Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw 740 M60B40 Generalny Remont Silnika.

20 Sie 2011 18:41 7780 5
  • Poziom 15  
    Witam zaczynam remontować silnik od Bmw M60B40 i mam parę pytań odnośnie tego ponieważ mam zamiar poganiać tym autem minimum rok kupiłem wszystkie potrzebne graty:
    -Pierścienie tłokowe x8 GOETZE 112zł sztuka na tłok
    -Panewki Glyco 390zł komplet
    -uszczelki pod głowice Elring 400zł komplet
    -uszczelki misy olejowej dużej i małej Elring 220zł komplet
    -uszczelniacze zaworowe Elring 1.20zł sztuka
    -uszczelki na dekle rozrządu 350zł komplet
    -uszczelki pod pokrywy zaworów Elring 350zł komplet
    Oczywiście głowice do sprawdzenia,planowania,docierania gniazd zaworów i wymianę uszczelniaczy.
    Moje pytania:
    -Czy należało by coś zrobić z cylindrami czy nic nie robić?
    -Ile taki silnik pochodzi?
    -Poradzicie co jeszcze zrobić żeby wszystko grało jak trzeba
    Za wszelki mądre rady serdecznie dziękuję Pozdrawiam Robert.
  • Poziom 32  
    Po pierwsze po demontażu silnika i pomiarach powinno sie dopiero kupować części, wymiana pierścieni bez wymiany tłoków i wytaczaniu pod ich wymiar cylindrów na koleiny wymiar naprawczy jest nieprawidłowe a wręcz szkodliwe, sporo było na ten temat na elektrodzie, podobnie z czopami wału główne jak i korbowodowe, natomiast pytanie co zrobić by zrobić a nie zrobić to dyletanctwo , przed rozbiórką należało by przeprowadzić diagnozę, ciśnienie sprężania , ciśnienie oleju na wolnych i przy 3-4 kprm i to da obraz stanu tego silnika i dopiero podjąć decyzje o skali naprawy, powodzenia.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Czy silnik wymaga remontu? Czy to po prostu zachcianka? Panewki, pierścienie i inne elementy współpracujące należy dobierać po rozbiórce i weryfikacji podzespołów. Skąd wiesz, w jakim stanie są cylindry, tłoki, wał? Jedyne co poprawnie, to kupiłeś uszczelki.
  • Poziom 29  
    jednym zdaniem;to nie jest generalny remont tylko wycieranie dupy szkłem.
  • Poziom 15  
    Witam dziękuję za rady otóż remont dla tego ponieważ waliło olej w kolektor ssący uszczelniacze zaworowe już puszczały świece w oleju na ostatnich cylindrach kompresja była ok bo wynosiła od 10,5 do 11,50 na wszystkich cylindrach moc była i to bardzo dobra jak na m60 przystało.Lecz to nie jeden problem ale do tego piła płyn chłodniczy i olej 1l/1000km.Części zostały kupione po rozbiórce panewki są w dobrym stanie ale kupiłem nowe cylindry bez rys próg jest ale minimalny pierścienie były bardzo słabe. To niebyła zachcianka tylko mus albo drugi motor albo ten robić ale kupić drugi to taka sama kiła może być jak i ten bez sensu a o dobry m60 naprawdę bardzo ciężko powie ci że ma 160tyś km przebiegu a ma 400tyś i na gazie latał szrot dlatego chcę się was poradzić. Proszę o pomoc żebyście mi tak doradzili żeby chodził jak prawdziwy bawarski motor aha jeszcze kupiłem separator oleju nowy i odmę.

    Jakie ładne jedno długie zdanie. Doprowadzasz swoją wypowiedź do porządku albo całość leci do kosza, a ty zarabiasz ostrzeżenie. [Błażej]
  • Poziom 15  
    Witam panowie remont silnika przeprowadzony po 1000km kompresja wzorowa nie bierze oleju moc jest czuć te 286hp zobaczymy jak będzie na tą chwilę jest super.Całkowity koszt części i regenacja głowic 3500zł.