Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Procomp ATX ky - 500W - wymiana na nowy..

23 Sie 2011 18:31 2996 17
  • Poziom 12  
    Witam.

Od ponad roku stykam się z dziwnym ironicznym syczeniem zasilacza Procomp ATX ky - 500W. Początkowo myślałem że pewne układy zostały pokryte kurzem i postanowiłem go przeczyścić. Niestety nie przyniosło to rezultatu. Komp przestał syczeć na kilka dni a potem ponownie pojawił się ironiczny dźwięk. Bardzo mnie to niepokaja gdyż tylko uruchomię byle jaką grę pojawia się syczenie a boję się że to może być pierwsze ostrzeżenie przed trwałym uszkodzeniem zasilacza i co za tym idzie innego podzespołu jednostki centralnej. Miałem rok temu wpadkę iż źle zdiagnozowałem sygnały i poprzedni komp przeszedł na zaświaty. Wiem że w tym zasilaczu nie ma co naprawiać, nie znam się w te klocki, jestem graczem nie elektrykiem aby co kolwiek dotykać w środku obudowy zasilacza. Czytałem w archiwach że ATX to atrapa nie zasilacz. A więc pytania się nasuwają:

1. Co będzie jak kupie zasilacz i nie będzie on pasować do mojego komputera?
    2. Jaki zasilacz kupić?
    3. A jeśli kupię nowy (albo używany) i spali mi całego kompa?

Wiem możecie się śmiać ale ja się nie specjalizuje wymianą zasilaczy, wiem jak wymienić kartę, RAM, DVD, Dysk ale z zasilaniem to bardziej zajmie się mój tata.

Mój komp:

Karta: Geforce 7300 GT 256 MB
    Prock: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+
    RAM: 2GB
    Płyta główna: Gigabate <?>
    Dysk:Samsung HD320 KJ

Mam nadzieje że mi doradźcie w zakupie.. cena może być do 100 zeta.
  • Poziom 42  
    martys18 napisał: