Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Osuszacz powietrza GET PLC DHMD10 - agregat nie startuje a "buczy"

06 Sie 2011 14:25 4472 12
  • Poziom 14  
    Mam taki osuszacz powietrza jak w tytule. Przy próbach włączenia agregat "buczy", grzeje się i po chwili rozłącza. Jak przestygnie sytuacja analogiczna, choć raz na czas zdarza się mu zaskoczyć i wtedy działa elegancko. No może - jak mnie się zdaje - zbyt głośno.
    Agregat w urządzeniu to L'unite Hermetique AZ3414Y czynnik chłodzący R134A. Prąd jakiego potrzebuje na rozruch to 12A. Co może być niesprawne układzie rozruchowym? Jakiś kondensator? jestem troszkę "zielony" w temacie agregatów więc proszę wybaczyć może zbyt banalne pytania; zdobyta tu wiedza napewno utkwi mi na długo w głowie :D
    Druga rzecz to głośna praca agregatu jak już zaskoczy. Jest to takie miarowe terkotanie, jak traktor (tylko głośność starej lodówki), około jednosekundowe cykle jak koło gdy w jednym miejscu jest cięższe. Przy starcie jak zamierza działać też jest wyczuwalne kilkukrotne szarpnięcie. Czy to jest prawidłowa praca takiego osuszacza??
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 14  
    Szukając kondensatora znalazłem cóś takiego
    Osuszacz powietrza GET PLC DHMD10 - agregat nie startuje a "buczy" Osuszacz powietrza GET PLC DHMD10 - agregat nie startuje a "buczy" Osuszacz powietrza GET PLC DHMD10 - agregat nie startuje a "buczy"
    i (chyba że nie nadążam za najnowszymi technologiami) na kondensator to mi to nie wygląda. Co to takiego i czy może być przyczyną opisanej usterki??
  • Poziom 14