Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

toyota rav4 2,2 177km nie odpala

25 Sie 2011 17:53 4531 14
  • Poziom 14  
    Mam problem silnik po remoncie ,bylo wszystko ok po odpaleniu chodził na wolnych obrotach około 1,5h i nagle zgasł ( z wydechu poszedł czarny dym ) i przy probie p[onownego uruchomienia odpali na jakieś 3s i gaśnie.Podmienione wtryskiwacze pompa paliwa, sterownik wtryskiwaczy także podmieniony. Z góry dziekuję za wszelkie sugestie
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 40  
    EGR i wydech pewnie pełny. Ma to DPF?
  • Poziom 14  
    ma pdf

    Dodano po 2 [minuty]:

    ma pdf to silnik 2,2 177 km
  • Poziom 14  
    zapchana tak zwana banka
  • Poziom 6  
    Panowie co to jest tak zwana"banka" w tym silniku co tu jest zapchane?Mam ten sam problem:)
  • Admin grupy Samochody
    daroleegermany napisał:
    Panowie co to jest tak zwana"banka"

    Dieselpartikelfilter.
  • Poziom 29  
    Odpięcie DPF w rav4 to praktycznie niemożliwe do wykonania.
  • Poziom 6  
    Witam ponownie.Dziekuje za podpowiedzi i pomoc.Ja mam na szczescie Verso 2.2 D$D 177 Koni udalo mi sie odpiac DPF.
    Niestety nie ma to moje rozwiazanie bo silnik dymi jak stara lokomotywa..szaro-czarno.
    Moze napisze od poczatku moze bedzie latwiej pomyslec..
    Toyota Verso d4d 177 koni 2006 rok.Problem-cisnienie na chlodnicy-gotowanie plynu -czyli wedlug toyoty problem nie z glowica a z cylindrami mikropekniecia.Chodzil super,palil natychmiast,nie kopcil,bez jakichkolwiek innych problemow niz z tym chlodzeniem.czyli wymieniam komplet.
    Zalatwilem sobie silnik z roku 2010 przebieg 65000 km.Goly slupek,z miska.Wszystkie czesci przekrecilem z mojego silnika.I wtedy sie zaczelo: pali na 3 sekundy i gasnie,w tym bardzo dymi.
    Podstawilem toyote kolegi,przekrecilem wszystie czesci mozliwe jak:pompe komplet z czujnikami,kolektor ssacy z wezami turbo i czujnikami,wtryski,filtr paliwa nowy,
    aha na nowym silniku zmierzylem kompresje 27-29 bar na wszystkich cylindrach.Juz brakuje mi logiki co sie tam moglo stac przekrecilem przeciez wszystko co chodzilo z mojego starego silnika...
    Jedynie co mnie zastanawia to ze przy kabelkach z wtryskow nie ma dziurek w pokrywie z zaworami zeby je przykrecic jak w mojej starej czy ja mam jakis inny silnik? Kod ten sam na nowym i starym 2AD
    Ma ktos jakis pomysl? Dzieki z gory
  • Poziom 29  
    O jakich dziurkach piszesz?

    Dodano po 19 [minuty]:

    Są dwa typy silnika 2ADFHV i 2ADFTV .Różnią się mocą i typem wtryskiwaczy.Jeden ma elektromagnetyczne a drugi piezoelektryczne. Może masz silnik inny niż miałeś wcześniej i jest inny kształt komory spalania w tłokach.Jest jeszcze silnik 1ADFTV który ma 2,0 pojemności ale wizualnie prawie się nie różni.
  • Poziom 6  
    Witam.chodzi o dziurki z gwintem obok wtrysku w do ktorych przykrecalo sie uchwyt na wtyczke z wtrysku.na nowym silniku tego niema wtryskow juz tez nie bylo.oznaczenie 2AD mam Ale Jak dalej? Zaraz to sprawdze co nabite jest Na silniku Bo powoli juz brakuje mi cierpliwosci. Silnik wedlug sprzedawcy mial 2.2 litra 177 koni Na piezzo wtryskach.dam jeszcze znac co i jak.dziekuje za wskazowke
  • Poziom 29  
    Silnik na piezo ma wtryski z kabelkami i jest to 2ADFTV i ma 177koni, ten drugi ma 150 i wtryski nie mają kabelków.
  • Poziom 6  
    Witam.I to jest wlasnie odpowiedz.Mam silnik 150 konny 2AD FTV ;) ...czyli wyciagam go z powrotem.Daltego to nie pali.Powiem szczerze nie zastanowialo mnie przy poskladaniu dlaczego nie ma tych gwintow myslaem moze jakies nowe rozwiazanie ale ze to jest ten FTV nigdy bym na to nie wpadl.Patrzylem wlasnie na Rachunek zamowilem 2AD FHV na szczescie ,bede zaraz zalatwial wymiane.
    Wszystko pasowalo przy wamianie zostaly tylko 4 blaszki i do nich 4 srubki na wtyczke z wtrysku.....ale jaja.
    Napisze jeszcze co z tego wyszlo.Dzieki

    Dodano po 48 [minuty]:

    Za szybko sie ucieszylem.Nie ma to niestety ten 150 konny silnik bo w nim sa wtryski pod pokrywa zaworow a przy 177 z gory...ja mam w obu silnikach od gory...ale i tak mnie zastanawia czemu nie mam tych mocowan czy ten silnik jest za nowy do starej verso?

    Dodano po 2 [godziny] 7 [minuty]:

    Wlasnie nastala jasnosc.Mam za nowy silnik do mojej verso.2AD -FHV ale po 11.2008 i tam sa inne wtryskiwacze.Zmienia sie to wlasnie w 11.2008 na inne.
    Handlarz nie wiedzial tego bo optycznie to samo kod ten sam i wyslal , ale jest za nowy.A ja go zalozylem.Tak czy siak nie pasuje "w srodku" dostane terez ten starszy.I zaczynamy rozkrecanie
  • Poziom 6  
    Witam ponownie

    Corolla smiga na nowym silniku. Byl za nowy silnik do starej verso.Optycznie wszystko tosamo ale nowy pracuje na wtryskach magnetycznych i ma inne tloki dlatego to nie palilo.po zalozeniu starszego silnika( ten sam kod 2ad fhv ) nastala jasnosc.dziekuje wszystkim