Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

brak wolnych obrotow w zimnym silniku toyota celica 4A-FE 1,8

28 Sie 2011 12:02 2005 2
  • Poziom 9  
    witam ... mam problem z obrotami w mojej zabawce , podczas rozruchu zimnego silnika nie mam wolnych obrotow ( jak sie zagrzeje jest ok ) gdy podkrecilem na ciegnie sruba regulacyjna to znow na zimnym jest ok ale na cieplym ma za wysokie i teraz kurcze nie wiem czy moze cos jakies podcisnienie czy moze czujnik , bardzo prosze o odp pozdrawiam wszystkich ...
    DODAM ze ten silnik to ten sam co w avensis 4A-FE
  • Moderator na urlopie...
    A ja wyczyściłbym przepustnicę na początek.
  • Poziom 1  
    nie ma takiego silnika jak 1.8 4a-fe. 4a-fe to jest tylko 1.6 a 1.8 to 7a-fe :)