Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyj±tek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że ogl±dasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy Buderus

27 Sie 2011 16:45 2519 10
  • Poziom 8  
    Witam Serdecznie,

nazywam się Rafał i chciałbym poprosić Was - Forumowiczów o pomoc w zidentyfikowaniu podzespołów pieca gazowego Buderus.

Pro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy Buderus

Niedawno wła¶nie taki piec wymieniałem w domu i pozostały mi czę¶ci z tego otóż pieca, które uważałem z wygl±du za najważniejsze. Jako, że jestem kompletnym laikiem z branży systemów grzewczych proszę Was o pomoc.

Pozostały mi z tego pieca 3 czę¶ci:

- Podejrzewam, że jest to główny sterownik do pieca Buderus.

Pro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy BuderusPro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy BuderusPro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy Buderus

- Tutaj podejrzewam również, że jest to pompa wody.

Pro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy BuderusPro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy BuderusPro¶ba o zidentyfikowanie podzespołów pieca firmy Buderus

- Jednak przy trzecim podzespole kompletnie nie wiem czym on jest... Pompa gazu?

Gor±co proszę Was - Drodzy Forumowicze o pomoc przy zidentyfikowaniu tych przedmiotów oraz jeżeli kto¶ by wiedział, ile takie czę¶ci poszczególnie kosztuj± (pragnę je sprzedać... w końcu po to je wykręcałem). Oraz ostatnia pro¶ba o ewentualne przedsiębiorstwa lub użytkowników forum, którzy by mogli je ode mnie zakupić.

Pozdrawiam Serdecznie i dziękuję za odpowiedzi.
  • Pomocny post
    Moderator na urlopie...
    1-sterownik, 2-pompa wody, 3- zawór gazu. Czy to Ci się uda sprzedać - nie wiem, ale zawsze możesz próbować na aukcjach internetowych np.
  • Użytkownik obserwowany
    Rabat13 napisał:
    Witam Serdecznie,

nazywam się Rafał i chciałbym poprosić Was - Forumowiczów o pomoc w zidentyfikowaniu podzespołów pieca gazowego Buderus...