Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugot 306 1,6 99r bezyna brak iskry i zasilania na pompe paliwową

jezu22 14 Sie 2011 10:59 1688 18
  • #1 14 Sie 2011 10:59
    jezu22
    Poziom 8  

    Witam nie mogę uruchomić 306.To co sprawdziłem czujnik położenia wału,moduł przekaznikowy,wyłącznik wstrząsowy, bezpieczniki,wiązke elektryczną.Dodam żę po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłonu nie zapala się kontrolka od elektroniki silnika więc to chyba coś wspólnego z immo.Zablokowało się radio po rozładowaniu akumulatora.Proszę o podpowiedż

    0 18
  • Sklep HeluKabel
  • #2 14 Sie 2011 11:02
    Ireneo
    Poziom 40  

    Zobacz czy masz zasilanie na sterowniku skoro nie ma kontrolki.

    0
  • #3 14 Sie 2011 11:14
    jezu22
    Poziom 8  

    Mam.Tylko że według schematu który posiadam na jednym z pinów a dokładniej 49 powinien być + 12v a jest 8v.Poza tym masy, zasilania są ok na sterownik jak i na podwójny przekażnik zespolony.Jeśli zewre na tym podwójnym przekażniku piny 9 i 11 to pompa pracuje ale auto nie odpala.

    0
  • Sklep HeluKabel
  • #4 14 Sie 2011 11:39
    Ireneo
    Poziom 40  

    Ten 49 pin to co to jest dokładnie?

    0
  • #5 14 Sie 2011 11:44
    jezu22
    Poziom 8  

    Pin w sterowniku silnika na którym ma być stały prąd +12V

    0
  • Pomocny post
    #6 14 Sie 2011 12:08
    Ireneo
    Poziom 40  

    To podaj mu na krótko profilaktycznie przez bezpiecznik 5A i zobacz czy kontrolka się pojawi.Jeżeli tak to jednak słabo sprawdziłeś wiązkę

    0
  • #7 14 Sie 2011 12:48
    jezu22
    Poziom 8  

    zaraz spróbuje i zobaczymy?

    Dodano po 37 [minuty]:

    Ireneo tak jak mówiłeś dałem mu prąd i kontrolka się zapala za to masz u mnie "pomógł."I mam do ciebie jeszcze takie pytanko co może powodować ten spadek napięcia?i czy tak na kotko mogę próbować uruchomić auto?

    0
  • #8 14 Sie 2011 12:57
    Ireneo
    Poziom 40  

    Kable skorodowane.Z tego co kojarzę sterownik jest na kielichu i "gniją" kabelki idąc w dól za silnikiem.Zajrzyj co tam w peszlu się dzieje na pewno znajdziesz zielony nalot na kolorze kabla co idzie do pinu 49.Auto możesz tak odpalić na krótko.

    1
  • #9 14 Sie 2011 13:35
    jezu22
    Poziom 8  

    odpaliłem nie równo chodzi na wolnych obrotach i cały czas pali się kotnrolka od ECU według schematu ten kabel powinien iść bezpiecznika 30A tylko że sprawdzłem wszystkie i niem przejścia.MOże no być podpięty pod immo czy jakię urządzienie które celowo obniża jego prąd?

    0
  • #10 14 Sie 2011 13:45
    Ireneo
    Poziom 40  

    Jak odpala to już sukces,trzeba błędy sprawdzić albo jak wcześniej napisałem a skorodowanie będzie na więcej niż jednym kablu.Najpierw ustal gdzie ten plus zginął.

    0
  • #11 14 Sie 2011 15:50
    jezu22
    Poziom 8  

    Jest znalazłem przerwe jeszcze raz dzięki Ireneo.Kabel w wiązce nad skrzynią biegów przerwany w peszelu.To już mam za sobą.teraz problem którego nibyło wcześniej a pojawił się tera tzn zalewają wtryski na 2 i 3 cylindrze i pochwili zapal się kontrolka od ECU co mogło się uszkodzić?

    0
  • #12 14 Sie 2011 16:31
    Ireneo
    Poziom 40  

    Błędy warto sprawdzić skoro zapala kontrolkę albo na początek przewody wtryski-sterownik.

    0
  • #13 14 Sie 2011 16:55
    jezu22
    Poziom 8  

    Raczej to nie kable bo wcześniej nic się ztym nie działo?co może być przyczyną zalewania na 2i 3 cylidrze jakieś zwarcie w sterowniku mogło się robić i teraz twtryski są cały czs otwarte?

    0
  • #14 14 Sie 2011 17:53
    Ireneo
    Poziom 40  

    Trzeba spojrzeć co nimi za element steruje w sterowniku.

    0
  • #15 14 Sie 2011 18:44
    jezu22
    Poziom 8  

    Sądzisz że to jakiś czujnik z silnika daje zły odczyt i sterownik wariuje?

    0
  • #16 14 Sie 2011 21:13
    Ireneo
    Poziom 40  

    Chodziło mi o element wykonawczy w sterowniku odpowiadający za kluczowanie wtrysków.Błędy koniecznie sprawdź.

    0
  • #17 14 Sie 2011 22:14
    jezu22
    Poziom 8  

    Podłącze go pod kompa ale dopiero we wtorek.I zobaczymy co jest nie tak.Jednak sygnał ze sterownika na wtryski nie jest ciągły czyli tak jak powinno być.Czy mógł się soft wywalić na sterowniku czy takie coś?

    0
  • #18 17 Sie 2011 03:02
    Pawel wawa
    Moderator Samochody

    Samochód ma nadal problem z zasilaniem, podaj jaki masz silnik, kod silnika, sama pojemność to za mało. Podejrzany wydaje się przekaźnik główny. To stare a zatem bardzo proste auto do diagnozy, Pomiary miernikiem mogą być mylące, lepiej używać kontrolki minimum 21W. Ewentualnie miernik z kontrolką podłączoną równolegle jako obciążenie.

    0
  • #19 17 Sie 2011 20:29
    jezu22
    Poziom 8  

    Problem już rozwiązałem właśnie przy pomocy miernika.Dzięki za zainteresowanie.Zamykam temat

    0