Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Router TP-LINK WR350G i karta sieciowa TP-LINK WN422G

Krismarzyk 04 Sie 2011 14:15 2040 2
  • #1 04 Sie 2011 14:15
    Krismarzyk
    Poziom 8  

Proszę pomóżcie. Nie mam Internetu. Jestem laikiem, więc proszę piszcie w przystępny i łopatologiczny sposób.

Sprawa wygląda tak:

- laptop Accer - Windows XP, SP2,

- Internet z kablówki Aster;

- po roku używania kabla postanowiłem przejść na router i WiFi gdyż w planie było podłączenia dwóch kompów i chęć chodzenia z laptopem po domu;

- podłączony został i zainstalowany zostal router jak w termacie i do laptopa została podpięta karta sieciowa jak w temacie. WiFi chodziło dobrze;

- nastąpiła konieczność przeinstalowania systemu.

I nie mam Internetu.

Wydaje mi się że wszystko robie okey.

- podłączyłem router kablem z laptopem i zrobiłem konfigurację routera. wszystko poszło okey. internet działał;

- podłączyłem kartę sieciową, zainstalowałem sterowniki i nie ma połączenia z Internetem.

- po zmianie ustawień protokołu TC/IP w połączeniach sieciowych z uzyskaj adres IP automatycznie na Użyj następującego IP (wbiłem IP 192.168.1.1 , subnet mask - standardowa 255 czy coś tam i dałem w bramie rónież 192.168.1.1), na prawym pasku ikona połączenia pokazywała że jest znakomite połączenie z siecią bezprzewodową, sprawdzenia z paski poleceń (cmd/ping etc.) wyszło dobrze, tylko że jak odpalam Internet to nic mi się nie otwiera, nie mogę się nawet dostać do ustawień routera;

- jak podłącze kompa z routerem kablem to jest internet;

- zauważyłem że ta ikona bezprzewodowego połączenia na prawym pasku narzędzi pokazywał mi co 1 sek raz to połączenie raz rozłączenie, jednoczęsnie te słupki na prawym pasku TP-Link pokazywały łączność znakomitą;