Witam.
Posiadam sprężarkę HS 11. Jest ona smarowana olejem z silnika. Problem polega na tym że po pierwsze wyrzuca mi ten olej a po drugie bardzo słabo pompuje. Napompowania ciśnienia 6 atmosfer jakie potrzebne jest do układu pneumatycznego hamulców jest praktycznie nie możliwe. Nie daje rady. Do 5 atmosfer dobija z trudem. Dziś pompowałem takie duże koło od ciężarówki to 2 atmosfery pompowała na dość wysokich obrotach 15min. Wydaje mi się że to trochę za długo. Podejrzewam że czeka mnie remont. Czy ma ktoś z Was doświadczenie z tymi sprężarkami? Może jakiś schemat? Planuję wymienić jej całe wnętrze tzn korbowód, łożyska, cylinder, tłok i uszczelniacze. Myślicie że jest sens wymieniać to wszystko? Nie wiem jak ona wygląda w środku bo jeszcze jej nie rozbierałem ale wezmę się za nią w poniedziałek. A tymczasem bardzo proszę o rady. Objawy opisałem, kiepskie pompowanie i wyrzucanie oleju. Głowiczkę pominąłem bo jest nowa. Zakładałem ją w zeszłym roku.
Pozdrawiam.
Posiadam sprężarkę HS 11. Jest ona smarowana olejem z silnika. Problem polega na tym że po pierwsze wyrzuca mi ten olej a po drugie bardzo słabo pompuje. Napompowania ciśnienia 6 atmosfer jakie potrzebne jest do układu pneumatycznego hamulców jest praktycznie nie możliwe. Nie daje rady. Do 5 atmosfer dobija z trudem. Dziś pompowałem takie duże koło od ciężarówki to 2 atmosfery pompowała na dość wysokich obrotach 15min. Wydaje mi się że to trochę za długo. Podejrzewam że czeka mnie remont. Czy ma ktoś z Was doświadczenie z tymi sprężarkami? Może jakiś schemat? Planuję wymienić jej całe wnętrze tzn korbowód, łożyska, cylinder, tłok i uszczelniacze. Myślicie że jest sens wymieniać to wszystko? Nie wiem jak ona wygląda w środku bo jeszcze jej nie rozbierałem ale wezmę się za nią w poniedziałek. A tymczasem bardzo proszę o rady. Objawy opisałem, kiepskie pompowanie i wyrzucanie oleju. Głowiczkę pominąłem bo jest nowa. Zakładałem ją w zeszłym roku.
Pozdrawiam.