Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Computer Controls
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

renault laguna - ciężko pali...

25 Lis 2004 08:42 8199 9
  • Poziom 2  
    co zrobic kiedy renault laguna po dluzszym postoju odpala dopiero za drugim lub trzecim razem
  • Computer Controls
  • Poziom 25  
    Witam,podejrzewam kable od świec,poprostu zawilgocają się,teraz jest taki okres.
  • Computer Controls
  • Poziom 2  
    sprwdzalem kable od swiec, filtr powietrza i czujnik temperatury a Laguna dajej zle odpala
  • Poziom 14  
    A czy po przekreceniu kluczyka slychac pompe paliwowa? Po wlaczeniu zaplonu powinna wlaczyc sie na chwile.
  • Poziom 12  
    Jaki silnik ma ta Laguna?
  • Poziom 17  
    Dolej świeżej benzyny. Przynajmniej drugie tyle co masz i jakiś szuwax do benzyny dla samochodów na gazie. Przedluża on zdolność wachy do jazdy. I pprzejedż raz w miesiącu 20 km na benzynie.
  • Poziom 2  
    1.8 benzyna
  • Poziom 10  
    Witam
    Mam identyczny problem: Laguna '94, 1.8 benzyna z założonym 6 miesięcy temu gazem.
    Już od momentu kiedy ją kupiłem nie paliła jakoś rewelacyjnie - zawsze potrzebowała przekręcić 2-4 razy zanim złapała po nocnym postoju. Silnik jest zadbany, nie bierze oleju, autko sprowadzone z Niemiec, zawsze na czas ma wymienione filtry paliwa, oleju i powietrza; dlatego zdecydowałem się na instalację gazową.
    Ostatnimi czasy zaczęły się większe problemy z odpalaniem co doprowadziło mnie do zakupu nowego akumulatora 60Ah. Samochód na benzynie potrzebuje przekręcić około 5-8 razy zanim złapie. Nieraz trzeba go po 3 razy męczyć bo jeden cylinder nie złapie i nie może wejść na obroty po czym gaśnie. Ten problem z brakiem zapłonu na którymś cylindrze ustąpił w znaczniej mierze po wymianie świec. Najgorzej jednak jest przy rannym odpalaniu po nocnym postoju lub po wielogodzinnym postoju nawet w ciągu dnia.
    Zaznaczam że na gazie pali dużo lepiej. Podobnie jest jeśli chodzi o osiągi na benzynie auto jest mułowate szczególnie na niskich obrotach a czasem nawet się dławi co nie występuje na gazie. Zaraz po założeniu gazu było wręcz odwrotnie.
    Obawiam się, że nowy akumulator pomimo że jest większy od oryginału szybko padnie, szczególnie że zbliża się zima.

    Czy to są jakieś standardowe objawy i nie tylko ja mam taki problem?
    Czy da się coś z tym zrobić?
  • Poziom 11  
    steffy napisał:
    Dolej świeżej benzyny. Przynajmniej drugie tyle co masz i jakiś szuwax do benzyny dla samochodów na gazie.

    Potwierdzam. Laguna z przyciskiem "start". Rozrusznik kręcił, silnik łapał jakby nie na wszystkie cylindry i palił w końcu po 10-15 sek. Już byłem umówiony w serwisie, ale coś mnie tknęło. Dolałem STP do benzyny i po kilku jazdach wszystko wróciło do normy. Od tej pory min. 2 razy w roku dolewam 200 ml czystego spirytu na ok. pól zbiornika i spokój. Warto spróbować. Jesli to woda czy inny syf w zbiorniku to pomoże.
  • Poziom 10  
    U mnie też lepiej. :D
    Wyjeździłem stare paliwko do końca, po czym zalałem 30 litrów świeżego, dolałem do tego jakiegoś ulepszacza do paliw zalecanego do aut napędzanych gazem i wyjeździłem całe paliwko. Od razu zauważyłem różnice samochód pali o niebo lepiej. Nie zdarza się już żeby tak jak to było wcześniej nie złapał któryś cylinder. Na opakowaniu zalecali żeby wyjeździć na tym specyfiku jakieś 60 litrów benzyny tak więc kuracja jeszcze nie zakończona i mam nadzieje że będzie jeszcze lepiej.

    Polecam sam nie dowierzałem że coś takiego może dać takie efekty. Silnik chodzi dużo lepiej, nie dusi się, nie przerywa jak to miało miejsce wcześniej.