Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Gumki w gaźniku Keeway Hurricane

26 Sie 2011 15:34 3426 2
  • Poziom 9  
    Witam! Dzisiaj kapitalnie rozebrałem gaźnik i wyczyściłem w benzynie wszystkie śrubki, dysze itp. Niestety nie zwróciłem uwagi na te gumki które tam siedzą. Gaźnik leżał przez 15min w butelce z benzyną i gdy wylewałem już tą brudną benzynę to zauważyłem jedną uszczelkę i pytam się was gdzie mam ją wsadzić? Myślę że pod dyszę wolnych obrotów, ale nie jestem pewien.
    Gumki w gaźniku Keeway Hurricane
  • Poziom 39  
    To jest oring śruby regulacji mieszanki biegu jałowego. Złożenie w kolejności: oring, podkładka, sprężynka, śruba regulacyjna.
  • Poziom 9  
    Wielkie dzięki! A co do egulacji gaźnika to bieg jałowy to te dwie śróbki, średnie i wysokie obroty to dysza główna i ustawienie iglicy. Coś jeszcze wchodzi w skład regulacji?

    Dodano po 1 [godziny] 4 [minuty]:

    Ok dzięki. A co do regulacji to wcześniej dostawał za dużo paliwa. Teraz opuściłem iglice i wyregulowałem dobrze bieg jałowy dysze zostawiłem (62) i jakby lepiej przyspiesza, ale ma muła na starcie i dymi nawet gdy dobrze jest nagrzany i jak postawię na stopkę to na całą manetkę przerywa i nie wchodzi na wysokie obroty. Co jest nie tak? Założyć mniejszą dyszę? Świeca dalej czarna. Wcześniej to nie przerywał na wysokich obrotach. Jakby moduł odcinał. Ale by nie dymił.

    Podczas cyklu wchodzenia na obroty na począdku na biegu jałowym dymi na biało, ale bardzo mało, potem dodaje troszkę tylko gazu na średnio niskich obrotach wcale dym znika później od połowy manetki do końca dymi coraz mocniej na jasny niebieski kolor i na całym gazie jest zamulony i przerywa coś. (Na stopce)

    Myślałem, że świeca - wymieniłem i to samo, gaźnik był czyszczony i filtr powietrza. Jego v-max teraz spadł o prawie 10km/h i podczas przyspieszania cały czas perzerywa i muli. Proszę o pomoc :cry: