Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Pneumatyczne wyprzedzenie wtrysku 1Y

04 Sep 2011 08:43 1216 4
  • Level 33  
    Witam serdecznie! Mój Seat Toledo 1Y jak jest zimny, to odpala dobrze, ale trzęsie się niemiłosiernie dopóki nie przestaną grzać świece żarowe (niskie obroty). Jak już się wyłączą jest OK. Za każdym odpaleniem muszę wyciągać dźwignię przyspieszenia kąta wtrysku nawet na ciepłym, wtedy lepiej pali (pompa już się wysłużyła) i teraz wpadłem aby zaczerpnąć pomysł z AAZ-a, mianowicie zastosowanie zamiast owej dźwigni siłownik pneumatyczny sterowany elektrozaworem, który będzie otwierał podciśnienie po podaniu na niego napięcia ze świec, zamykał analogicznie po przestaniu grzania, czyli jak obroty już będą OK. Teraz pytanie - czy w 1Y jest skąd podkraść podciśnienie? Tylko z pompy vaacum?
  • Level 32  
    polonez15 wrote:
    Za każdym odpaleniem muszę wyciągać dźwignię przyspieszenia kąta wtrysku nawet na ciepłym, wtedy lepiej pali (pompa już się wysłużyła)

    Ustaw kąt wtrysku. Możesz nawet przyspieszyć 005 - 010 mm. Gdyby pompa się wysłużyła, to by w ogóle nie palił.
  • Level 33  
    Kąt był ustawiany, obecnie jest w najsprawniejszm wyprzedzeniu:) Idea tematu jest nieco inna:)
  • VIP Meritorious for electroda.pl
    Daj trójnik przed serwem a za zaworem, jeśli jest, bo nie pamiętam.
    P.S. Takie objawy zmusiłyby mnie do zerknięcia na rozrząd a zwłaszcza na dolne koło rozrządu i połączenie z wałem.
  • Level 33  
    Rozrząd robiłem, jest w porządku, kółko dolne też bez oznak typowych dla wyrobienia.