Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

PSP Fat Błąd podczas ładowania plików do ,,flash 1,,

22 Sie 2011 01:44 2508 9
  • Poziom 11  
    Witam mój problem polega na tym iż podczas wgrywania polskiego języka do konsoli w połowie ładowania plików cały proces się zatrzymał(z winy PC) i nie wgrał się jeden folder , na początku wyskoczyła informacja o tym iz coś jest źle PSP Fat Błąd podczas ładowania plików do ,,flash 1,,
    potem już po wyłączeniu i włączeniu konsolki świeci się przez około 25 sekund włącznik (na zielono) i nic więcej (wygląda jak Brick ale) dzwoniłem do jednego Gościa od konsol i powiedział że za 30 złotych zrobi to w 5 minut i jakoś dogra te pliki (ale mieszkam za daleko od niego) i tu pojawia się pytanie . Jak to zrobić ? Czy istnieje jakiś program dzięki któremu to zrobię ? bo w chwili obecnej komuter nie odnajduje PSP

    Jest to konsola mojej Kobiety (Limitowana Wersja) więc zalezy mi na najszybszej naprawie więc proszę o pomoc.
    PSP Fat Błąd podczas ładowania plików do ,,flash 1,,
  • Poziom 20  
    Do naprawy zrób sobie baterie pandory i kartę Magic memmory stick.
  • Poziom 18  
    Zanim zabierzesz się za rozbieranie baterii to skoro miałeś dostęp do flash0 (bo tam podmienia się pliki w celu wgrywania menu PL) to musiałeś mieć przeróbkę, jeśli był to pełny Custom Firmware to możesz próbować wejść do RM (Recovery Menu), czyli podczas włączania konsoli trzymaj prawy trigger R, jeśli już będziesz w RM, to w zakładce Advanced możesz mapować USB --> flash0 i dograć brakujące pliki :]
    Btw. jeśli po wgraniu tych plików nadal nie będziesz w stanie włączyć konsoli (spolszczenie plików systemowych, które wgrywasz może pochodzić z innego softu) to wtedy wgraj na kartę Recovery Flasher'a i uruchomisz go z poziomu RM :)

    P.S. Do spolszczenia lepiej poszukaj sobie pluginu Localizer - ostatnio została wydana nowa (tym razem profesjonalnie zrobiona) baza danych do niego (dostępne jest na forum twórców pluginu i bazy) :]
    Używanie tego pluginu jest w 100% bezpiecznie i nie grozi BRICKiem.
  • Poziom 20  
    Nie musi rozbierać bateri żeby robić pandore.Może skorzystać z drugiege PSP żeby to zrobić. Ale wszytko jest opisane w necie.
  • Poziom 11  
    Recovery niestety się nie uruchamia , konsola była przerobiona , pandory nie posiadam a nie mogłem znaleźć dokładnej instrukcji żeby naprawić opisany przez moją osobę błąd.
  • Poziom 20  
    Jak masz do dyspozycji drugą przerobioną PSP na przykład od kolegi to możesz sobie pandorę zaprogramować.A naprawienie ci to ponowne wgranie softu przez magic sticka,
  • Poziom 11  
    no mam drugą przerobioną PSP slim z softem 5.00 m33-6 ale nadal nie mam pojęcia jak to zrobić przydała by się jakaś dokładna instrukcja ...
  • Pomocny post
    Poziom 18  
    Na PSP Slim da się zrobić Pandorę, ale tylko na płycie głównej TA-085v1. Polecam użyć homebrew UPT --> http://dl.qj.net/psp/homebrew-applications/ultimate-pandoras-tool-v50-upt.html
    Spróbuj tak:
    -do PSP Slim włóż baterię od PSP FAT
    -wrzuć go na kartę UPT, i włącz (na PSP Slim)
    -wybierz Stage 2: Battery
    -wybierz Create Service Battery (Pandora) <-- nie jestem pewny czy na 100% się nazywała ta opcja, ale coś w tym stylu - na pewno rozpoznasz :)

    Teraz rozstrzygnie się czy udało się stworzyć Pandorę czy nie - zostanie wyświetlony odpowiednio komunikat, a jeśli się powiedzie to serial baterii powinien się zmienić na 0xFFFFFFFF :]

    Następnie należy przygotować Magiczną kartę - zrobisz to również z poziomu UPT.

    -Wybierasz Stage 1: IPL
    -Następnie opcja Install TM-IPL to MS boot sector (jeśli się nie powiedzie to może być konieczny format karty pamięci z poziomu UPT, czyli w menu głównym UPT wybieramy Format & Repartition Memory Stick - stracimy wszystkie dane, więc przed tym warto zrobić kopię wszystkich plików z karty!).
    -Na koniec w UPT wybieramy Stage 3: Firmware i Install U.P.T (przy instalacji powinniśmy mieć bezpośrednio na karcie wrzucone softy 1.50, 3.40, 3.71,
    3.80, 3.90, 4.01 - każdy z nich z odpowiadającą mu nazwą - 150.PBP, 340.PBP, 371.PBP, 380.PBP, 390.PBP, 401.PBP). Softy do pobrania np. --> http://psp.dashhacks.com/category/36

    P.S. Do stworzenia Magicznej karty jest jeszcze inny, łatwiejszy sposób (lecz z nowszymi systemami - Vista/Win7 mogą być problemy - jednak warto sprawdzić) mianowicie Rains MMS (banalny w użyciu, ale jakby co to łap tutek do niego --> http://psp-team.pl/forumpsp/index.php?showtopic=33308 ).
    P.S.2 Po przygotowaniu wszystkiego wkładasz do FAT'a Magiczną kartę, trzymasz przycisk boot'ujący i wkładasz Pandorę (nie puszczasz przycisku boot'ującego, aż do pojawienia się menu serwisowego - Despertara).
  • Poziom 11  
    Bardzo ciekawy poradnik z takim malutki szczegółem że PSP slim i Fat mają inną baterię o ile się nie mylę.
  • Poziom 20  
    Nie mylisz się ale bateria od fata pasuje do slima i można zrobić na niej pandore.