nie zamierzają mi nic podawać. W sumie stracone masa czasu i kasy (każde pismo listem poleconym).

    Opisałem to na wykopie, próbowałem wszystkiego. Aktualnie uciekam właśnie z orange po skończonej umowie.

    http://www.wykop.pl/ramka/595723/nowe-praktyk...bijanie-rachunkow-polaczeniami-internetowymi/

  • #44 12 Sie 2011 16:39
    jazaki
    Poziom 10  

    została wysłana ponowna reklamacj w duzo ostrzejszej formie niz poprzednia do Plusa, oraz został powiadomiony o całej sprawe Urząd Komunikacji Elektronicznej i Powiatowy Recznik do spraw konsumenckich
    dziekuje za duzo bardzo cennych rad, bez ktorych o wiele trudniej byloby napisac ta reklamacje

    czekam na druga odpowiedz z plusa. zobaczymy co bedzie
    dam znac :)

  • #45 13 Sie 2011 13:19
    RudaAgata
    Poziom 1  

    Witam,

    Znalazłam się w podobnej sytuacji. Miałam telefon w sieci Era od dwóch lat. Koniec umowy wypada 21 sierpnia 2011 (wystąpiłam już o rozwiązanie umowy). W abonamencie do mojego HTC G1 miałam paczkę danych 500MB, która była rekomendowana przez operatora i innych użytkowników tego telefonu. Przez cały okres umowy udało mi się ją przekroczyć dwa razy. Za pierwszym razem za połączenia internetowe muszę zapłacić 250 zł. Zdziwiło mnie to, więc zareklamowałam fakturę, a telefon oddałam do serwisu. Reklamację rozpatrzono pozytywnie, stwierdzając, że była to wina sprzętu. Pod koniec marca, po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego (od 21.03 do 21.04) sprawdziłam, ile z pakietów już wykorzystałam. Automat powiadomił mnie, że mój rachunek wynosi 8 tysięcy złotych. Zdziwiłam się, więc od razu sprawdziłam to w iBOA. Po zalogowaniu dowiedziałam się, że przez tę krótką chwilę żyłam w błędzie. Mam do zapłacenia nie osiem, a DZIESIĘĆ tysięcy złotych. Sprawdziłam rachunek szczegółowy. Okazało się, że w ciągu ośmiu godzin (od 23:31 do 7:40), mój telefon, który znajdował się w domu, gdzie był podłączony do routera, pobrał ponad 8GB danych. Jeszcze przed zakończeniem okresu rozliczeniowego zareklamowałam fakturę. Reklamację odrzucono (na marginesie otrzymałam bardzo podobne pismo jak założyciel tego wątku). Wysłałam operatorowi kolejną reklamację z prośbą o podanie z czym, z kim się łączyłam według niego. Przyszła odpowiedź, gdzie napisali, że oni adresów adresów IP z którymi abonenci się łączą nie przechowują, także nie mogą mi ich udostępnić. Zostałam też powiadomiona, że takie sytuacje jak moja nie zdarzały się. Na końcu "uprzejmie mnie poinformowano", że moje kolejne ewentualne pisma w tej sprawie pozostaną bez odpowiedzi. Sprawą zajmuje się policja i lokalne media.

  • #46 15 Sie 2011 21:51
    jazzzy
    Poziom 14  

    Cytat:
    Czy to możliwe, by płacić za połączenia telefoniczne, których się nie dokonało? Tak twierdzi Zbigniew Ciuła, który prosił Kronikę o interwencje. Kiedy był w Holandii nie korzystał z polskiej karty sim. A do domu przychodziły bardzo wysokie rachunki. W sumie na blisko 5,5 tyś. zł. Teraz firma windykacyjna oddała sprawę do sądu.


    http://www.tvp.pl/krakow/aktualnosci/spoleczn...akujaco-wysokie-rachunki-telefoniczne/5098623

  • #47 17 Sie 2011 13:02
    kendzierz1
    Poziom 19  

    Może komuś się przyda tyle że, dotyczy to akurat dużych rachunków w PLAY...

    Link

  • #49 17 Sie 2011 15:42
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    Na reszcie ktoś zrobił rozsądny krok w kierunku, aby stały klient jednak był szanowany, a nie przy każdej możliwej sytuacji "naciągany".

  • #50 18 Sie 2011 21:27
    zwierzak2003
    Poziom 10  

    Oficjalne oświadczenie rzecznika Play:
    http://blogplay.pl/2011/08/play-nie-oszukuje-klientow/

    Po części rozwiązuje to problem osób z dużymi rachunkami, ale przez to muszą nawiązać nową umowę, na kolejne x lat. Innym osobom Play umorzył 50% rachunku, a resztę rozłożył na raty. Też dobrze, w szczególności, że nikt nie jest w stanie udowodnić winy Play.

  • #51 20 Sie 2011 13:10
    J_Bravo
    Poziom 27  

    Nie oszukujemy, ie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przepraszać ale umorzymy .... z dobrego serca :)

  • #52 20 Sie 2011 14:07
    skaktus
    Poziom 37  

    Tak, winni nie są ale że nagle przesył na ich łączu to 500MB to ... cud boski !

  • #54 21 Sie 2011 22:36
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    Ja mam nadzieję że UKE w końcu coś z tym zrobi. Odbiegając trochę od tematu na facebooku w profilu: "Play-oszukani" przeczytałem dość ciekawy wątek, kiedy jedna z użytkowniczek fejsa napisała że chcąc podpisać abonament w playu otrzymała od razu do podpisania umowę, a na przeczytanie regulaminu konsultant odsyłał ją do Internetu :D Podobnie było w dwóch punktach, które odwiedziła... przecież to jest paranoja...

    Musimy walczyć o swoje...

  • #55 24 Sie 2011 00:22
    excray
    Poziom 39  

    J_Bravo napisał:
    Nie oszukujemy, ie mamy sobie nic do zarzucenia, nie popełniliśmy błędu i nie będziemy nikogo za nic przepraszać ale umorzymy .... z dobrego serca :)

    Rzeczywiście PLAY pognębił się strasznie tym posunięciem. Za to inni operatorzy którzy nawet nie raczą skomentować sytuacji bo klientów mają tam gdzie słonce nie dochodzi są OK.

  • #56 24 Sie 2011 19:10
    jazaki
    Poziom 10  

    Problem z rachunkiem w plusie przy Iphone - 3200zl


    dostalem odpowiedz z plusa negatywna. oczywiscie zadnych konkretnych odpowiedzi nie dostalem tylko ze mam zaplacic :)
    to juz jest przegiecie.
    Prosilem o podanie szczegołowe informacje zwiazane z popieraniem plikow a oni mi odpisuja ze technicy ich stwierdzili ze wszystko poprawnie zostalo sciagniete. !!!
    przegiecie !
    czekam na odpowiedz UKE ale juz czekam na odpowiedz 7 dni i cisza.
    zalamka ...

  • #57 24 Sie 2011 19:29
    zwierzak2003
    Poziom 10  

    Plus sam siebie ośmiesza, sam nawet ten fragment pogrubił:

    Cytat:
    Opłaty za kwestionowane przez Pana połączenia GPRS naliczane zostały za ilość wysłanych i odebranych danych, nie zaś za czas trwania połączenia.

    Zgodnie ze specyfikacją pakietowej transmisji danych (GPRS, EDGE, UTMS itd.) na telefonie naraz może być aktywna tylko 1 sesja internetu komórkowego! Zatem przyglądając się billingowi widać wyraźnie nowe rozpoczynające się połączenia internetowe, a więc stare musiały wygasnąć minimum w tym samym momencie, a mogły np. sekundę wcześniej. Ty reklamowałeś to, że w takim czasie fizycznie nie mogło się ściągnąć tyle danych. Plus to sobie przetłumaczył, że kwota jest niby zależna od czasu połączenia, po czym stwierdził, że to nie możliwe w pakietowej transmisji danych i odrzucił twoją reklamację. Komedia! Do sądu, ja bym im nie był dłużny, że nawet poprawnie czytać nie potrafią.

    Najbardziej mi się podoba to socjotechniczny styl pisania: „skonsultowaliśmy się z Pionem Technicznym” czyli poszli do pana Mietka, co resetuje serwery jak się zawieszą.

  • #58 24 Sie 2011 20:40
    Pushman
    Poziom 11  

    Witam,

    Jeśli jesteście w 100% pewni, że połączeń takich nie było/nie były one możliwe (co de facto wynika z billingów), nie wpłacajcie zaliczki.
    Wpłata zaliczki, oznacza automatyczne przyznanie się do długu. Obojętnie, czy to byłaby wpłacona złotówka, czy tysiąc... Nie wpłacajcie i już.

    Dodatkowo - proponuję Wam się zebrać w jakąś większą grupę, uderzyć do Rzecznika Praw Konsumentów, dodatkowo napisać wspólne pismo do UKE, pomyśleć nad wynajęciem jakiegoś dobrego adwokata, może pozew zbiorowy?

    Można też pomyśleć o innych sprawach, jednak, żeby nie wprowadzać Was w błąd, spytam mojego prawnika i dopiero napiszę co i jak :)

  • #59 24 Sie 2011 21:19
    MaRciNoOs
    Poziom 17  

    Najszybciej chyba będzie zadzwonić do UOKIK.
    Na tej stronie:
    http://www.uokik.gov.pl/
    masz podany nr na bezpłatną infolinię 800 007 707
    Przedstaw całą sprawę i jeżeli trafisz na dobrego konsultanta, to podpowie Ci co dalej masz zrobić i pomoże poprowadzić tą sprawę dalej. Jeżeli stwierdzi że nie jest kompetentny aby Tobie pomóc pytaj o innych i w których godzinach masz dzwonić lub po prostu o namiar na kogo innego, kto pozwoli Ci normalnie przejść przez tą całą sprawę.

    A jak nie to dzwoń bezpośrednio do UKE
    801 900 853

    bo z własnego doświadczenia wiem jak teraz pracuje nasz Poczta Polska, co mnie osobiście wkurza (ale to już poza tematem)

  • #60 24 Sie 2011 21:26
    rafalrolnik
    Poziom 2  

    Byłem konsultantem w jednej z firm TK, polecam zamiast prawnika - Powiatowego Rzecznika Praw konsumenta,
    Ludzie nie doceniają tej instytucji a jest bardzo skuteczna i szybka... i mówię to z doświadczenia, UKE jest raczej od dużych praw, ma inne priorytety, przypomina bardziej molocha korporację z którą walczysz... no i po prostu, to musi potrwać, miej świadomość, że jeśli to błąd CRM, czy systemu bilingowego Plusa, to pewnie takich spraw jest więcej i jesteś "wrzucany" razem z innym pokrzywdzonymi do jednej teczki przez UKE. Z Rzecznikiem Powiatowym porozmawiasz jako z człowiekiem, nie z instytucją i to on indywidualnie zajmie się twoim problemem.
    PS, zapłacić musisz rzeczywiście, co nie znaczy, ze pieniędzy nie odzyskasz...

TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo