Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Golf 3, wymiana stacyjki z immo

Lightfifty 17 Aug 2011 15:13 19716 7
  • #1
    Lightfifty
    Level 9  
    Witam, muszę niestety wymienić stacyjkę i teraz pytanie jest odnośnie immo.
    Czy wystarczy taka oto stacyjka: Golf 3, wymiana stacyjki z immo
    Czy też będę potrzebował z całym modułem immo jak tu: Golf 3, wymiana stacyjki z immo
    Czytałem i słyszałem różne wersje odnośnie wyboru z racji tego, że niekórzy twierdzą, iż immo (komputer) może nie odczytać innego kluczyka i zalecają wymianę wraz z całym modułem.
  • #2
    Pawel wawa
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Nie prościej przełożyć transponder ze starego klucza?
  • #3
    Solo
    Level 21  
    Jeżeli bardzo chcesz wymieniać, to nic z tych zdjęć nie pasuję. Ta czarna puszka z dolnego zdjęcia jest i tak dopisywana testerem do sterownika silnika lub zaworu kodowanego na pompie jeżeli to diesel. Przełóż TP jak radzi Paweł wawa, lub oddaj auto od magika od stacyjek żeby ją naprawił.
  • #4
    Lightfifty
    Level 9  
    wymienić/naprawić(jak się uda) z racji tego, że dzieją się takie oto przypadki po włożeniu kluczyka i przekręceniu:
    1. włożony kluczyk i przekręcenie na I poziom (powinno grać radio nawet po samym włożeniu klucza), radio raz gra raz nie
    2. radio nie gra jak się włączy stacyjkę, od razu się wyłącza (zapalą kontrolki)
    3. zapalanie samochodu polega na przytrzymaniu kluczyka na zapłonie i przegazowaniu aż wszystkie wtryski/dysze zaskoczą inaczej silnik zgaśnie (czyli nie działają wszystkie wtryski/dysze [nie wiem jak to nazwać bo mechanikiem nie jestem], nie dostają któreś prądu poprostu.
    Radio gra, jeżeli włożony kluczyk w stacyjce docisne głębiej nawet na włączonym zapłonie, po puszczeniu klucza radio gaśnie. Dlatego uważam, że musze wymienić ją z racji zużytych "bebechów"... chybą, że da się to naprawić ale nie wiem.
    Dodam bo kolega wyżej wspomniał o dieslu... tak jest to 1,9tdi
  • Helpful post
    #5
    emeryt2
    Level 42  
    Masz do wymiany nie stacyjkę , ale jej kostkę elektryczna , tą z tyłu , skąd wystają ucięte przewody!!!
  • #6
    Lightfifty
    Level 9  
    emeryt2 wrote:
    Masz do wymiany nie stacyjkę , ale jej kostkę elektryczna , tą z tyłu , skąd wystają ucięte przewody!!!

    myślałem nad tą opcją, byłem obejżeć te kostke nawet, wypiąłem... wygląda, że z nią jest ok.
    z drugiej strony myśle co może mieć niby taka kosta z tym wszystkim wspólnego skoro, aby wszystko działało jak należy muszę docisnąć kluczyk do stacyjki jakby był on za krótki o 0,5mm
  • Helpful post
    #7
    Solo
    Level 21  
    Nie kłóć się z emerytem, wymień kostkę, tylko nie kupuj badziewia za 30 PLN, kup w serwisie, około 80-90 PLN, ale na 100% będzie działać latami.
  • Helpful post
    #8
    polmar
    Level 20  
    Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi.
    Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|