Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kolumny,Jamo s 606 hcs 3, trzeszczące fronty

28 Sie 2011 13:37 4124 7
  • Poziom 2  
    Mam problem z frontami zestawu Jamo 5.0. Nie wiem od czego to zależy, bo nie zauważyłam szczególnej sytuacji w której to się dzieje. Mianowicie, czasem po włączeniu a czasem w trakcie używania głośników oba fronty, lewy i prawy, nie grają poprawnie tylko dają efekt w postaci dzwięku jaki towarzyszy przy przewijaniu szybkim utworu. Pozostałe głośniki, centralny i satelitki grają bez zarzutu. Zaznaczam,ze nie znam się kompletnie na sprzęcie i zasadach jego działania, więc ograniczam się do sprawdzenia czy kable są na miejscu i dokręceniu im śrubki:) Amlituner, HK AVR 160, nie wykazuje żadnych błędów. Po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu wraca wszystko do normy, ale i tak problem wraca minimum raz dziennie.
    Proszę o wskazówki, co może być na rzeczy i co powinnam zrobić, jeśli ktoś z was zetknął sie z takim problemem. Czy ta sytuacja wymaga już kontaktu z serwisem a może jest banalny powód tej sytuacji i jestem w stanie sama go rozwiązać?
    Przeszukiwałam forum ale nie znalazłam takiego problemu z zestwem jamo s 606. Pozdrawiam
  • Moderator Akustyka
    Kolumny akurat nie mają tu nic do gadania. Rozumiem, że dźwięk jest przyspieszony ?
    W kolumnach nie ma co, zrobić takiego efektu, winą jest, zapewne amplituner.
    Jeśli Koleżanka nie zna się na elektronice, to proponuję skontaktować się z serwisem. Jeśli amplituner, jest na gwarancji, proponuję oddać a gwarancję.
  • Moderator
    Proponuję przywrócić ustawienia fabryczne w amplitunerze. W instrukcji jest podane, jak to zrobić.
  • Poziom 14  
    A może to wina odtwarzacza ?
  • Moderator
    Jest to całkiem możliwe. Niestety, autorka nie podała, przy jakim źródle sygnału występuje opisany efekt. Proponuję wstrzymać się z oceną do jej powrotu na forum.