Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Polonez Caro 1.6 problem - pomózcie!

28 Lis 2004 12:54 1888 14
  • Poziom 23  
    Witam. Posiadam Poloneza Caro - rok produkcji 1992, zainstalowany gaz. Problem pojawił sie podczas jazdy, zaczął się przydławiać, zatykać, szczególnie przy zmianie biegów, i w końcu stanął i koniec. Mechanik stwierdził, że uszkodzony jest palec rozdzielacza. Po wymianie jego, odpalił i wydawało się że wszystko jest ok., ale podczas jazdy znów zaczął przerywać, zatykać się zarówno na gazie jak i na paliwie - dodam że na paliwie dzieje się to rzadziej. Zauważyłem że przy pracy silnika na wolnych obrotach, przy przewodzie łączącym cewkę jest przebicie iskry, więc postanowiłem wymienić przewód, dla pewności cewkę, i jeszcze dodatkowo świece, myśląc że któreś z tych elementów są przyczyną, ale okazało sie że nic z tych rzeczy. Przebicia nie widać, a problem pozostał. Bardzo proszę o pomoc w rązwiązaniu uciążliwego problemu!

    Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    A więc tak proponował bym ci zmienic filtr powietrza i zajżeć do regulacji obrotów
  • Poziom 23  
    To też już było testowane, gaźnik również był sprawdzany. Filtr powietrza wymieniony.
  • Poziom 39  
    W aparacie jest cewka czujnika magnetoidukcyjnego dochodzą do niej dwa przewody sprawdz to połączenie i opór cewki łącznie z przewodami do modułu, ta cewka dosyć często powoduje problemy pomimo właściwej rez.
  • Poziom 23  
    Nie wiem czy pisałem wcześniej, ale dla pewności powiem że problem jest również na wolnych obrotach, szczególnie jak gwałtownie go podgazuję.
  • Poziom 13  
    Sprawdz regulator podciśniena i niebieski przewod od aparatu.
  • Poziom 13  
    zbigniewtronic napisał:
    Sprawdz regulator podciśniena


    Taki mały OT: opisz mi gdzie jest jak wygląda i do czego służy ten twój regulator podciśnienia.

    A co do tematu: sprawdz kont wyprzedzenia zapłonu. Gaz jest na to uczulony dlatego na paliwie obiaw jest delikatniejszy.
  • Poziom 10  
    Miałem podobnie, łącznie z wypadkiem na śliskiej trasie - przyczyną były przewody (nowe) wysokiego napięcia. Wydaje mi sie, że wymieniłeś jeden - do rozdzielacza. Pożycz od kolegi i spróbuj wymienić komplet. spróbuj tez na próbę zamienić kopułkę rozdzielacza.
  • Poziom 18  
    Takie problemy może powodować równierz moduł zapłonowy lub cewka wysokiego napieńcia
  • Poziom 23  
    Spróbuję jeszcze z tymi przewodami, i kopułką. Jak to nie przejdzie, to pozostałby tylko moduł :?:
  • Poziom 14  
    Miałem podobne objawy ułamane były przewody wychodzące od aparatu zapłonowego do modułu.
  • Poziom 13  
    Witaj Dobidi.
    Regulator zamontowany jest na aparacie zpłonowym.
    Służy do wyprzedzenia zapłonu może szarpac gdy jest pęknięta przepona.
    Powoduje przerwanie niebieskiego przewodu i autko gasnie.
  • Poziom 10  
    miałem coś podobnego -walnięty był elektrozawór i podbierał benzynę i gaz
  • Poziom 10  
    Przyczyny mogą być następujące:
    - gaz nie lubi ciepłego powietrza i może być uszkodzony termostat we filtrze powietrza, dla pewnośći możana zablokować klapkę w pozycji dolotu tylko zimnego powietrza
    - za mało gazu jest wyciągane z reduktora i kwestia regulacji (lub też gaźnik łapie fałszywe powietrze)
    Warunek jest jeden że samochód chodzi bez problemu na benzynie (to jest warunek poprawnego działania instalacji gazowej)
    Wrazie czego s chęcią pomogę!
    Pozdrawiam!
  • Poziom 12  
    Cze. Jeżeli sprawdziłeś w.w porady to wymień ,przewód Aparat-Moduł.