Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dysk Twardy Samsung HD322HJ - jak naprawić,system plików RAW na NTFS

26 Sie 2011 17:36 4767 4
  • Poziom 9  
    Witam
    Czy da się uratować mój dysk?
    Natomiast dysk ten ma 2 partycje HDD1 HDD2 i obydwie zawieszają mi system.
    Po wpięciu wyskakuje mi "czy sformatować dysk" oraz nie pokazuje mi nazwy tych partycji ani pojemności w mój komputer.
    Windows XP we właściwościach obydwóch partycji pokazuje mi system plików "raw" nie umiem wyjaśnić czemu tak się stało, i bardzo długo czekałem aż pokaże mi właściwości dysku.

Mam tam troszkę materiałów z kamery i niestety nie jestem w stanie ich edytować.

Pobrałem program "dmde" lecz nie znam się na nim ,czy byłbym wstanie z pomocą forumowiczów uratować ten dysk?

Dodaje obrazki z pierwszego uruchomienia "dmde"

po wybraniu "Ignoruj"

co zrobić dalej?
  • Poziom 9  
    Jestem.
    Poczytałem troszku na forum ,moją uwagę przyciągnął program "active@ file recovery for windows"

Zainstalowałem go po czym sformatowałem tego samsunga 320GB w zarządzaniu systemem (szybki format) zrobiłem gdyż w pełnym formacie doszedł tylko do 74% i tak do rana stał ,anulowałem ten format wykonałem szybki format , dysk jest widoczny w mój komputer , w zarządzaniu jako zdrowy.

Uruchomiłem "active@ file recovery for windows" przeskanowałem samsunga 320GB trwało to może z jedną godzinę aż zauważyłem iż przy 200GB wyrzuca mi w komunikatach o postępie "Warning" zatrzymałem "super scan".
    Wchodząc w odnalezione pliki znalazły się moje pliki z kamery , w tej chwili je odzyskuje jak zakończę tą procedurę wtedy podam SMART dysku poprzez program Victoria ,tylko się z nim zapoznam jak to się robi.

Chciałbym dodać iż takie coś z tym systemem plików Raw drugi raz mi się zdarzyło na tym samym dysku ,oddałem go do sklepu gdzie go zakupiłem ,właściciel tego sklepu to znajomy.