Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ford Escort 1.6 16V ZETEC 1995 MK VII bez LPG - pytanie o przepływomierz

25 Sie 2011 22:01 3306 1
  • Poziom 8  
    Witam mam pytanie.

    Mój Escorcik od jakiegoś czasu jest po prostu nie do strawienia tzn. zapalam po nocy i ruszam w drogę to na zimnym silniku więcej niż 80 nie pojadę, przy najbliższym skrzyżowaniu auto schodzi do 500 obr. ale nie gaśnie i tak jakby zalewało świece i trzepie budą ( sprawdziłem i okazało się że 4 świeca jest mokra płynu nie ubywa i oleju nie bierze) jak się rozgrzeje to ze 120 z tym że wiem że z 170 jeszcze szło z niego wykrzesać. Na zimnym auto jedynka, dwójka , trójka jakoś jedzie ale muła ma a na czwórce oraz piątce auto nie wejdzie wyżej niż 2500 obr no i czuć niesamowite drgania, Drgania ustają ale po rozgrzaniu auta ale muł nadal jest, pod górkę to max na 3 biegu. odczytałem kody błyskowe ale wyszło i że czujnik powietrza 1 i 2 i inne błędy ale to już nie dotyczą.

    Doszedłem do wniosku iż winowajcą jest przepływomierz. Po odłączeniu bez zmian, co najwyżej mniej szarpie.

    Kupiłem od gościa przepławkę od takiego samego silnika tylko ze z 1997 roku (twierdził że pasuje do każdego od 95 wzwyż) i przełożyłem elektronikę bo korpus był za mały na moja puszkę filtra powietrza i po resecie kompa auto odpala i za chwile gaśnie lub przy przygazówce dławi się a jak załapie temp to chodzi ale podczas jazdy szarpie na każdym biegu. Aczkolwiek na ciepłym silniku drgania na najwyższym biegu już nie występują na tym nowym przepływomierzu wiec jakaś reakcja jest. Podejrzewam ze to problemy z powietrzem tak jak na starej przepławce. Proszę o odpowiedz czy nowy przepływomierz powinien grać z moim autem, różnice w cyfrach seryjnych są małe ale jednak są , podaje je poniżej.

    Mój przepływomierz:
    92FB- 12B579-BA / AFH38- 07A

    a kupiony od gościa
    96FB-12B579-BA/ AFH 50-17

    Proszę o opinię i ewentualne sugestie.

    Co w aucie zostało zrobione.
    kable nowe,
    świece nowe
    cewka nowa
    "silniczek krokowy" wymieniony na inny i na odwrót
    katalizator wycięty
    tłumik końcowy nowy
    przepustnica czyszczona
    czujnik poł. przepustnicy wyczyszczony

    Większość tych części mam w ilości sztuk 2 wiec mogę podmieniać ale to nic nie daje
  • Poziom 22  
    Ciśnienie sprężania,sprawdzenie czy jest iskra na zalewanym cylindrze ,sprawdzenie instalacji wtryskiwaczy.