Witam serdecznie,
Mianowicie problem jest następujący:
Budujemy układ zawiedzenia hydro-pneumatycznego od Citroena Xantii.
Jest to praca na zaliczenie do szkoły i potrzebujemy szybkiej pomocy.
Posiadamy części ze szrotu od modelu 1.8 benzyna 94r.:
-2 przednie McPersony z kulami
-całą tylną belkę (belka, 2 wahacze z 2 kulami)
-rozdzielacz tył (taki z membraną i 4 wyjściami)
-oraz trochę przewodów od wysokiego ciśnienia (hamulcowych i od zwieszenia)
-pompę LHM
-zbiornik na płyn z wieloma wyjściami
-silnik od frani
-pasek z napinaczem do połączenia silnika z pompą
-przełącznik (wajche) od zmiany wysokości
-trochę trójników i czwórników
Tylną belkę trochę skróciliśmy dla zmniejszenia gabarytu całego modelu i pospawaliśmy całość do kupy żeby wszystko było na miejscu i działało.
W tym momencie mamy problem jak połączyć te wszystkie przewody wysokiego i niskiego ciśnienia ze sobą żeby to wszytko zadziałało.
Nie jestem tez pewien czy mamy wszystkie części ponieważ zakupiliśmy to wszystko z demontażu. Nawet pompa jest od innego auta
Wszystko stoi na kołach od maluch którego rozebraliśmy na podwórku.
I jeszcze jest jedna kwestia- czy układ będzie samoistnie opadał tak jak w oryginale jeżeli ma 1/10 swojej masy w oryginale?? o podnoszenie się nie przejmujemy.
Wszystkie osoby które znają się na tych "dziwnych" autach proszę o pomoc.
Musimy mieć jakiś konkretny schemat pod ten model, ponieważ podobno ten rocznik miał tylko 4 swery, nie jak późniejsze 6 do których jest wiele schematów.
Oraz o poradę czy to wszystko zadziała w podanej przeze mnie konfiguracji??
Jeżeli zajdzie taka potrzeba to wstawie zdjęcia tego co mamy na ten moment.
Z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam
Mianowicie problem jest następujący:
Budujemy układ zawiedzenia hydro-pneumatycznego od Citroena Xantii.
Jest to praca na zaliczenie do szkoły i potrzebujemy szybkiej pomocy.
Posiadamy części ze szrotu od modelu 1.8 benzyna 94r.:
-2 przednie McPersony z kulami
-całą tylną belkę (belka, 2 wahacze z 2 kulami)
-rozdzielacz tył (taki z membraną i 4 wyjściami)
-oraz trochę przewodów od wysokiego ciśnienia (hamulcowych i od zwieszenia)
-pompę LHM
-zbiornik na płyn z wieloma wyjściami
-silnik od frani
-pasek z napinaczem do połączenia silnika z pompą
-przełącznik (wajche) od zmiany wysokości
-trochę trójników i czwórników
Tylną belkę trochę skróciliśmy dla zmniejszenia gabarytu całego modelu i pospawaliśmy całość do kupy żeby wszystko było na miejscu i działało.
W tym momencie mamy problem jak połączyć te wszystkie przewody wysokiego i niskiego ciśnienia ze sobą żeby to wszytko zadziałało.
Nie jestem tez pewien czy mamy wszystkie części ponieważ zakupiliśmy to wszystko z demontażu. Nawet pompa jest od innego auta

Wszystko stoi na kołach od maluch którego rozebraliśmy na podwórku.
I jeszcze jest jedna kwestia- czy układ będzie samoistnie opadał tak jak w oryginale jeżeli ma 1/10 swojej masy w oryginale?? o podnoszenie się nie przejmujemy.
Wszystkie osoby które znają się na tych "dziwnych" autach proszę o pomoc.
Musimy mieć jakiś konkretny schemat pod ten model, ponieważ podobno ten rocznik miał tylko 4 swery, nie jak późniejsze 6 do których jest wiele schematów.
Oraz o poradę czy to wszystko zadziała w podanej przeze mnie konfiguracji??
Jeżeli zajdzie taka potrzeba to wstawie zdjęcia tego co mamy na ten moment.
Z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Pozdrawiam