Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
HELUPOWER
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Prosty projekt systemu CAR AUDIO ( jaki bezpiecznik, którędy przewody)

05 Sie 2011 08:16 2493 6
  • Poziom 2  
    Witam Wszystkich

szczerze powiedziawszy jestem laikiem jeśli chodzi o instalację i car audio poczytałem co nieco i mam już pewne pojęcie, ale wolałbym się skonsultować z Wami
    1. Jaki bezpiecznik powinienem zastosować podpinając wzmacniacz do akumulatora? oraz
    2. Jak najlepiej poradzić sobie z puszczeniem kabli między radiem a wzmacniaczem?
    tzn czy muszę wszystko rozbierać czy mogę podpiąć się pod kostkę i przedłużyć
    oryginalne kable, a jeśli tak to czy duże straty na mocy i jakości dźwięku poniosę?
    3. Co myślicie o tym żeby kable sieciowe czyli: + , GND- i Remote puścić lewą stroną ,a głośnikowe prawą ?

Pod spodem znajduje schemat i rysunek proszę o wyrozumiałość
    Prosty projekt systemu CAR AUDIO ( jaki bezpiecznik, którędy przewody)
  • HELUPOWER
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    1. Ja miałem 80A - tyle też Tobie wystarczy.
    2. Najlepiej dać dostosowane do tego kable (nie przedłużać) gdyż stracisz na jakości. Jeśli na niej Ci nie zależy to przedłóż bo krzywda się nikomu nie stanie ale powinno być z jednego kabla o odpowiedniej grubości - niekiedy oryginalnie głośnikowe są cieniutkie aż za bardzo.
    3. Dobry pomysł. Ale to nie jest żaden wymóg. Może być tak lub wszystkie razem.

Pozdrawiam.
  • HELUPOWER
  • Poziom 2  
    3. Dobry pomysł. Ale to nie jest żaden wymóg. Może być tak lub wszystkie razem.

wyczytałem gdzieś że w momencie kiedy puszcza się kable razem tzn głośnikowe z sieciowymi to te drugie mogą powodować zakłócenia na tych pierwszych :)
  • Pomocny post
    Poziom 18