Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Program do montażu i obróbki zdjęć.

09 Sie 2011 14:34 2241 5
  • Poziom 1  
    Witam

Wpadliśmy z kumplem na pomysł, aby na zakończenie roku szkolnego zrobić film podsumowujący nasze szkolne lata. Chciałbym więc spytać jaki program do tego użyć ? Miałyby w nim być takie opcje jak:
    - ucinanie filmów z kamery
    - dodawanie lektora i napisów, muzyki w odpowiednim momencie
    - aby w filmie prócz jakichś wywiadów dało sie zrobić pokaz slajdów.
    - w odpowiednim czasie zatrzymywać film na pare sekund
    - i jeszcze kilka innych, których nie pamętam ; p

I żeby to wszystko dało sie tak ładnie zmontować. Wiadomo, pomysłów jest masa, lecz z wykonaniem moze być ciężko. Ja na przykład jestem zielony w tych sprawach a kumpel coś sie tam zna lecz też nie perfekcyjnie bo działa jedynie na Windows Makerze. Więc jaki program byłby odpowiedni ? Przejrzałem chwile forum i widziałem coś o jakims Pinaccle i Adobe PRO 2 (moze inaczej sie to nazywa). Nadawałoby się to ?
  • Poziom 10  
    z tego co wiem to w Windows Maker spełnia te wszystkie wymagania lecz z doświadczenia wiem że ten program jest kapryśny i potrafi zawiesić się w najmniej oczekiwanym momencie.
    Tak to używam Cyber Link Power Director 8
  • Poziom 9  
    Polecam Sony Vegas . Sam go używam i jestem zadowolony .
  • Poziom 11  
    Jeżeli to ma być jednorazowy filmik, to polecam Windows Maker. Używam go z dwóch powodów: prosty w obsłudze i jest darmowy.
  • Poziom 2