Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi 80 B4 montaż sterownika centralnego zamka

08 Wrz 2011 18:22 22186 5
  • Poziom 10  
    Panowie
    zakupiłem sterownik centralnego zamka Maxicar 686-2236, myśląc, że podłącze go do swojego fabrycznego alarmu. No i się trochę namieszało bo przyszedł sterownik troszkę inny niż to sobie wyobrażałem. Do niego dostałem taką oto instrukcję :
    Audi 80 B4 montaż sterownika centralnego zamka
    Dla jasności wyjaśnię jeszcze, że moje audi posiada fabryczny alarm, który włącza/wyłącza się tylko po przekręceniu kluczyka (drzwi od str. kierowcy i pasażera oraz bagażnik). Po jego aktywowaniu steruje on centralnym zamkiem (otwiera/zamyka). A ja chcę aby zakupiony sterownik krótkimi około 1 sekundowymi, minusowymi impulsami sterował alarmem a nie centralnym zamkiem.

    Potrzebna mi teraz pomoc specjalisty, a mianowicie czy da się go podłączyć do fabrycznego alarmu w moim audi. Jeśli tak to jak? Proszę o jakiś schemat.
    Ja chciałbym żeby sterowanie było (-) minusami i był krótki sygnał. W opisie aukcji było napisane że jest uniwersalny i tu był mój błąd, bo nie zapytałem o ustawianie czasu impulsu. Nigdzie w opisie do tego sterownika nie jest napisane czy on sam wymierza długość sygnału sterującego. Nie ma na nim żadnej zworki ani kabelka, który należy przeciąć. I sama instrukcja nie za bardzo wyjaśnia mi jak podłączyć te cztery kabelki żółty, biały, różowy oraz niebieski. Porównując ją do instrukcji znalezionej w internecie na forum odnośnie mojego auta
    Audi 80 B4 montaż sterownika centralnego zamka.
    Zastanawiam się ,czy jak się wepnę tymi wyżej wymienionymi kabelkami w moje dwa idące od wkładki zamka czy będę mógł normalnie zamykać z kluczyka auto i tym samym uzbrajając fabryczny alarm?

    Moja prośba jest dość pilna bo mam jeszcze 7 dni na oddanie towaru a zwrócić mogę tylko nienaruszony, więc na razie chcę ten temat opanować tylko teoretycznie.

    Popraw link do obrazka na obcym serwerze., mod.[CameR]
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze

  • Moderator Zabezpieczeń Pojazdów
    audico napisał:
    Zastanawiam się ,czy jak się wepnę tymi wyżej wymienionymi kabelkami w moje dwa idące od wkładki zamka czy będę mógł normalnie zamykać z kluczyka auto i tym samym uzbrajając fabryczny alarm?

    Po prostu zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i sprawdź kawałkiem przewodu, czy podanie krótkiego impulsu masy uzbroi Twój alarm.

    audico napisał:
    sterował alarmem a nie centralnym zamkiem

    Tak się nie uda podłączyć.
  • Relpol przekaźniki nadzorczeRelpol przekaźniki nadzorcze
  • Poziom 33  
    Panie B4 ma sterowanie naprzemienne na zielonym kablu z wiązki drzwiowej.A i jeszcze jedno:zastanów sie logicznie czy to różnica czy będziesz miał sterowanie 1s czy nawet 20 by załączyło alarm????Tu musi być impuls a nie 1s.A co do podłączenia to nie będę się rozpisywał bo na forum jest duuużo(moich opisów też).Poczytaj trochę i zrobisz to bez problemu.Jeśli to dobrze podłączysz to będziesz miał nawet sterowanie z wkładki.
  • Poziom 41  
    CameR napisał:
    Po prostu zdejmij tapicerkę z drzwi kierowcy i sprawdź kawałkiem przewodu, czy podanie krótkiego impulsu masy uzbroi Twój alarm.

    Cóż na moderatora słaba to porada w tak starym aucie.
    Po pierwsze wystarczy sprawdzić kontrolka żarówkowa w przepuście bez ściągania tapicerki,a przewodem możemy zrobić zwarcie na przełączniku
    CameR napisał:
    Tak się nie uda podłączyć.

    Po drugie jak steruje masami to jeżeli B4 ma fabryczny alarm to ma sterowanie masami alarmem i zamkiem za jednym razem.Taka powinna być odpowiedź
    xwit napisał:
    Panie B4 ma sterowanie naprzemienne na zielonym kablu z wiązki drzwiowej

    Ma tez sterowanie masami o ile ma fabryczny alarm.
  • Poziom 14  
    Patrząc na pierwszy schemat to ten sterownik jest przystosowany do sterowania dwoma plusami lub dwoma minusami. Nie ma możliwości sterowania plusem i minusem przemiennie bez zastosowania przekaźnika. Patrząc na drugi schemat z interfejsem zamka centralnego to w Twoim przypadku będzie to diagram trzeci. Należy przeciąć cienki przewód zielony z jasnym cienkim paskiem wychodzący z lewego słupka drzwi.
  • Poziom 10  
    Panowie temat do zamknięcia.
    Sterownik daje tylko impulsy około jedno sekundowe albo plus (+) albo minus (-) w zależności od tego jaki impuls ustawimy. W przypadku audi 80 B4, która posiada centralny zamek oraz alarm fabryczny to można podłączyć taką centralkę bezproblemowo. Należy wpiąć się w wiązkę idąca od wkładki w drzwiach kierowcy/pasażera. Na dole drzwi znajduję się kostka z której wychodzą 3 kable (na kostce będą ponumerowane 1,2,3). Trzeba wpiąć się w zewnętrzne kable tzn. 1 i 3 one są od alarmu. Sterują one alarmem, który uzbrajając się zamyka zamek centralny lub rozbrajając otwiera. Nie pamiętam jakie kolory miały te kabelki. Sprawdziłem to za pomocą żarówki z dolutowanymi kabelkami.