Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi A6 C5 1.8T Szukam schematu kostki przepływomierza

19 Sie 2011 23:39 11835 10

  • Poziom 10  
    Witam!

    Non stop od zakupu auta czyli 2,5 roku pokazuje vag błąd przepływomierza. Mechanik- trzeba wymienić więc kupiłem. Okazało się że ta co była wstawiona jak kupiłem bo auto po przejściach nie od tego modelu auta. Mechanik podłączył bez kostki bo kostka też nie od tego. Ale dalej błąd pokazywało. Mechanik powiedział że jeździsz na gazie, przepływka zamiennik, więc tak może być. Kupiłem oryginał, używkę, wstawił, dalej błąd. Stwierdził że działa ale może na innych zakresach i tak może być. Sam chcę sprawdzić o co chodzi z tą przepływką, dlatego szukam schematu kostki. Może coś źle podłączył na początku i za każdym razem wpina piny w te same miejsce- przekłada a tam nie tak ma być.
  • Poziom 33  
    Rocznik, oraz kod silnika ?

  • Poziom 10  
    Silnik ANB rocznik '99

  • Poziom 10  
    Ktoś pomoże z tym schematem? Odłączyłem przepływkę, samochód nie gaśnie, nie szarpie, ale nie ma mocy. Zamiast kostki miałem powpinane same piny. Zauważyłem że jeden kabel (piąty jakiś a do kostki idą 4) jest obcięty w wiązce idącej do przepływki.
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    j220-sterownik
    g70-przepływka Audi A6 C5 1.8T Szukam schematu kostki przepływomierza Audi A6 C5 1.8T Szukam schematu kostki przepływomierza
  • Poziom 1  
    witam!

    nicekt poradziles sobie z podpieciem tych kabli?
    do czego podlaczyles ten piąty wolny kabel?
    mam identyczny problem bo kogos poniosła fantazja przy instalacji przeplomierza i nie wiem jak to teraz ugryzc...

    pozdrawiam

  • Poziom 10  
    Kable były podpięte prawidłowo. 5 gruby bodajże czerwony nie podpięty do niczego.

  • Poziom 10  
    Kupiłem nową przepływkę ponieważ tamta okazała się nie od mojego silnika tylko anu i była 4 pinowa. Moja powinna być 5 pinowa. I podłączyłem tak: pod pin 1 czarny, pod pin 2 zielono- żółty, pod pin 3 żółty, pod pin 4 biało- zielony, pod pin 5 zielony. Samochód wachluje na obrotach albo gaśnie, trzęsie, po kilku minutach dopiero jakoś zaczyna chodzić. Niby moc ma jak się rozgrzeje. Pod VAG błędów żadnych nie ma. Czasami błąd z lambdą się pojawia. Znajomy twierdzi że po zmianie przepływki tak może być bo samochód jej się uczy. Czy dobrze podpiąłem? Czy tak ma być że na początku samochód nie równo pracuje?

  • Poziom 10  
    Dalej borykam się z tym przepływomierzem. Czy ktoś mi podpowie pod jaki pin podłączyć jaki kolor? Czy tak jak wyżej napisałem jest dobrze? Dalej samochód nie działa jak powinien. Szarpie gaśnie.
  • Poziom 2  
    witam właśnie mam podobny problem w silniku V5 2.3,tylko że u mnie podłączona przepływówka powoduje że silnik odpala i zaraz gaśnie,jak ją rozłączę to samochód jedzie normalnie.Wiem że ktoś w niej grzebał bo brakuje plastiku blokującego piny i potrzebuje fizyczny opis(foto) kolorów przewodów do tej wtyczki :cry:
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Masz opisane kolory na schemacie wraz z numerami pinów