Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Nie wiem jak nagrać muzykę na komputer

lelas44 01 Sep 2011 14:50 4355 9
    lelas44
    Level 9  
    Witam. Jestem solowym muzykiem, zwracam się o pomoc przy nagrywaniu własnej muzyki. posiadam instrumenty, cała game mikrofonów, porządny powermixer, wzmacniacze itd, od dłuższego czasu próbuje nagrać na komputer własne wykonania piosenek z mizernym skutkiem. jeśli ktos wie co trzeba zrobic to serdecznie proszę o pomoc, z góry dziękuje.
    marekhab
    Level 33  
    Z tyłu komputera jest wejścia audio stereo (IN) JACK 3.5mm tam podepnij to co chcesz zgrywać, w programach pod zakładką <akcesoria > jest rejestrator dźwięku, ewentualnie program potrafiący zgrać dźwięk.
    1010011010
    Level 32  
    Najlepszym wyjściem byłaby karta dźwiękowa na PCI - karta zintegrowana nie wyrobi z czymś takim.
    W takiej karcie będziesz miał wejście LINE IN gdzie wepniesz swój mixer, następnie po skonfigurowaniu owej karty (najczęściej jest to menu obrazkowe i wszystko krok po kroku) będziesz mógł nagrać dźwięk np. w Audacity i przy okazji go w nim zmodyfikować.
    Niektóre karty posiadają dodatkowy panel dzięki któremu nie będziesz musiał wpinać wszystkiego z tyłu komputera a wepniesz z przodu :) Większość paneli przednich posiada wejścia typu jack (nie mylić z 3.5mm) więc twój sprzęt powinien bez problemu z tym współgrać.
    RADU23
    Moderator of Computers service
    1010011010 wrote:
    Najlepszym wyjściem byłaby karta dźwiękowa na PCI - karta zintegrowana nie wyrobi z czymś takim.
    W takiej karcie będziesz miał wejście LINE IN gdzie wepniesz swój mixer

Czyli wg. ciebie karty zintegrowane HD audio nie posiadają wejścia LINE IN? Gratuluje wiedzy.

Dodano po 2 [minuty]:

1010011010 wrote:
    Większość paneli przednich posiada wejścia typu jack (nie mylić z 3.5mm)

Wyjaśnij o jakie wejście chodzi skoro jack nie jest 3,5mm?. Może 6,3mm?.