Witam!
Jestem w trakcie SWAPa AAM>ADY. Wstawiony silnik 2.0 8v 115km o symbolu ADY, wyjęty z anglika razem z wiązką. W wiązce przedłużałem kostki do: czujnik temp. zasysanego powietrza, przepływomierz, zawór/czujnik? par paliwa, lambda, cewka zapłonowa, czujnik poziomu płynu hamulcowego.
Problem polega na tym, po przekręceniu zapłonu, nie załącza się pompa paliwa, brak iskry, brak komunikacji z ECU, więcej nie sprawdziłem bo szukałem przyczyny. Napięcie na bezpieczniku 15 (zasilanie elektryki silnika) -jest. Żadnej kostki w skrzynce bezpieczników raczej mi nie brakuje. Cztery kostki białe, masa, stały plus i czerwony kabel zakończony żółtą wtyczką. Może ktoś mi powiedzieć, na którym pinie sprawdzić czy ECU ma zasilanie?
Sugeruję że brak zasilania, ponieważ nie mogę się połączyć przez interface.
Druga sprawa, immobilizer. Masa, szaro-biały od ECU, szaro-biały do interface'u, a czarny? Czarny był razem z kostką od czujnika stopu, ale według opisu skrzynki, nigdzie nie jest wyprowadzony a od niego odchodzi jeszcze czarna pojedyncza kostka. Czy immo nie potrzebuje zasilania? Przez Vagcoma z immo też nie mogę się połączyć.
Proszę o jakieś sugestie, nie wiem już gdzie szukać. Może uwalony komp? Ale przed wyjęciem z samochodu, wszystko działało.
Jestem w trakcie SWAPa AAM>ADY. Wstawiony silnik 2.0 8v 115km o symbolu ADY, wyjęty z anglika razem z wiązką. W wiązce przedłużałem kostki do: czujnik temp. zasysanego powietrza, przepływomierz, zawór/czujnik? par paliwa, lambda, cewka zapłonowa, czujnik poziomu płynu hamulcowego.
Problem polega na tym, po przekręceniu zapłonu, nie załącza się pompa paliwa, brak iskry, brak komunikacji z ECU, więcej nie sprawdziłem bo szukałem przyczyny. Napięcie na bezpieczniku 15 (zasilanie elektryki silnika) -jest. Żadnej kostki w skrzynce bezpieczników raczej mi nie brakuje. Cztery kostki białe, masa, stały plus i czerwony kabel zakończony żółtą wtyczką. Może ktoś mi powiedzieć, na którym pinie sprawdzić czy ECU ma zasilanie?
Sugeruję że brak zasilania, ponieważ nie mogę się połączyć przez interface.
Druga sprawa, immobilizer. Masa, szaro-biały od ECU, szaro-biały do interface'u, a czarny? Czarny był razem z kostką od czujnika stopu, ale według opisu skrzynki, nigdzie nie jest wyprowadzony a od niego odchodzi jeszcze czarna pojedyncza kostka. Czy immo nie potrzebuje zasilania? Przez Vagcoma z immo też nie mogę się połączyć.
Proszę o jakieś sugestie, nie wiem już gdzie szukać. Może uwalony komp? Ale przed wyjęciem z samochodu, wszystko działało.