Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Netia NO LImits- chyba jakiś żart?

07 Sep 2011 09:45 10154 43
  • Level 9  
    Witam
    Mam problem z naszą kochaną Netią. Otóż kupiłem mieszkanie,gdzie byl internet z Netii 4mb z którego korzystałem. Jako nabywca zmieniłem umowę na NO limits i nagle włączyli mi 2mb. Na info mówią ze taka prędkość jest dostępna tylko,mimo tego ze pracowałem na 4mbit i wszystko elegancko chodziło. A najlepsze jest to,że mam linie netii (Cu) i ich centrala jest 100m od mojego mieszkania, a oni mówią ze tylko 2mbit pociągnie,nawet technik który niby mnie przełączał mówił ze te 20mbit pójdzie a przełączył na 2 :)
    Router pokazuje takie staty:
    Download SNR Margin 10.9 dB
    Upload SNR Margin 14.2 dB
    Download Attenuation 5.0 dB
    Upload Attenuation 3.1 dB
    Download Output Power -24.5 dBm
    Upload Output Power -29.4 dBm
    Download Attainable Rate 12120 Kbps
    Upload Attainable Rate 1349 Kbp

    Proszę o pomoc, co teraz robić, jak z nimi walczyć bo nie uśmiecha mi sie płacić 60zł za 2mbit :)
    Pozdrawiam
  • NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.
  • Level 12  
    założyłem nolimits,na starcie mialem6,po ok miesiącu odblokowali do20.tak wiec może poczekaj.
  • NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.NOVATEK-ELECTRO POLSKA SP. Z O.O.
  • Level 36  
    Czekanie nic nie da, to nie BSA gdzie mają 30 dni.

    @Araspol: dzwoń do skutku aż trafisz na kogoś kto się choć odrobinę zna. Masz podobny przypadek jak inna osoba z 512 kbps ("na granicy możliwości") z linią na blisko 20 Mb/s. Tutaj niemal na pewno jest nieprawidłowa konfiguracja portu na centrali i drastycznie zaniżona moc.

    Pochwal się ile będzie po naprawie, bo lubię takie statystyki, a tu się szykuje kolejny "rekord świata", póki co mam dowód na synchronizację 27410 z Netii CU. Ty może masz szansę na więcej.
  • Level 9  
    Dzięki za odpowiedź.
    A również Ci wciskali,że więcej nie da rady i jesteś na ich linii (Cu)?
    @terrade: Teraz jak dzwoniłem to niby złożyli jakiś wniosek do techników czemu jest tylko 2mbit na linii i mam czekać co z tego będzie, a to,że siedzę obok centrali to do nich nie dociera:) Wynikami na pewno się pochwalę.
    Pozdrawiam
  • Level 36  
    Ja jestem na LLU. Nic mi nie wciskali, jedynie więcej niż mogę mieć, tzn. mogę tyle mieć gdy linia jest w pełni formy (zwykle 5% w czasie roku). Na No Limits włączyli mi maksimum - było 14000, forma linii spadła zrobiło się 9000, a potem dalej i jest 7000 (choć 9000 wraca, 14000 wróci po potężnej burzy na którą zanosi się za rok).

    Co do twoich parametrów to po naprawie wklej pełny obrazek, bo póki co nie podałeś synchronizacji (jedynie z Marginu i mocy się domyślam, że zapewne masz ~2496 - 2 Mb/s lub 4960 - 4 Mb/s).
  • Level 9  
    Na dzień dzisiejszy to wygląda jak na zdjęciu poniżej. Teraz mi powiedzieli,że jest zlecone zadanie sprawdzenia dostępności na mojej linii i jeśli po tym będą znowu te 2 mbit, to nic nie mogą zrobić. Mam także czekać 30 dni,bo niby łącze dostosowują, co konsultant to inna wersja.

    Netia NO LImits- chyba jakiś żart?
  • Level 2  
    Witam
    Też mam problem z Netia NO Limits. Poprzednio miałem umową z netią na prędkość 1 mb i taka chodziła bez problemów, 3 miesiące przed jej końcem zaczęły się telefony od konsultantów i każdy z nich zapewniał, że sprawdzili moją linie i bez problemu będzie działać mi prędkość 20mb, więc w końcu sie zgodziłem. Nowa umowa obowiązuje od 1 sierpnia ,a ja nadal mam 1mb, dzwoniłem do nich kilka razy to mówią, że oni juz mi włączyli 20mb po czym zaczynają sprawdzać dlaczego ciągle mam 1 mb po czym sie rozłączają :cry:

    Moje pytanie jest takie: jaką max prędkość mogę osiągnąć przy tych parametrach??

    Netia NO LImits- chyba jakiś żart?

    Z góry dzięki za odp.
  • Level 16  
    Z załączonego obrazka wyraźnie wynika, że masz włączoną prędkość 20Mbps D / 1Mbps U . Bydź może wina tkwi w kiepskim routerze, na początku proponuję resrt i wprowadzenie na nowo wszystkich ustawień, jak nie pomoże to pozostaje wymiana routera.
  • Level 36  
    _Driver_ wrote:
    Moje pytanie jest takie: jaką max prędkość mogę osiągnąć przy tych parametrach??
    ~<19 Mb/s.

    _Driver_ wrote:
    po czym zaczynają sprawdzać dlaczego ciągle mam 1 mb po czym sie rozłączają :cry:
    Było wiele razy, na zmianę na loginie się czeka (dotyczy Neostrady i BSA), ale nie tak długo (1 sierpnia to ostatni dzień na zmianę), więc ...

    Araspol wrote:
    Mam także czekać 30 dni,bo niby łącze dostosowują, co konsultant to inna wersja.
    ... więc trzeba dzwonić do skutku aż się trafi na kogoś kto ma trochę wiedzy, w twoim przypadku przydałby się kontakt telefoniczny z technikiem (który to zrobi od ręki w minutę).
  • Level 9  
    terrade wrote:
    ... więc trzeba dzwonić do skutku aż się trafi na kogoś kto ma trochę wiedzy, w twoim przypadku przydałby się kontakt telefoniczny z technikiem (który to zrobi od ręki w minutę).


    Teraz czekam na to wykonanie ich zadania,bo cały czas to samo śpiewają ze sprawdza dostępność,zobaczę co z tego wyniknie.
  • Level 23  
    Z tego co widzę, została koszmarnie zaniżona moc (-30 dBm?... norma to 0 do +10...) - dlatego mimo dobrych parametrów linii masz bardzo słabe połączenie. Dzwoń na infolinię, powiedz że moc wyjściowa została znacząco zmniejszona. Jak nie pomoże, pisz na blogu Netii. Jak to też nie pomoże, to pozostaje UKE (bo naprawienie tego stanu rzeczy jest ewidentnie w mocy operatora; sieć własna Netii, więc nic na TP zwalić nie mogą).
  • Level 9  
    Witam
    W końcu kumaty gość na infolinii i przełączył mnie,teraz statystyki wyglądają tak jak poniżej, jednak dalej pobieram 2mbit tylko, w czym tkwi problem?

    Netia NO LImits- chyba jakiś żart?
  • Level 36  
    W tym co pisałem wcześniej (do _Driver_) czyli ograniczeniem na loginie, technik Netii twierdził, że LLU też to ma, to i CU pewnie też. Tyle, że nie widziałem żeby ktoś się na to skarżył, bo to jest zmieniane od razu (zaś w przypadku Neostrady bywa, że nową synchronizację ma się od ręki podczas rozmowy wyrażającej chęć przyśpieszenia, a na zmianę na loginie się czeka i stąd jest mnóstwo tematów).

    Co do nowych parametrów to są rozczarowujące, nici z "rekordu świata", ale tylko dlatego, że technik niepotrzebnie podbił Margin do 9 dB (zapewne Target Margin, podbić może też "automat" przy słabej linii, ale ta jest fenomenalna). Podbijają nawet do 12 dB (np. gdy rwie i osoba prosi o większą stabilność). Ale po co tu? No cóż będziesz miał zaledwie <21 Mb/s, ale jeszcze musisz dzwonić po zmianę na loginie, więc może wynegocjujesz typowy Margin 6 dB.
  • Level 9  
    Dzięki terrade za odpowiedź. Właśnie skończyłem rozmawiać z konsultantem,powiedział ze dzisiaj,maksymalnie jutro będzie włączone.gdyż teraz coś tam technicy muszą sprawdzić,jakieś zlecenie musi formalnie wejść,tak mówił że nie za bardzo go rozumiałem :p Czekam 2 dni i jak nic nie będzie to znowu mają telefon. :)
  • Level 2  
    Zadzwoniłem wczoraj do netii i w końcu trafiłem na kompetentnego konsultanta, który sprawdził jaka jest prędkość na centrali i stwierdził, że też jest tylko 1mb, przyjął zgłoszenie, a od dziś cieszę się już szybkim netem.
    Netia NO LImits- chyba jakiś żart?

    Dzięki wszystkim za pomoc:D
  • Level 9  
    Nie to jest jakaś kpina,właśnie odbyłem rozmowę po której stwierdzili ze mogę mieć tylko 2mbit na tej centrali i nic więcej. Mam niby teraz reklamacje zgłaszać bo oni już nic nie zrobią z działu technicznego. Żart, jeden wielki żart ta Netia.
  • Level 36  
    Po prostu masz wielkiego pecha. Klasyczną naprawę opisał _Driver_, ot był błąd, była reklamacja i naprawa od ręki (przez kogoś kto słyszał o loginie). Też musisz wylosować kogoś takiego.

    Twoja synchronizacja to 25127! Więc żadnych bzdur, że max to 2 Mb/s! Moim zdaniem ktoś przez pomyłkę włączył Ci profil dla 2 Mb/s (zarówno na porcie jak i na loginie). Udało Ci się odkręcić problem synchronizacji, teraz trzeba załatwić login. Inna możliwość (mało realna), że linia bardzo sypie błędami CRC, HEC, ogromne ilości błędów w teście BER itp. Podpieraj się też tym, że miałeś bezproblemowe 4 Mb/s co znaczy, że na 100% może być więcej niż 2.
  • Level 9  
    Dzięki za odpowiedź. Właśnie wysłałem reklamacje na ich maila,tylko mam problem z ich blogiem, robię wyślij a mój post się nie pokazuje :P Dzisiaj mi mówił,że sprawdził na centrali i tylko taka szybkość z tej centrali do mnie może wyjść- 2mbit. Najchętniej już bym zerwał umowę, bo mi powoli sił brakuje do nich.
  • Level 23  
    Posty na blogu są moderowane, więc od razu się nie pokaże - po wysłaniu powinieneś mieć komunikat że "komentarz został wysłany do moderatora i oczekuje na akceptację". Jak piszesz, to najlepiej podaj mail kontaktowy (jest pole na email przy pisaniu postu).

    Jak będą jeszcze trudności robili i twierdzili że tylko 2 Mb to nic tylko do UKE pisać.
    PS. na wszelki wypadek nagrywaj rozmowy.
  • Level 9  
    A jednak można. Napisałem na blogu,po 10 min miałem telefon od nich. Dali mi tymczasowe loginy i testuje prędkość, aktualnie jest 16 mbit. Jutro do mnie zadzwonią i jak nic dzisiaj nie będzie rwało to mi od nowego okresu rozliczeniowego włącza ta prędkość. Morał z tego taki, że o swoje trzeba krzyczeć głośno :)

    EDIT: 23.09.2011

    Witam
    Po wielkich przebojach cieszę się szybkim internetem. Dziękuje wszystkim za pomoc.
    Oto wyniki:

    Netia NO LImits- chyba jakiś żart?
  • Level 9  
    Araspol widze ze polaczenie masz z Bydgoszczy, mam dokladnie taki sam problem jak Ty i postanowilem zawalczyc o swoje...
    jakie to osiedle ?
    moze bedzie to dodatkowym argumentem dla mnie w walce o upragnione 20mb/s

    i gdybys mogl, podaj link do wpisu na blogu.. chetnie zobacze co tam nasmarowales ciekawego.. co zmusilo ich do zwiekszenia predkosci :)
  • Level 9  
    Witam
    Właśnie w tym problem,że tak nasmarowałem,że mój wpis nigdy się nie pojawił tylko rozwiązano mój problem. A osiedle to wyżyny.
  • Level 2  
    Witam,
    Ja także mam różne problemy z No Limits. Pomijając już niewłączenie usługi na czas, umowę miałem mieć na LLU, a jest na BSA/WLR. Później okazało się, że maksymalna prędkość Internetu jaką mogę osiągnąć to 6 Mb/s. Przed podpisaniem umowy wielokrotnie zapewniano mnie, że będę miał ok 15 Mb/s. Do centrali mam ok 100m. Jaką prędkość mogę osiągnąć na takich parametrach:
    Netia NO LImits- chyba jakiś żart? Netia NO LImits- chyba jakiś żart?

    Z góry dzięki za pomoc.
  • Level 23  
    Muszą Cię przełączyć na ADSL2, wtedy na synchronizację rzędu 15,5-16,5 Mb możesz liczyć; może więcej... (realna prędkość jest mniejsza. będzie ok. 12-13 Mb). Jeśli zapewniano Cię że będzie umowa na LLU to co się stało, że ostatecznie weszło na BSA? Zawsze możesz opisać sprawę na blogu Netii, zazwyczaj to pomaga (choć nie zawsze :) ).
  • Level 2  
    Nie wiem co się stało. Dzwoniąc na infonetię nic nie mogę się dowiedzieć. Osoby które tam siedzą powtarzają w kółko "Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie...". Do tej pory nie udało mi się trafić na kogoś kompetentnego. Netia podobno miała automatycznie przełączać z BSA na LLU jeśli tylko pojawi się taka możliwość. Teraz okazuje się ze jest to niemożliwe. Chyba faktycznie muszę opisać wszystko na blogu, może tam będzie ktoś kto będzie w stanie mi pomóc.
  • Level 10  
    hehe :). Wesoły temat :). Internet Netia "no-limit?!" powinna działać każdemu tak jak obiecują.
    :D Osobiście około 4h trwały u mnie rozmowy z Netią by w końcu cieszyć się niby bez limitu a blokowanymi prędkościami (wg speed test) 22Mb download i 1Mb upload.

    :D Ruter pokazuje 25Mb/1,25Mb i tak powinno wszystko działać skoro jest bez limitu no ale już mi się nie chce kłócić z nimi. Bez limitu obiecują a blokują na 22/1.

    Rady dla ludzi którzy mieli mieć więcej a nie mają:
    - !! dzwonić do nich codziennie po kilka razy,
    - !! pytać najpierw o odległość od centrali i możliwości. Np. 300 metrów = 100Mb radiowo lub pseudo no limit 22/1 jak z gniazdka,
    - !! jak konsultant gada, że trzeba czekać ileś dni na przyśpieszenie - G... Prawda. Umowa jest od tego dnia i od tego dnia MA BYĆ - niech coś wpisze w kompie, żeby działało,
    - !! w ogóle to musisz dzwonić do nich by przyśpieszyli!!! Sami tego nie zrobią!!!,
    - !! jak gada, że jest wszystko u nich dobrze skonfigurowane - rozłącz sie z gościem. Dzwoń do kogoś innego,
    - !! jak każe wyłączyć firewall, gg, norton itp TO CAŁKIEM MOŻLIWE, ŻE ZA CHWILĘ CI NAPRAWI PRĘDKOŚCI zganiając na firewall itd :D. Otóż żadna aplikacja nie blokuje neta. Mi konsultant poradził by wyłączyć i nagle było wszystko OK. Włączyłem firewall itd - no i dalej OK - czyli w tym czasie co wyłączałem go, konsultant coś wpisywał u siebie w kompie. Poza tym słyszałem w słuchawce jego bardzo szybkie klikanie w klawisze więc możliwe, że kilka kliknięć było w mojej sprawie i coś tam pozmieniał w ustawieniach, :)
    - !! NIE GADAJ Z KOBIETAMI. TE NISKIEGO SZCZEBLA NIC NIE WIEDZĄ. Baba technik = żart, pewnie studentka dorabia w call center. Ja już wiem dużo. Netia po kablu pójdzie na 22/1. Żeby było 50Mb (a już nawet 100Mb można) musi być usługa TV - czyli dla niektórych oznacza to nową umowę jak mieli tylko telefon i internet. Stały klient otrzymuje 30 minut komórek co miesiąc do telefonu non stop wraz netem 22/1 przy przedłużaniu umowy więc można wybierać pomiędzy nową umową TV/net 100Mb a przedłużeniem z 30 darmowymi minutami na komórki (po 1 minucie naliczanie sekundowe) i net 22/1 bez TV,
    - !! JAK CI PRZYŚPIESZĄ Z 4 NA 20 PAMIĘTAJ O UPLOAD!!!!!!!!!!!! bo znów będziesz dzwonił godzinami by zwiększyli z nędznego 0,5Mb na 1Mb,
    - !! Podziękuj temu miłemu konsultantowi, który Ci pomoże mieć prędkość jaką powinieneś mieć. On na to zasłużył. On jeden z dziesięciu


    :D Jak Ci zrobią po 4 telefonach to gratuluje!! :D Ja wykonałem dużo by było 20Mb a potem znów dużo dzwoniłem bo zapomniałem o upload.

    Usługi Netii są super. Jak już zrobią raz to działa ciągle bez problemów. Polecam Netię od kilku lat każdemu. Proszę się nie denerwować na konsultantów tylko śmiać z tego co mówią. Każdy telefon przybliża Cię do poprawy własnego łącza :) . Pytaj o odległość i możliwości, a to co Ci powiedzą będziesz miał tylko dzwoń - domagaj się. Któryś technik kiedyś Cię przełączy na szybszy net. Ja teraz mam spokój i się cieszę z tych 22/1. 4h rozmów nie poszło w niebyt :) Dobrze, że mam telefon od nich i za darmo dzwonie *88.

    Zagrożeniem dla Netii jest UPC - za chyba 100zł masz realnie 88/8Mb + tel + TV. Sam widziałem u kolegi. W Netii to kosztuje 140zł (tak mi mówiła miła Pani). Nie wiem tylko czy net Netii 100Mb ma upload 10Mb? :)

  • Level 40  
    Netia 100Mbit nawet nie ma ofercie na stronie bo jest tylko chyba w jednym czy dwóch miastach bo przejęli jakąś prywatna firmę osiedlowa, przynajmniej tak słyszałem
    UPC jest głównie na dużych osiedlach i obie firmy rzadko wchodzą sobie w paradę, netia czy t ma o wiele większy zasięg działania
  • Level 23  
    @kuba83kuba83:

    Rady dla ludzi którzy mieli mieć więcej a nie mają:
    - !! dzwonić do nich codziennie po kilka razy,
    Jak najbardziej popieram. Pisanie na blogu Netii także pozwala pociągnąć sprawę

    - !! pytać najpierw o odległość od centrali i możliwości. Np. 300 metrów = 100Mb radiowo lub pseudo no limit 22/1 jak z gniazdka,
    Zgadzam się - najpierw wyciągnąć od nich deklarację na temat jakości linii

    - !! jak konsultant gada, że trzeba czekać ileś dni na przyśpieszenie - G... Prawda. Umowa jest od tego dnia i od tego dnia MA BYĆ - niech coś wpisze w kompie, żeby działało,
    Nie do końca tak - tylko w przypadku umowa na sieci własnej Netii i na LLU. Na BSA muszą się bawić z TP, która Netię niezbyt lubi; bywa to powodem opóźnień.

    - !! w ogóle to musisz dzwonić do nich by przyśpieszyli!!! Sami tego nie zrobią!!!,
    Zazwyczaj zrobią sami, nie zaszkodzi jednak przypomnieć się co kilka dni; jeśli ma się LLU albo sieć własną Netii (CU) i nie ma pełnej prędkości - to codziennie.
    - !! jak gada, że jest wszystko u nich dobrze skonfigurowane - rozłącz sie z gościem. Dzwoń do kogoś innego,
    Najpierw jednak lepiej upewnić się, że problem nie leży u nas - sprawdzić filtry, gniazdka , kable, synchronizację routera, parametry itp

    - !! jak każe wyłączyć firewall, gg, norton itp TO CAŁKIEM MOŻLIWE, ŻE ZA CHWILĘ CI NAPRAWI PRĘDKOŚCI zganiając na firewall itd :D. Otóż żadna aplikacja nie blokuje neta. Mi konsultant poradził by wyłączyć i nagle było wszystko OK. Włączyłem firewall itd - no i dalej OK - czyli w tym czasie co wyłączałem go, konsultant coś wpisywał u siebie w kompie. Poza tym słyszałem w słuchawce jego bardzo szybkie klikanie w klawisze więc możliwe, że kilka kliknięć było w mojej sprawie i coś tam pozmieniał w ustawieniach, :)
    Nie spotkałem się z takim wypadkiem, choć jest to możliwe; z drugiej strony jednak np. Kaspersky Internet Security potrafi okrutnie mieszać w wynikach speedtestów we Flashu (na 8 Mb miałem czasem 1, czasem 100(!) Mb). Dlatego też lepiej wykonać test z wyłączeniem firewalla ZANIM zadzwonimy (warto dla pewności włączyć ten Windowsowy w przypadku pracy pod systemem Microsoftu :) ) - będzie dla porównania...

    - !! NIE GADAJ Z KOBIETAMI. TE NISKIEGO SZCZEBLA NIC NIE WIEDZĄ. Baba technik = żart, pewnie studentka dorabia w call center. Ja już wiem dużo. Netia po kablu pójdzie na 22/1. Żeby było 50Mb (a już nawet 100Mb można) musi być usługa TV - czyli dla niektórych oznacza to nową umowę jak mieli tylko telefon i internet. Stały klient otrzymuje 30 minut komórek co miesiąc do telefonu non stop wraz netem 22/1 przy przedłużaniu umowy więc można wybierać pomiędzy nową umową TV/net 100Mb a przedłużeniem z 30 darmowymi minutami na komórki (po 1 minucie naliczanie sekundowe) i net 22/1 bez TV,
    Wykonałem łącznie w swojej "karierze" klienta Netii około 120 telefonów w sprawach technicznych. Zdarzało się że to właśnie kobieta rozwiązywała sprawę, więc się nie zgodzę...
    PS. te 50/100 Mb to pod warunkiem że jest dostępny VDSL... albo ETTH ;) czyli obecnie tylko tam gdzie Netia ma sieć własną


    - !! JAK CI PRZYŚPIESZĄ Z 4 NA 20 PAMIĘTAJ O UPLOAD!!!!!!!!!!!! bo znów będziesz dzwonił godzinami by zwiększyli z nędznego 0,5Mb na 1Mb,
    Nie spotkałem się z taką sytuacją, choć możliwe - warto jednak sprawdzić czy obniżony upload nie jest winą modemu/linii - dość często synchronizacja jest znacznie poniżej 1200 kb/s dla uploadu, wtedy pełnego 1 Mb nie osiągniemy

    - !! Podziękuj temu miłemu konsultantowi, który Ci pomoże mieć prędkość jaką powinieneś mieć. On na to zasłużył. On jeden z dziesięciu

    Warto - zasłużył ;)

    Usługi Netii są super. Jak już zrobią raz to działa ciągle bez problemów.
    No... zasadniczo tak, mi się raz zdarzył jeden problem z błędnymi ustawieniami. Ale ogólnie mogę się zgodzić
    Polecam Netię od kilku lat każdemu.

    Też to robiłem, dopóki nie wprowadzili No Limits - na początku myślałem że to super oferta, ale jak zacząłem słyszeć o zaniżaniu mocy i przebojach w stylu "obiecywali 20 Mb a jest 2", to polecać przestałem. Czarę goryczy zaś przelało to, że na blogu napisali w taki sposób, że zasugerowali VDSL za 59 złotych - potem się okazało że tylko w wersji za 99 zł z telewizją - "haczyki" i manipulacja słowami to nie jest coś, co powinna dbająca o klientów firma robić. Netia zaś twierdzi, że o klientów dba - tzw "klientomania"...

    Proszę się nie denerwować na konsultantów tylko śmiać z tego co mówią. Każdy telefon przybliża Cię do poprawy własnego łącza :) . Pytaj o odległość i możliwości, a to co Ci powiedzą będziesz miał tylko dzwoń - domagaj się. Któryś technik kiedyś Cię przełączy na szybszy net. Ja teraz mam spokój i się cieszę z tych 22/1. 4h rozmów nie poszło w niebyt :) Dobrze, że mam telefon od nich i za darmo dzwonie *88.
    W przypadku telefonu Non Stop można też dzwonić na 227111111 - opłata jak za stacjonarny, więc de facto za darmo.

    Przede wszystkim zaś - w miarę możliwości KAŻDĄ ROZMOWĘ NAGRYWAĆ. (nagranej rozmowy nie wolno udostępniać, jednak na własny użytek można to robić, jeśli jesteśmy jedną ze stron rozmowy) - wtedy podczas reklamacji, ew. sporu z mediacją UKE piszemy jasno i wyraźnie co nam obiecano. Jeśli ze strony Netii padnie zaprzeczenie - oferujemy przekazanie nagrania rozmowy.

    Bródka wrote:
    UPC jest głównie na dużych osiedlach i obie firmy rzadko wchodzą sobie w paradę, netia czy t ma o wiele większy zasięg działania


    UPC jest raczej zagrożeniem dla usług VDSL które mają obecnie bardzo ograniczony zasięg; głównie większe miasta... dla usługi ADSL
  • Level 10  
    warunków jest kilka:
    1 aby prędkoś była duża musi być mala odległość od centrali
    2 kable nie mogą być zaziemione
    3 w domu musi być jak najmniej odczepów( połączeń do innych gniazdek)
    4 prędkość do 20 Mega w technologii ADSL2plus powyżej Technologia VDSL PROFIL 17A
    5 Na infoliniach mówić technicznie- to gubi mało przeszolonych konsultantów( co 10 może coć trochę wie o co chodzi- reszta powtarza formułki wyuczone)
    DODATEK: Zadać konsultantowi pytanie: PRZY JAKIEJ CZĘSTOTLIWOśCI JEST MIERZONE TLUMIENIE MOJEGO ŁĄCZA???

  • Level 40  
    wojdyto0 wrote:
    Zadać konsultantowi pytanie: PRZY JAKIEJ CZĘSTOTLIWOśCI JEST MIERZONE TLUMIENIE MOJEGO ŁĄCZA???


    A przy jakiej powinno być mierzone :?: :cunning: