Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

vw passat 1998 alarm,centralny zamek,rozladowany akumulator

01 Sie 2011 23:56 6390 5
  • Poziom 8  
    Witam!Mam duzy problem z vw b5 1998 1.8t.zaczelo sie od tego ze caly czas cos rozladowywalo mi akumulator.wczoraj rano chcialem go otworzyc z piloto i nic.nie wiem jakim cudem otworzylem bagaznik.Probowalem otworzyc drzwi drugoi cud otworzyly sie tylne prawe.reszte pootwieralem klamkami.akumulator byl calkowicie rozladowany wiec go deko podladowalem.zapalilem go i zaczol wyc alarm pol minuty.teraz nie moge zamknac go z pilota i z zamka tez mam tylko 1 kluczyk probowalem przekrecic zamek ale sie nie da.zauwazylem ze otwarcie drzwi okna przekrecenie zaplonu uruchamia alarm na 30 sek.a odlaczylem wyjca bo mnie juz szlak trafial.jezeli ktos bedzie chcial pomoc to prosze o wszystkie szczegoly jak krowie na miedzy bo jestem totalne zero w tym temacie.najgorsze jest to ze jestem w szwecji i wracam dopiero w grudniu a tutaj na wejsciu w serwisie kasuja 500 zl same ogledziny a pozniej naprawa czesci oryginalne itd.straszna suma:cry:dzieki za pomoc jezeli ktos zechce:!:?:

    Ciężko się czyta, to co napisałeś.
    Przez szacunek do osób odpowiadających na Twój problem - popraw błędy pisowni.
    W innym przypadku Twoje posty wylądują w koszu.
    Regulamin: 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    Mod.[CameR]
  • Poziom 21  
    Witam, to żeby auto otworzyć i zamknąć z pilota musi być naładowany akumulator. Jeżeli chodzi o rozładowywanie się akumulatora to miernik elektroniczny lub najprostszy omomierz w rękę, zdejmujesz jedną klemę z akumulatora i włączasz w obwód szeregowo między klemę a zacisk akumulatora miernik i patrzysz jak wygląda sytuacja z oporem, ma być 0 ohm lub bardzo zbliżone. Oczywiście wszystkie odbiorniki prądu mają być wyłączone-oświetlenie w bagażniku itp. Jeżeli opór jest zbyt wysoki należy kolejno wyjmować bezpieczniki i patrzeć czy opór spada. Konieczna będzie pomoc drugiej osoby. Jeśli coś pokręciłem to poprawcie.Pozdrawiam. Oczywiście, że chodzi o amperomierz a nie jak napisałem omomierz."Mea Culpa".Nie myli się ten kto nic nie robi. Przepraszam za pomyłkę. Dzięki "Ed." za poprawkę.Pozdrawiam.[/b]
  • Poziom 10  
    :-) Do 'wytrych121'. No pewnie, że 'pokręciłeś'. Trzeba podłączyć amperomierz - w sposób jaki opisałeś. Przy wyłączonych odbiornikach, prąd pobierany z akumulatora powinien być bliski zera.
  • Poziom 8  
    dziekuje panowie za podpowiedzi.Jednak po naladowaniu akumulatora centralny nadal nie dziala z pilota ani z kluczyka.jedynie siedziac na siedzeniu kierowcy moge go zamykac przyciskiem w drzwiach i dziala.w pilocie zmienilem baterie ale to nic nie dalo.kontrolka na pilocie miga kiedy sie wcisnie przycisk.dzis pozycze od kogos ten amperomierz i bede probowal znalezc przyczyne poboru pradu.ale to nie koniec bo co z wlaczajacym sie alarmem i z nie dzialajacym centralnym z pilota:cry:


    Ciężko się czyta, to co napisałeś.
    Przez szacunek do osób odpowiadających na Twój problem - popraw błędy pisowni.
    W innym przypadku Twoje posty wylądują w koszu.
    Regulamin: 3.1.13. (10.9, 15) Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
    Mod.[CameR]
  • Poziom 24  
    Sugeruje najpierw podmień aku albo wstaw nowy bo chyba pewnie jest wystarczająco stary albo nawet uszkodzony :idea:następnie sprawdz czy twoj alternator ładuje aku :idea: ,na koniec sprawdż czy ci coś prądu nie pobiera :idea:
  • Poziom 10  
    Witaj 'Kamil'. ....Jednak po naladowaniu akumulatora centralny nadal nie dziala z pilota ani z kluczyka.jedynie siedziac na siedzeniu kierowcy moge go zamykac przyciskiem w drzwiach i dziala....
    1. Sprawdź, jakie napięcie jest na akumulatorze, zaraz po naładowaniu. W żadnym wypadku nie powinno być niższe niż 12V - powinno być 13,2V. Jeżeli jest mniej jak 12V - akumulator masz do wymiany.
    2. Jeśli zamykasz drzwi przyciskiem od środka, zamykają się wszystkie, czy tylko drzwi kierowcy? Powinny zamknąć się wszystkie. Ja mam Golfa i drzwi zamykają się pod działaniem podciśnienia. Tak, tak, są takie gumowe rurki, doprowadzone do drzwi we wspólnej wiązce z przewodami elektrycznymi, osłonięte 'gumową harmonijką', od strony zawiasów. Jest pompka podciśnienia (tylko nie wiem, gdzie jest zamontowana) i ona je wytwarza. Jeżeli zamykają się tylko jedne drzwi, uszkodzona jest ta pompka lub występuje nieszczelność w 'gumowych rurkach'. Pilot 'miga' prawdopodobnie dlatego, że alarm nie dostaje sygnału o zamkniętych drzwiach. :-) Niestety, 'nie siedzę w tym', moja wiedza w temacie jest dość ogólna, ale przynajmniej starałem się Ci pomóc. Pozdrawiam.