Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Schemat podłączenia alarmu w samochodzie - Mazda 323F

26 Lis 2004 02:44 7285 10
  • Poziom 11  
    Witam!
    Bardzo pilnie poszukuję schematu podłączenia alarmu do Mazdy 323F.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 18  
    witaj napisz jaki to alarm czy orginalny? czy chcesz założyć nowy opisz więcej na ten temat
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 11  
    Witaj!
    Jest to Alarm "CYKLOP" i w sumie największy problem widzę w podłączeniu centralnego zamka ponieważ w Maździe nie ma siłownika na drzwiach kierowcy.
  • Poziom 17  
    Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    witajcie zgadzam się zkolegą co do tego siłownika że trzeba go wstawić należy odciąć dwa przewody które idą do krańcówki przy klamce od strony kierowcy i zamontowany siłownik połączyć do sterownika który jest już w samochodzie który steruje tymi trzema siłownikami i mojm zdaniem nie ma potrzeby dorabiania dodatkowego sterowania może się myle co domazdy ale identycznie jest w nissanie primera miałem taki przypadek i tak zrobiłem i śmiga
  • Poziom 17  
    Witam.
    Myślę, że jednak sterownik trzeba będzie zrobić. Odcięcie przewodów od wkładki drzwiowej i podłączenie ich do alarmu a dostawionego siłownika nic nie da, ponieważ centralny w maździe nie jest sterowany dwoma minusami (nie pamiętam jak :( ). Koszt dwóch przekaźników, dwóch diod i bezpiecznika nie powinien przekroczyć 10zł.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 18  
    ja nie mówiłem że ma podłączyć siłownik do obciętych przewodów krańcówki one są nie podłączone a odciąć je i zaizolować musi siłownik podłączyć równolegle z siłownikiem od pasażera jestem przekonany że istniejący tam sterownik da sobie rade i nie ma sensu komplikowac sobie życia i wpiąc się przewodami od alarmu do i stniejącego sterownika to wszystko
  • Poziom 17  
    Nie zrozumieliśmy się. Myślałem, że masz na myśli podłączenie uciętych przewodów z wkładki do wyjścia alarmu na centralny a siłownika do oryginalnego sterownika centralnego w samochodzie.
  • Poziom 11  
    Panowie, dziękuję Wam bardzo za pomoc.
    W zamian mogę zaoferować wszystko co potrzeba do Seata (Bez wyjątku).
  • Poziom 11  
    W zasadzie Skoda i VW to jedna grupa.
  • Poziom 15  
    Moderor .. nie trzeba było odcinac tych końcówek ...
    one w niczym mi nie przeszkadzaja u mnie w primerce teraz jak przesune w drzwiach kierowcy zamykanie to siłownik dostaje własnie z tch końcówek impuls do zamykania reszty dzrze...
    wydaje mi sie że Ty tak teraz nie masz