Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

mikrofala daewoo KOC-629Q pali bezpiecznik anodowy.

03 Sep 2011 01:17 3809 4
  • Level 12  
    Witam!
    W kuchence, która nie grzeje mikrofalami namierzyłem spalony bezpiecznik anodowy 630mA/5kV. Kondensator i dioda wyglądają na sprawne. Kontrowersje budzi magnetron. Nie znam się za bardzo na kuchenkach dlatego liczę na Waszą pomoc:
    magnetron ma rezystancję żarzenia w okolicach ułamków oma ale także między żarzeniem/anodą a masą jest coś koło 250Ω. Czy tak powinno być czy śmietnik?
    Jeśli ktoś ma na sprzedaż magnetron 2M218 80922AN HF lub podobny, to proszę na PW.

Magnetron ma nawiercone 6 otworów pod śruby, z czego przykręcony jest tylko na jedną - z drugiej strony trzymają go metalowe łapki.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Helpful post
    Level 43  
    Po pierwsze, przepraszam Kolegę, ale STANOWCZO odradzam samodzielne ,,grzebanie" w kuchenkach mikrofalowych !!!. Wyraźnie widać, że Kolega nie ma niestety pojęcia o tym, co robi, a napięcia występujące w tym urządzeniu są ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNE!!!!!!
    Po drugie, naprawdę chcę pomóc, ale jedynie polecam oddanie do serwisu. Tu naprawdę nie ma żartów !!!!
  • Level 12  
    "Serwis" stwierdził uszkodzeniee magnetronu - naprawa nie opłacalna... pozostaje więc druga część pytania, trochę niezgodna z przeznaczeniem tego działu lecz nie widzę sensu tworzyć nowego: kto ma taki magnetron na zbyciu za rozsądne pieniądze?
  • Level 12  
    kupiłem na aukcji, założyłem i wbrew obawom kolegi jeszcze żyję a kuchenka działa. Kosztowało to 33pln z przesyłką.